Ik wil Zoetermeerders en met name nieuwe bewoners uit Oosterheem waarschuwen voor deze zaak. Midden 2021 in de winkel geweest waar wij niet al te vriendelijk werden ontvangen. Tijdens ons bezoek zagen wij een mooie gordijnstof die met een sticker geprijsd was voor €72 de meter. Wij hebben een offerte laten opstellen voor deze vitrage en Intersil rails. Een weekje later de offerte ontvangen en zagen dat de prijs per meter was veranderd van €72 naar €89 per meter. Dit in een week tijd! Ik ben naar de winkel gegaan voor uitleg en werd mij verteld dat ze elke week prijsverhogingen doorkrijgen. Ik ben op internet gaan zoeken naar dezelfde gordijnstof (JAB Averie vitrage) en zag dat een luxe meubelwinkel in de buurt van Zoetermeer dit merk ook verkoopt. Wij hebben een afspraak gemaakt en werden uiterst vriendelijk ontvangen. Zonder dat wij het verteld hadden pakte ze een paar stalen en ja.... ook de Averie vitrage. Een wat stond er voor prijs op? niet te geloven maar dat was €25 per meter. Daar wij héél veel meters nodig hebben en gezien het prijsverschil van €89 en €25 per meter was het niet moeilijk om met deze zaak in zee te gaan. Wij hebben een gelijke offerte laten opstellen, Averie vitrage en Interstil rails en zouden bij Den Heijer 44,5% duurder uitzijn. Dit verschil was bij ons een paar duizend Euro. Den Heijer komt over als een special zaak maar is onvriendelijk en zet de mensen gewoon af met prijzen die 3-4x hoger zijn dan bij andere winkels. Laat bij Den Heijer een offerte opmaken en ga zeken naar diverse andere winkels voor een prijsvergelijk. Vertrouw de prijzen in deze winkel niet.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nelly V
|
Ik had een staal besteld v een bepaald behang maar ik kreeg een mail dat ze er geen staal van hadden en dat ik dit bedrijf kon bellen voor t behang. Ik belde vandaag of dit bedrijf een bepaald behang had en of ik t behangboek kon lenen. Dame aan de telefoon zei dat ik t boek kon lenen maar dat ik het behang dan wel bij haar moest kopen en dat ik t dan niet online mocht bestellen. Ik heb nog geen stap in deze zaak gezet en nog niets gezien. Gaat dus ook niet gebeuren. Elders wel vriendelijk te woord gestaan en t boek geleend.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maira
|
Nog nooit een winkel meegemaakt die zó klantonvriendelijk is!! Om 10.00 uur hadden wij een afspraak in de winkel voor advies. Vanwege drukte in de winkel vanwege de Corona maatregelen - alle begrip voor - konden we pas wat later naar binnen.
Verkoopster gaat vervolgens een andere klant helpen met behangstalen. Na 20 minuten wachten ben ik naar de verkoopster toe gegaan en gezegd dat we de afspraak van 10.00 uur annuleren. (Zelfs bij de tandarts hoef ik minder lang te wachten) Een ‘oké’ was het antwoord en dat we zelf mochten kijken. Als ik zelf had willen kijken, had ik geen afspraak gemaakt. Mijn ongenoegen hierover geuit via de e-mail en vrij snel een reactie terug. Met daarin opnieuw GEEN excuses, maar o.a.: “Mijn reactie was misschien niet juist, maar ik was eerlijk gezegd flabbergasted dat u zo reageerde. .... Helaas mag ik geen recensies schrijven over het gedrag van klanten en wat ik af en toe naar mijn hoofd geslingerd krijg. .... Ik wens u sterkte met het vinden van de juiste vloer in uw nieuwe woning.”
Sterkte? Wij vinden het gelukkig wel leuk om vloeren, behang en raamdecoratie uit te zoeken voor ons nieuwe huis! Maar wij gaan naar een winkel waar ze wél weten wat klantvriendelijkheid is en waar we met plezier worden geholpen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J. den Breeijen
|
ik doe al meer als 10 jaar zaken met ze, ben zeer tevreden over vakmanschap en hebben een fijn stofferings-team
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sjaak de Bree
|
recent complete benedenverdieping ingericht. Gordijnen, pvc vloer en wandafwerking laten aanbrengen.
Ik ben zeer tevreden over het advies en plaatsing. Alles conform afspraak!
12 Reviews Plaats review
Ruud
|Ik wil Zoetermeerders en met name nieuwe bewoners uit Oosterheem waarschuwen voor deze zaak. Midden 2021 in de winkel geweest waar wij niet al te vriendelijk werden ontvangen. Tijdens ons bezoek zagen wij een mooie gordijnstof die met een sticker geprijsd was voor €72 de meter. Wij hebben een offerte laten opstellen voor deze vitrage en Intersil rails. Een weekje later de offerte ontvangen en zagen dat de prijs per meter was veranderd van €72 naar €89 per meter. Dit in een week tijd! Ik ben naar de winkel gegaan voor uitleg en werd mij verteld dat ze elke week prijsverhogingen doorkrijgen. Ik ben op internet gaan zoeken naar dezelfde gordijnstof (JAB Averie vitrage) en zag dat een luxe meubelwinkel in de buurt van Zoetermeer dit merk ook verkoopt. Wij hebben een afspraak gemaakt en werden uiterst vriendelijk ontvangen. Zonder dat wij het verteld hadden pakte ze een paar stalen en ja.... ook de Averie vitrage. Een wat stond er voor prijs op? niet te geloven maar dat was €25 per meter. Daar wij héél veel meters nodig hebben en gezien het prijsverschil van €89 en €25 per meter was het niet moeilijk om met deze zaak in zee te gaan. Wij hebben een gelijke offerte laten opstellen, Averie vitrage en Interstil rails en zouden bij Den Heijer 44,5% duurder uitzijn. Dit verschil was bij ons een paar duizend Euro. Den Heijer komt over als een special zaak maar is onvriendelijk en zet de mensen gewoon af met prijzen die 3-4x hoger zijn dan bij andere winkels. Laat bij Den Heijer een offerte opmaken en ga zeken naar diverse andere winkels voor een prijsvergelijk. Vertrouw de prijzen in deze winkel niet.
Nelly V
|Ik had een staal besteld v een bepaald behang maar ik kreeg een mail dat ze er geen staal van hadden en dat ik dit bedrijf kon bellen voor t behang. Ik belde vandaag of dit bedrijf een bepaald behang had en of ik t behangboek kon lenen. Dame aan de telefoon zei dat ik t boek kon lenen maar dat ik het behang dan wel bij haar moest kopen en dat ik t dan niet online mocht bestellen. Ik heb nog geen stap in deze zaak gezet en nog niets gezien. Gaat dus ook niet gebeuren. Elders wel vriendelijk te woord gestaan en t boek geleend.
Maira
|Nog nooit een winkel meegemaakt die zó klantonvriendelijk is!! Om 10.00 uur hadden wij een afspraak in de winkel voor advies. Vanwege drukte in de winkel vanwege de Corona maatregelen - alle begrip voor - konden we pas wat later naar binnen.
Verkoopster gaat vervolgens een andere klant helpen met behangstalen. Na 20 minuten wachten ben ik naar de verkoopster toe gegaan en gezegd dat we de afspraak van 10.00 uur annuleren. (Zelfs bij de tandarts hoef ik minder lang te wachten) Een ‘oké’ was het antwoord en dat we zelf mochten kijken. Als ik zelf had willen kijken, had ik geen afspraak gemaakt. Mijn ongenoegen hierover geuit via de e-mail en vrij snel een reactie terug. Met daarin opnieuw GEEN excuses, maar o.a.: “Mijn reactie was misschien niet juist, maar ik was eerlijk gezegd flabbergasted dat u zo reageerde. .... Helaas mag ik geen recensies schrijven over het gedrag van klanten en wat ik af en toe naar mijn hoofd geslingerd krijg. .... Ik wens u sterkte met het vinden van de juiste vloer in uw nieuwe woning.”
Sterkte? Wij vinden het gelukkig wel leuk om vloeren, behang en raamdecoratie uit te zoeken voor ons nieuwe huis! Maar wij gaan naar een winkel waar ze wél weten wat klantvriendelijkheid is en waar we met plezier worden geholpen.
J. den Breeijen
|ik doe al meer als 10 jaar zaken met ze, ben zeer tevreden over vakmanschap en hebben een fijn stofferings-team
Sjaak de Bree
|recent complete benedenverdieping ingericht. Gordijnen, pvc vloer en wandafwerking laten aanbrengen.
Ik ben zeer tevreden over het advies en plaatsing. Alles conform afspraak!