Prima bedrijf, helaas door de vele inbraken moeten stoppen in Leende, en doorgestart in Heeze..
Refurbished spullen en service die ze leveren zijn perfect. Al jaren een tevreden klant!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sander van Doorne
|
Inmiddels zijn ze failliet. Zag ik net op faillisementsdossier.
Snap ik wel. Tweedehandse rotzooi verkopen en nooit afspraken nakomen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Kees
|
Denk goed na voor iets bij Supernova iets te bestellen!!
Een maand (!) geleden mijn Iphone opgestuurd voor reparatie. Daarna verscheidene
keren gebeld en gemaild over de stand van zaken, maar word simpelweg genegeerd.
En dus weet ik nog steeds niet hoe het ervoor staat. Erg onbeschoft om je klanten
de rug toe te keren op het moment dat ze (een maand) wachten tot ze hun product
terugkrijgen.
Slechts een keer kreeg ik antwoord via de mail. Dat er 2 weken geleden naar mijn Iphone
zou worden gekeken door Ton, maar daarna, zoals verwacht, helemaal niets meer gehoord.
Ongemak van de klant lijkt voor dit bedrijf geen enkele waarde te hebben.
De paniek begint toe te slaan en ik ben inmiddels bang mijn Iphone van meer dan 200 euro
niet meer terug te krijgen!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Redmar
|
Nadat mijn iphone na 4 maanden ermee ophield, heb ik Supernova meermalen gemaild over de garantie en nog vaker hierover geprobeerd te bellen. Echter, de mail wordt niet beantwoord en telefonisch krijg je simpelweg niemand te spreken. Nog nooit zoiets meegemaakt.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Pierre
|
Vanmiddag bij Supernova een Iphone besteld met dien verstande dat deze maandag afgeleverd zou worden. Werd ik direct na de bestelling door een medewerker gebeld of het goed was dat ze h'm vandaag af konden leveren. Ik zei graag.......en werd binnen 6 uur al afgeleverd !! Iphone ziet er als nieuw uit. Wat een super service, helemaal TOP !!!! Dank Supernova !!!
275 Reviews Plaats review
Ton
|Prima bedrijf, helaas door de vele inbraken moeten stoppen in Leende, en doorgestart in Heeze..
Refurbished spullen en service die ze leveren zijn perfect. Al jaren een tevreden klant!
Sander van Doorne
|Inmiddels zijn ze failliet. Zag ik net op faillisementsdossier.
Snap ik wel. Tweedehandse rotzooi verkopen en nooit afspraken nakomen.
Kees
|Denk goed na voor iets bij Supernova iets te bestellen!!
Een maand (!) geleden mijn Iphone opgestuurd voor reparatie. Daarna verscheidene
keren gebeld en gemaild over de stand van zaken, maar word simpelweg genegeerd.
En dus weet ik nog steeds niet hoe het ervoor staat. Erg onbeschoft om je klanten
de rug toe te keren op het moment dat ze (een maand) wachten tot ze hun product
terugkrijgen.
Slechts een keer kreeg ik antwoord via de mail. Dat er 2 weken geleden naar mijn Iphone
zou worden gekeken door Ton, maar daarna, zoals verwacht, helemaal niets meer gehoord.
Ongemak van de klant lijkt voor dit bedrijf geen enkele waarde te hebben.
De paniek begint toe te slaan en ik ben inmiddels bang mijn Iphone van meer dan 200 euro
niet meer terug te krijgen!!
Supernova
|Redmar
|Nadat mijn iphone na 4 maanden ermee ophield, heb ik Supernova meermalen gemaild over de garantie en nog vaker hierover geprobeerd te bellen. Echter, de mail wordt niet beantwoord en telefonisch krijg je simpelweg niemand te spreken. Nog nooit zoiets meegemaakt.
Pierre
|Vanmiddag bij Supernova een Iphone besteld met dien verstande dat deze maandag afgeleverd zou worden. Werd ik direct na de bestelling door een medewerker gebeld of het goed was dat ze h'm vandaag af konden leveren. Ik zei graag.......en werd binnen 6 uur al afgeleverd !! Iphone ziet er als nieuw uit. Wat een super service, helemaal TOP !!!! Dank Supernova !!!
Albert
|