Afhandeling SLM. In november 2011 naar Suriname met de SLM. NOOOOIIIIT meer. Krijg je doodleuk te horen dat je terugvlucht later wordt dan gepland. Uiteindelijk vertrokken we drie dagen later naar huis. En dat met twee hele kleine kinderen.
Nu probeer ik via SLM in Paramaribo geld te zien (daar heb je trouwens recht op) en dan geven ze niet thuis. Ja binnen 6 weken gaan we het afhandelen. We zijn ondertussen 6 MAANDEN verder en hebben nog geen cent gezien. Echt een flut maatschappij.
2.0
S King
|
Onbeschofte telefonische bejegening op 19-12-2011 om 16.00 uur door SLM medewerker. Vandaag 19-12-2011 om 16.00 uur telefonisch contact gehad met het kantoor van Surinam Airways(SLM) in Den-Haag telefoonnummer 070-3560900.
De bejegening en de klangerichtheid is een vette onvoldoende. Ik ben een klant met een vraag over het annuleren van een vlucht vanuit Paramaribo op 26-1-2012. Het onbeschofte van de bejegening is dat er als eerst heel des- interesse door mij te onderbreken en een nonchalante houding als ik dit benoem. Met een servicegerichte mentaliteit de ver onder de maat ligt kun je nooit de concurrentie en service benaderen die de KLM geeft. Ik probeer vanuit mijn visie en gun factor voor het Surinaamse product op deze manier de SLM te ondersteunen in deze financiele crisis tijden waar je het als SLM toch van de klant moet hebben! Mij ben je in iedergeval kwijt als klant want ik ga mijn vlucht omboeken naar KLM. Je kunt er nog heel nonchalant naar kijken en denken dat dit mijn goed recht is! Op een dag ben je de marktaaandeel kwijt als nog meer servicegerichte mensen die dit als minimaal opeisen in de behandeling ook opstappen! Dan mag je opzoek naar een andere baan en hoop dat niet dat je deze onbeschofte werkwijze elders kan voorzetten.
Het is jammer dat het besef er niet is bij de SLM dat er een aanpassing moet komen in het gedrag naar de klant.Medewerkers brengen SLM naar de klote en dat is zo waar als een KOE!
Bedankt voor de aandacht.
S King. Pluspunten: GEEN!. Minpunten: De onvriendelijke, onbeschofte bejegening(telefonisch).
2 Reviews Plaats review
Ronnie
|Afhandeling SLM. In november 2011 naar Suriname met de SLM. NOOOOIIIIT meer. Krijg je doodleuk te horen dat je terugvlucht later wordt dan gepland. Uiteindelijk vertrokken we drie dagen later naar huis. En dat met twee hele kleine kinderen.
Nu probeer ik via SLM in Paramaribo geld te zien (daar heb je trouwens recht op) en dan geven ze niet thuis. Ja binnen 6 weken gaan we het afhandelen. We zijn ondertussen 6 MAANDEN verder en hebben nog geen cent gezien. Echt een flut maatschappij.
S King
|Onbeschofte telefonische bejegening op 19-12-2011 om 16.00 uur door SLM medewerker. Vandaag 19-12-2011 om 16.00 uur telefonisch contact gehad met het kantoor van Surinam Airways(SLM) in Den-Haag telefoonnummer 070-3560900.
De bejegening en de klangerichtheid is een vette onvoldoende. Ik ben een klant met een vraag over het annuleren van een vlucht vanuit Paramaribo op 26-1-2012. Het onbeschofte van de bejegening is dat er als eerst heel des- interesse door mij te onderbreken en een nonchalante houding als ik dit benoem. Met een servicegerichte mentaliteit de ver onder de maat ligt kun je nooit de concurrentie en service benaderen die de KLM geeft. Ik probeer vanuit mijn visie en gun factor voor het Surinaamse product op deze manier de SLM te ondersteunen in deze financiele crisis tijden waar je het als SLM toch van de klant moet hebben! Mij ben je in iedergeval kwijt als klant want ik ga mijn vlucht omboeken naar KLM. Je kunt er nog heel nonchalant naar kijken en denken dat dit mijn goed recht is! Op een dag ben je de marktaaandeel kwijt als nog meer servicegerichte mensen die dit als minimaal opeisen in de behandeling ook opstappen! Dan mag je opzoek naar een andere baan en hoop dat niet dat je deze onbeschofte werkwijze elders kan voorzetten.
Het is jammer dat het besef er niet is bij de SLM dat er een aanpassing moet komen in het gedrag naar de klant.Medewerkers brengen SLM naar de klote en dat is zo waar als een KOE!
Bedankt voor de aandacht.
S King. Pluspunten: GEEN!. Minpunten: De onvriendelijke, onbeschofte bejegening(telefonisch).