Bij Sundirect geboekt , scheelde zelfs met Corendon nog 150 euro per persoon voor 10 dagen allincl. in eind mei 2012.
Bij het vooraf reserveren van de zitplaatsen bij correndon had ik niet het boekingsnummer , gebeld naar Sundirect en uiterst goed en vriendelijk geholpen.
Omdat er niet veel mensen die week hadden geboekt naar Marmaris met een taxi van Dalaman naar hotel gebracht en terug met klein busje.
Voordeel hiervan was dat de heen en terugreis naar hotel veel vlotter verliep omdat je maar een paar mensen op moest halen.
Prima vakantie en geheel geen problemen.
8.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Herman van Lint
|
Dit is nou typisch een reisorganisatie waar je niet moet boeken. Belazeren is op z'n zachts gezegd de ervaring die wij met z'n zevenen [6 volwassenen + kind van 3,5 jaar] aan onze vakantie in Turkije op locatie Voyage Torba te Bodrum hebben overgehouden. Ten eerste werden ons vliegtijden bekend gemaakt waarmee we 2 volledige dagen kwijt zouden zijn van onze vakantie. Na veel contact en tegen bijbetaling kon de terugreis naar een ander vliegveld worden geregeld. Uiteindelijk hebben we hier voor gekozen anders hadden we s'nachts om 4 uur moeten vertrekken. Een hopeloze opgave voor 2 vrouwen die in verwachting waren en een kind van 3,5 jaar oud. Bij aankomst werd ons door de receptionist meedegedeeld, dat de geboekte superiorkamers, niet meer bestonden en dat deze kamers nu te boek stonden als standaardkamers. Na de vakantie heb ik dat bij Sundirect gemeld en hun verzocht het meerbedrag van €160 aan ons terug te betalen. Na 3 maal een reactie van Sundirect te hebben ontvangen, met daarin allerlei tegenstrijdige feiten, werd tussentijds wel de kamerbenamingen en de bijbehorende prijzen op hun website aangepast. Tot nu toe geeft de klantenservice niet toe dat Sundirect ons heeft belazerd en heb ik besloten om mijn negatieve ervaring te uitten.
4.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Suus
|
Beste mensen,
Ik wilde mij niet teveel laten beinvloeden door alle slechte recensies op het internet over een reis boeken bij Sundirect. Helaas hebben ze het bij ons helemaal waargemaakt!! Transfers beide keren niet geregeld, geen hostess, slecht informatie, geen stoelreserving in het vliegtuig gemaakt (terugreis).... Een waar drama!
5.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Angy
|
Na enkele minder goede ervaringen, toch weer geboekt bij hen ivm prijs. Dit jaar veranderd van tussenpersoon in Turkije. Prima! Niets op aan te merken. (oorspronkelike vlucht via Amsterdam wel geannuleerd, maar goede oplossing via Eindhoven)
Direct afgehaald op luchthaven en begeleiding hotel. Terugvlucht goed op tijd gemeld, taxichauffeur op tijd, begeleiding op de luchthaven. Niets op aan te merken dit jaar.
8.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Mieke Smit
|
Reisgeboekt en 400 euro meer betaald voor de vlucht met transavia. Ervan uitgaande dat dit dan een lijndienst zou zijn. (tijden ware redelijk ok) Bleek toch een charter te zijn. Aankomst hotel 00.00 vertrek 08.00. (reisdagen 8 blijven nog maar 6 over) Gevraagd voor omboeking vlucht. Kon niet.... Niet een dag eerder niet een dag later en ook geen andere tijden. (wilde daar zelf graag voor betalen.....) Voor ons een slechte ervaring qua service en klantvriendelijkheid, echt nooit meer.
18 Reviews Plaats review
P. van Baak
|Bij Sundirect geboekt , scheelde zelfs met Corendon nog 150 euro per persoon voor 10 dagen allincl. in eind mei 2012.
Bij het vooraf reserveren van de zitplaatsen bij correndon had ik niet het boekingsnummer , gebeld naar Sundirect en uiterst goed en vriendelijk geholpen.
Omdat er niet veel mensen die week hadden geboekt naar Marmaris met een taxi van Dalaman naar hotel gebracht en terug met klein busje.
Voordeel hiervan was dat de heen en terugreis naar hotel veel vlotter verliep omdat je maar een paar mensen op moest halen.
Prima vakantie en geheel geen problemen.
Herman van Lint
|Dit is nou typisch een reisorganisatie waar je niet moet boeken. Belazeren is op z'n zachts gezegd de ervaring die wij met z'n zevenen [6 volwassenen + kind van 3,5 jaar] aan onze vakantie in Turkije op locatie Voyage Torba te Bodrum hebben overgehouden. Ten eerste werden ons vliegtijden bekend gemaakt waarmee we 2 volledige dagen kwijt zouden zijn van onze vakantie. Na veel contact en tegen bijbetaling kon de terugreis naar een ander vliegveld worden geregeld. Uiteindelijk hebben we hier voor gekozen anders hadden we s'nachts om 4 uur moeten vertrekken. Een hopeloze opgave voor 2 vrouwen die in verwachting waren en een kind van 3,5 jaar oud. Bij aankomst werd ons door de receptionist meedegedeeld, dat de geboekte superiorkamers, niet meer bestonden en dat deze kamers nu te boek stonden als standaardkamers. Na de vakantie heb ik dat bij Sundirect gemeld en hun verzocht het meerbedrag van €160 aan ons terug te betalen. Na 3 maal een reactie van Sundirect te hebben ontvangen, met daarin allerlei tegenstrijdige feiten, werd tussentijds wel de kamerbenamingen en de bijbehorende prijzen op hun website aangepast. Tot nu toe geeft de klantenservice niet toe dat Sundirect ons heeft belazerd en heb ik besloten om mijn negatieve ervaring te uitten.
Suus
|Beste mensen,
Ik wilde mij niet teveel laten beinvloeden door alle slechte recensies op het internet over een reis boeken bij Sundirect. Helaas hebben ze het bij ons helemaal waargemaakt!! Transfers beide keren niet geregeld, geen hostess, slecht informatie, geen stoelreserving in het vliegtuig gemaakt (terugreis).... Een waar drama!
Angy
|Na enkele minder goede ervaringen, toch weer geboekt bij hen ivm prijs. Dit jaar veranderd van tussenpersoon in Turkije. Prima! Niets op aan te merken. (oorspronkelike vlucht via Amsterdam wel geannuleerd, maar goede oplossing via Eindhoven)
Direct afgehaald op luchthaven en begeleiding hotel. Terugvlucht goed op tijd gemeld, taxichauffeur op tijd, begeleiding op de luchthaven. Niets op aan te merken dit jaar.
Mieke Smit
|Reisgeboekt en 400 euro meer betaald voor de vlucht met transavia. Ervan uitgaande dat dit dan een lijndienst zou zijn. (tijden ware redelijk ok) Bleek toch een charter te zijn. Aankomst hotel 00.00 vertrek 08.00. (reisdagen 8 blijven nog maar 6 over) Gevraagd voor omboeking vlucht. Kon niet.... Niet een dag eerder niet een dag later en ook geen andere tijden. (wilde daar zelf graag voor betalen.....) Voor ons een slechte ervaring qua service en klantvriendelijkheid, echt nooit meer.