Vloerlamp, nov 2019 gekocht, voor tweede (!) keer voor reparatie weggebracht. Vandaag opgehaald. Heeft ons 100 km reizen en 3 uur tijd gekost. En 8 weken lamp moeten missen. Winkelbediende gevraagd of door producent nog gedacht is aan tegemoetkoming. Horkerig gaf bediende aan dat dit altijd kan gebeuren (“je kan ook twee keer een lekke band krijgen”). Rare en botte vergelijking. Superlicht doet zijn naam alle eer aan: inderdaad super licht. Ons zien ze niet meer daar; alleen nog voor een derde of volgende reparatie...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rob
|
Mooie, maar relatief dure winkel. Men mag door de uitstraling service verwachten maar deze beperkt zich helaas slechts tot verkoop. Geen service en ná verkoop zelfs ronduit onbeleefd. Kan Superlicht helaas niet aanbevelen.
2 Reviews Plaats review
Goud
|Vloerlamp, nov 2019 gekocht, voor tweede (!) keer voor reparatie weggebracht. Vandaag opgehaald. Heeft ons 100 km reizen en 3 uur tijd gekost. En 8 weken lamp moeten missen. Winkelbediende gevraagd of door producent nog gedacht is aan tegemoetkoming. Horkerig gaf bediende aan dat dit altijd kan gebeuren (“je kan ook twee keer een lekke band krijgen”). Rare en botte vergelijking. Superlicht doet zijn naam alle eer aan: inderdaad super licht. Ons zien ze niet meer daar; alleen nog voor een derde of volgende reparatie...
Rob
|Mooie, maar relatief dure winkel. Men mag door de uitstraling service verwachten maar deze beperkt zich helaas slechts tot verkoop. Geen service en ná verkoop zelfs ronduit onbeleefd. Kan Superlicht helaas niet aanbevelen.