hardstikke goed!. Uitstekende tandarts! Vriendelijk personeel
Behandelingen worden goed uitgelegd.allemaal heel betrokken mensen die keigoed met hun vak bezig zijn.top!. Pluspunten: Alles prima. Minpunten: Geen minpunten.
10
H. Odinot
|
Alleen maar goede ervaringen. Ik ben al jarenlang patient en herken de kritiek totaal niet. Keurige een telefoontje of briefje als er wijzigingen of onduidelijkheden zijn in de afspraken. Goed overleg en prima communicatie door tandartsen en ander personeel. Het monumentale pand is prima heringericht: erg leuk dat de muren niet doorlopen tot het plafond zodat je de mooie, oude ornamenten nog ziet. Er zou in de wachtkamer inderdaad wel eens een andere zitbank kunnen komen maar waar hebben we het over! Het gaat om een tandarts en niet om de lounge-ruimte in een trendy cafë! En dat het er smerig zou zijn, slaat nergens op. Klinkt allemaal erg rancuneus. De kritiek over het maken van die fouten in de afspraken begrijp ik niet: je bent er notabene zelf bij als er afspraken gemaakt worden en je krijgt ook nog een afsprakenkaart mee waarop ze staan. Pluspunten: Goede praktijk met prima tandartsen die prima communiceren en overleggen. Minpunten: Er zijn blijkbaar veel mutaties onder het ondersteunend personeel want ik zie iedere keer nieuwe gezichten.
8.0
annelies
|
onvriendelijke praktijk. Ben hier een keer geweest tijdens afwezigheid van mijn eigen tandarts. Voordat ik behandeld werd (had erge kiespijn) werd eerst gevraagd of ik voldoende contant geld bij me had anders kon ik niet geholpen worden. Ik was daar vrijdagmiddag 16.00 uur, spreekuur liep uit tot 17.00 uur, vervolgens werd er weekendtarief berekend, toen ik dit thuisgekomen constateerde en hierover belde (met de vrouw van de tandarts)werd er uiteindelijk gezegd (na mijn 2e telefoontje, 1e keer werd er geweigerd) dat ik mijn geld voor het extra betaalde dubbele tarief terug kon komen halen maar dat ik voortaan niet meer welkom was in de praktijk. Pluspunten: -. Minpunten: Alleen geholpen worden als je contant betaalt (als je officieel geen patient van hun bent. Werd mij letterlijk gevraagd toen ik dek van de pijn in de behandelstoel lag. Voelde me net een zwerver.
2.0
Sanne
|
Bizar slechte service. Ze hebben mij , hup, zo uit het het clientensysteem gegooid. Omdat ik 1jaar niet ben geweest voor een afspraak. Ze zeggen dat ze een brief gestuurd hebben, heb ik nooit ontvangen , ik vraag om een kopie en die kunnen ze, zogezegd, niet vinden. Pluspunten: Als je afspraak bij timmerman hebt, is het net alsof je aan de lopendeband zit. Hup even kijken. hup weg. Minpunten: Administratie is bizar slecht!.
2.0
Erik
|
Slecht. Tandartsen zijn best oke, maar de rest van het personeel is waardeloos.
Het ziet er onverzorgt uit, en een afspraak maken is ook een drama.
Er worden regelmatig admin. fouten gemaakt en vervolgens kun jij dan ook nog is betalen voor hun fouten. Pluspunten: Tandartsen. Minpunten: Onverzorgt, smeerig pand.
Heel veel fouten in de administratie en het maken van afspraken.
5 Reviews Plaats review
jacqueline
|hardstikke goed!. Uitstekende tandarts! Vriendelijk personeel
Behandelingen worden goed uitgelegd.allemaal heel betrokken mensen die keigoed met hun vak bezig zijn.top!. Pluspunten: Alles prima. Minpunten: Geen minpunten.
H. Odinot
|Alleen maar goede ervaringen. Ik ben al jarenlang patient en herken de kritiek totaal niet. Keurige een telefoontje of briefje als er wijzigingen of onduidelijkheden zijn in de afspraken. Goed overleg en prima communicatie door tandartsen en ander personeel. Het monumentale pand is prima heringericht: erg leuk dat de muren niet doorlopen tot het plafond zodat je de mooie, oude ornamenten nog ziet. Er zou in de wachtkamer inderdaad wel eens een andere zitbank kunnen komen maar waar hebben we het over! Het gaat om een tandarts en niet om de lounge-ruimte in een trendy cafë! En dat het er smerig zou zijn, slaat nergens op. Klinkt allemaal erg rancuneus. De kritiek over het maken van die fouten in de afspraken begrijp ik niet: je bent er notabene zelf bij als er afspraken gemaakt worden en je krijgt ook nog een afsprakenkaart mee waarop ze staan. Pluspunten: Goede praktijk met prima tandartsen die prima communiceren en overleggen. Minpunten: Er zijn blijkbaar veel mutaties onder het ondersteunend personeel want ik zie iedere keer nieuwe gezichten.
annelies
|onvriendelijke praktijk. Ben hier een keer geweest tijdens afwezigheid van mijn eigen tandarts. Voordat ik behandeld werd (had erge kiespijn) werd eerst gevraagd of ik voldoende contant geld bij me had anders kon ik niet geholpen worden. Ik was daar vrijdagmiddag 16.00 uur, spreekuur liep uit tot 17.00 uur, vervolgens werd er weekendtarief berekend, toen ik dit thuisgekomen constateerde en hierover belde (met de vrouw van de tandarts)werd er uiteindelijk gezegd (na mijn 2e telefoontje, 1e keer werd er geweigerd) dat ik mijn geld voor het extra betaalde dubbele tarief terug kon komen halen maar dat ik voortaan niet meer welkom was in de praktijk. Pluspunten: -. Minpunten: Alleen geholpen worden als je contant betaalt (als je officieel geen patient van hun bent. Werd mij letterlijk gevraagd toen ik dek van de pijn in de behandelstoel lag. Voelde me net een zwerver.
Sanne
|Bizar slechte service. Ze hebben mij , hup, zo uit het het clientensysteem gegooid. Omdat ik 1jaar niet ben geweest voor een afspraak. Ze zeggen dat ze een brief gestuurd hebben, heb ik nooit ontvangen , ik vraag om een kopie en die kunnen ze, zogezegd, niet vinden. Pluspunten: Als je afspraak bij timmerman hebt, is het net alsof je aan de lopendeband zit. Hup even kijken. hup weg. Minpunten: Administratie is bizar slecht!.
Erik
|Slecht. Tandartsen zijn best oke, maar de rest van het personeel is waardeloos.
Het ziet er onverzorgt uit, en een afspraak maken is ook een drama.
Er worden regelmatig admin. fouten gemaakt en vervolgens kun jij dan ook nog is betalen voor hun fouten. Pluspunten: Tandartsen. Minpunten: Onverzorgt, smeerig pand.
Heel veel fouten in de administratie en het maken van afspraken.