Super te woord gestaan door Nick en direct gezocht naar een oplossing voor het probleem. Alles netjes afgehandeld, erg tevreden
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Chine
|
Microsoft Office 2019 aangeschaft en ik kan het helaas niet open in mijn Mac van wegen een andere versie.
Contact opgenomen met klantenservice en Nick sprak mij op de chat. Het eerste wat hij zei dat ik mijn geld niet terugkreeg. Zonder klantenservice te bieden. Ik heb gezegd dat ik dit geen service vind, en toen stuurde hij mij een andere Microsoft link die ook niet werkte. Ik betaald voor iets wat niet werkt. Geen geld retour van een aankoop die ik niet eens 24 uur geleden heb gedaan. Geen Spotsurf voor mij.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Alison
|
Incredibly rude and arrogant customer care - thanks Nick! After six months of using an Adobe license purchased from surfspot.nl, it disappeared from my Adobe account. After several back and forth, the attitude of Nick became more and more rude, insisting that I am wrong and that it was my mistake somehow assigning my subscription to the wrong Adobe ID. Even after several explanations of having never had more than one Adobe ID, that I was USING Adobe when it suddenly asked to start the trials/buy products, of how and when I redeemed their product, and screenshots of emails that I purchased the product in March 21 and that its gone now in Sept 21, he finally OFFERED to give me a new licence- a sure sign of a fuck up from their end.
A sweet quote from this Nick I had to deal with:
" You'd be surprised how many times it happens that we hear this comment from customers, after which ask them to connect to Adobe via a different sign in option, after which they tell us that they have access to their membership again. If i'd get a euro for every case in which this happens i'd get a nice bonus to my salary (even to my weekly salary)."
who gives a damn Nick?
thanks for the stressful experience
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Frank
|
Hallo ik probeer nu al meer dan 3 maanden mijn geld terug te krijgen. Elke keer wordt beloofd dat het teruggestort wordt maar tot op de dag van vandaag gebeurt niets?? Het lijkt me toch niet moeijlijk om een transactie naar een bankrekening terug te boeken? Nick en Bianca zijn volledig op de hoogte hiervan maar doen uiteindelijk niets! Op de website staat dat ze binnen 24 uur je mail in behandeling nemen, mijn ervaring is echter dat het 7-10 dagen is. En dan heb je nog geen reactie.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Quinty
|
Klantenservice is totaal niet behulpzaam. Dingen als dat bepaalde software op je laptop vereist is voor het installeren van de producten die je bij hen koopt moeten duidelijker worden aangegeven.
10 Reviews Plaats review
Aline
|Super te woord gestaan door Nick en direct gezocht naar een oplossing voor het probleem. Alles netjes afgehandeld, erg tevreden
Chine
|Microsoft Office 2019 aangeschaft en ik kan het helaas niet open in mijn Mac van wegen een andere versie.
Contact opgenomen met klantenservice en Nick sprak mij op de chat. Het eerste wat hij zei dat ik mijn geld niet terugkreeg. Zonder klantenservice te bieden. Ik heb gezegd dat ik dit geen service vind, en toen stuurde hij mij een andere Microsoft link die ook niet werkte. Ik betaald voor iets wat niet werkt. Geen geld retour van een aankoop die ik niet eens 24 uur geleden heb gedaan. Geen Spotsurf voor mij.
Alison
|Incredibly rude and arrogant customer care - thanks Nick! After six months of using an Adobe license purchased from surfspot.nl, it disappeared from my Adobe account. After several back and forth, the attitude of Nick became more and more rude, insisting that I am wrong and that it was my mistake somehow assigning my subscription to the wrong Adobe ID. Even after several explanations of having never had more than one Adobe ID, that I was USING Adobe when it suddenly asked to start the trials/buy products, of how and when I redeemed their product, and screenshots of emails that I purchased the product in March 21 and that its gone now in Sept 21, he finally OFFERED to give me a new licence- a sure sign of a fuck up from their end.
A sweet quote from this Nick I had to deal with:
" You'd be surprised how many times it happens that we hear this comment from customers, after which ask them to connect to Adobe via a different sign in option, after which they tell us that they have access to their membership again. If i'd get a euro for every case in which this happens i'd get a nice bonus to my salary (even to my weekly salary)."
who gives a damn Nick?
thanks for the stressful experience
Frank
|Hallo ik probeer nu al meer dan 3 maanden mijn geld terug te krijgen. Elke keer wordt beloofd dat het teruggestort wordt maar tot op de dag van vandaag gebeurt niets?? Het lijkt me toch niet moeijlijk om een transactie naar een bankrekening terug te boeken? Nick en Bianca zijn volledig op de hoogte hiervan maar doen uiteindelijk niets! Op de website staat dat ze binnen 24 uur je mail in behandeling nemen, mijn ervaring is echter dat het 7-10 dagen is. En dan heb je nog geen reactie.
Quinty
|Klantenservice is totaal niet behulpzaam. Dingen als dat bepaalde software op je laptop vereist is voor het installeren van de producten die je bij hen koopt moeten duidelijker worden aangegeven.