Voor mijn partner een pak laten maken. Het pak zou binnen 8 weken klaar zijn, uiteindelijk duurde het 7 maanden. Hij komt zijn afspraken niet na met wanneer het pak klaar zou moeten zijn. En mijn partner moest meerdere keren Niels bellen , voordat hij actie ondernam. De stropdas duurde ook onwijs lang totdat ie klaar was en opgestuurd werd. De communicatie is slecht en de service ook. Wij vinden het geen aanrader.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
E.B.
|
Niet heen gaan!
Heb eind januari een pak besteld hier. Afspraak verliep soepel alles was goed en het pak zou over ongeveer 8 weken geleverd worden tegen een goede prijs. 8 weken later had ik nog niks vernomen, ik dacht ik wacht het even af en heb later een aantal keer gebeld. Niemand nam op. Uiteindelijk maar een mailtje gestuurd. Na 5 werkdagen nog niks gehoord en opnieuw gemaild en gebeld. Dag later te horen gekregen dat het pak nog in productie is en ik ongeveer twee weken moest wachten.
3 weken later (half april) nogmaals gemaild omdat ik geen bericht kreeg. Toen was mijn pak nog niets eens geleverd in NL. 26 april nogmaals gemaild. Ik kreeg te horen dat er de volgende week contact opgenomen zou worden voor een afspraak en dat ik een extra shirt zou ontvangen. Prima.
Ik ben niet gebeld voor ene afspraak dus heb zelf maar weer contact opgenomen. Uiteindelijk op 4 mei een afspraak gemaakt voor 19 mei. Ook een mail gehad ter bevestiging.
17 mei kreeg ik een mail met dat de afspraak (de 18e) niet door kon gaan omdat het dan hemelvaart is. Meteen gebeld om aan te geven dat we de afspraak de 19e hebben staan.
Niels gaf aan dat hij dan eigenlijk niet kon, maar zou kijken of hij wat dingen kon verplaatsen in zijn agenda en hij zou mij bellen.
Later nogmaals gebeld om te kijken en voicemail ingesproken dat ik morgen gewoon aanwezig ben. Gemiste oproep aan het einde van de middag ontvangen, maar geen voicemail of ander bericht met dat de afspraak niet door zou gaan.
Vanochtend stonden we in het pand en kwam de balie er na 4x bellen achter dat Niels niet aanwezig was. Gesproken en hij gaf aan duidelijk te hebben gezegd dat de afspraak niet door ging. Dit was naarijn mening niet duidelijk gecommuniceerd. Daarnaast zijn we 4 maanden verder en heb ik nu zeker wel mijn pak nodig. Ik heb het geld terug geëist en ben op zoek gegaan naar een andere zaak. Niels gaf aan het niet te begrijpen en duidelijk gecommuniceerd te hebben. Hier ben ik het absoluut niet mee eens.
Lang verhaal kort: hier niet heen gaan voot je pak want je wordt aan het lijntje gehouden omdat ze de levertijden niet na kunnen komen.
suitYOURSELF zegt al genoeg.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Matthijs
|
Goede service, goede kwaliteit en scherp geprijsd. SuitYourself is zeker een aanrader!
61 Reviews Plaats review
Hans Vincent Sebastiaan
|Prima advies
Goede service
Goed geprijsd
T.
|Voor mijn partner een pak laten maken. Het pak zou binnen 8 weken klaar zijn, uiteindelijk duurde het 7 maanden. Hij komt zijn afspraken niet na met wanneer het pak klaar zou moeten zijn. En mijn partner moest meerdere keren Niels bellen , voordat hij actie ondernam. De stropdas duurde ook onwijs lang totdat ie klaar was en opgestuurd werd. De communicatie is slecht en de service ook. Wij vinden het geen aanrader.
E.B.
|Niet heen gaan!
Heb eind januari een pak besteld hier. Afspraak verliep soepel alles was goed en het pak zou over ongeveer 8 weken geleverd worden tegen een goede prijs. 8 weken later had ik nog niks vernomen, ik dacht ik wacht het even af en heb later een aantal keer gebeld. Niemand nam op. Uiteindelijk maar een mailtje gestuurd. Na 5 werkdagen nog niks gehoord en opnieuw gemaild en gebeld. Dag later te horen gekregen dat het pak nog in productie is en ik ongeveer twee weken moest wachten.
3 weken later (half april) nogmaals gemaild omdat ik geen bericht kreeg. Toen was mijn pak nog niets eens geleverd in NL. 26 april nogmaals gemaild. Ik kreeg te horen dat er de volgende week contact opgenomen zou worden voor een afspraak en dat ik een extra shirt zou ontvangen. Prima.
Ik ben niet gebeld voor ene afspraak dus heb zelf maar weer contact opgenomen. Uiteindelijk op 4 mei een afspraak gemaakt voor 19 mei. Ook een mail gehad ter bevestiging.
17 mei kreeg ik een mail met dat de afspraak (de 18e) niet door kon gaan omdat het dan hemelvaart is. Meteen gebeld om aan te geven dat we de afspraak de 19e hebben staan.
Niels gaf aan dat hij dan eigenlijk niet kon, maar zou kijken of hij wat dingen kon verplaatsen in zijn agenda en hij zou mij bellen.
Later nogmaals gebeld om te kijken en voicemail ingesproken dat ik morgen gewoon aanwezig ben. Gemiste oproep aan het einde van de middag ontvangen, maar geen voicemail of ander bericht met dat de afspraak niet door zou gaan.
Vanochtend stonden we in het pand en kwam de balie er na 4x bellen achter dat Niels niet aanwezig was. Gesproken en hij gaf aan duidelijk te hebben gezegd dat de afspraak niet door ging. Dit was naarijn mening niet duidelijk gecommuniceerd. Daarnaast zijn we 4 maanden verder en heb ik nu zeker wel mijn pak nodig. Ik heb het geld terug geëist en ben op zoek gegaan naar een andere zaak. Niels gaf aan het niet te begrijpen en duidelijk gecommuniceerd te hebben. Hier ben ik het absoluut niet mee eens.
Lang verhaal kort: hier niet heen gaan voot je pak want je wordt aan het lijntje gehouden omdat ze de levertijden niet na kunnen komen.
suitYOURSELF zegt al genoeg.
Matthijs
|Goede service, goede kwaliteit en scherp geprijsd. SuitYourself is zeker een aanrader!
Nico
|super advies