Zeer slechte ervaring. Aangegeven dat we nog niet zeker wisten of de auto verkocht ging worden of dat de reparatie zeker gedaan ging worden. Wel alvast een afspraak gemaakt voor reparatie en ik zou nog definitief telefoontje geven of dit wel of niet door zou gaan ivm verkoop en ze zouden checken bij de verzekering of dit mogelijk was (niks meer over vernomen). Ik zat al in de auto toen ze achter mij aan kwamen rennen met een formulier om te tekenen zodat ze zeker wisten dat ze de auto mochten repareren als het niet verkocht werd. Uiteindelijk auto verkocht en netjes ruim op tijd afgemeld en vervolgens blijf ik facturen van maar liefst €469.24 !!! krijgen waar geen gebruik van is gemaakt inmiddels, maar betaald omdat ze het naar de automatische incasso willen doorsturen. Ze blijven je telefonisch lastig vallen en per e-mail. Repareer je auto hier niet.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van A.A.S. Autoschade Bosman & Kalis
|
Prima geholpen bij aanmelding schade. Alle zaken met de verzekering werd geregeld.
Helaas was de verkeerde voorruit binnengekomen, maar dat werd de volgende dag opgelost. Deukjes van de hagelschade waren als sneeuw voor de zon verdwenen.
9.0
De klantgerichtheid van de medewerkers
De aflevering en de nazorg
De eerste indruk
De vriendelijkheid van de medewerkers
Het herstel van de autoschade
Klant van A.A.S. Autoschade Bosman & Kalis
|
Zeer snel en keurig geholpen.
9.0
Het vervangend vervoer
De aflevering en de nazorg
De klantgerichtheid van de medewerkers
De vriendelijkheid van de medewerkers
De eerste indruk
Het herstel van de autoschade
Klant van A.A.S. Autoschade Bosman & Kalis
|
Goede ervaring.
Met alle schade die we tot nu toe
gehad hebben ,altijd daar laten repareren.
9.0
Het herstel van de autoschade
De eerste indruk
De vriendelijkheid van de medewerkers
Het vervangend vervoer
De klantgerichtheid van de medewerkers
De aflevering en de nazorg
Klant van A.A.S. Autoschade Bosman & Kalis
|
Uitstekend. Communicatie en herstel schade perfect.
196 Reviews Plaats review
Gigi Springer
|Zeer slechte ervaring. Aangegeven dat we nog niet zeker wisten of de auto verkocht ging worden of dat de reparatie zeker gedaan ging worden. Wel alvast een afspraak gemaakt voor reparatie en ik zou nog definitief telefoontje geven of dit wel of niet door zou gaan ivm verkoop en ze zouden checken bij de verzekering of dit mogelijk was (niks meer over vernomen). Ik zat al in de auto toen ze achter mij aan kwamen rennen met een formulier om te tekenen zodat ze zeker wisten dat ze de auto mochten repareren als het niet verkocht werd. Uiteindelijk auto verkocht en netjes ruim op tijd afgemeld en vervolgens blijf ik facturen van maar liefst €469.24 !!! krijgen waar geen gebruik van is gemaakt inmiddels, maar betaald omdat ze het naar de automatische incasso willen doorsturen. Ze blijven je telefonisch lastig vallen en per e-mail. Repareer je auto hier niet.
Klant van A.A.S. Autoschade Bosman & Kalis
|Prima geholpen bij aanmelding schade. Alle zaken met de verzekering werd geregeld.
Helaas was de verkeerde voorruit binnengekomen, maar dat werd de volgende dag opgelost. Deukjes van de hagelschade waren als sneeuw voor de zon verdwenen.
Klant van A.A.S. Autoschade Bosman & Kalis
|Zeer snel en keurig geholpen.
Klant van A.A.S. Autoschade Bosman & Kalis
|Goede ervaring.
Met alle schade die we tot nu toe
gehad hebben ,altijd daar laten repareren.
Klant van A.A.S. Autoschade Bosman & Kalis
|Uitstekend. Communicatie en herstel schade perfect.