Onlangs stond ik bij de receptie met een uitdeukvraag. Een mevrouw met een grote bril hoorde mij weinig belangstellend aan en zei een paar woorden die ik moeilijk kon verstaan mede door het kogelwerend glas. Zonder een spier te verrekken vervolgde ze haar werkzaamheden. Deze mevrouw kunnen ze beter met vervroegd pensioen sturen.
Als deze klantenservice een voorbode is voor
de schadeafhandeling , zoek ik liever naar een ander bedrijf
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Kia
|
Mijn auto is prima gerepareerd, daar is niets op aan te merken.
Echter, bij het ophalen van de auto was de accu dood. Niet leeg, maar dood.
Toen ik dit aangaf gingen ze er naar kijken, maar blijkbaar is alleen even gestart met een boosterpack.
Eenmaal bij mijn ouders aangekomen was de auto meteen helemaal dood. Gebeld met Stokvis en kreeg als antwoord dat ik maar naar de dealer moest gaan. Ze wilde als coulance nog wel even komen met het boosterpack. Dit gesprek was om 16.30 op een vrijdag en de dealer sloot uiteraard om 17.00 voor het hele weekend. Stokvis zit op 5 minuten rijden, dus kwam de hulp pas om 16.55 aan (ja, 25 minuten later pas!)....toen nog moeten uitleggen hoe hij hem moest gebruiken en snel naar de Kia dealer NAAST STOKVIS. Die waren al dicht, maar die helden hebben me nog wel geholpen.
Stokvis heeft me gewoon in de steek gelaten en zou me rustig gestrand hebben gelaten voor het hele weekend. De service is dus te schandalig voor woorden.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Attie
|
Klein deukje snel weggewerkt in mijn auto. Afspraak was snel gemaakt. Goede ontvangst bij de receptie en uitleg wat er gedaan moest worden. Deukje was er snel en nu onzichtbaar weg gewerkt.
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
P.Mannaert
|
Auto wordt afgeleverd, met een totaal anders gekleurde parkeersensor, dan de rest...Erg slecht en slordig. Dit zou degene die hiervoor verantwoordelijk is, ook niet op zijn eigen auto zo willen !!! Service van niks !
6 Reviews Plaats review
Ed
|Onlangs stond ik bij de receptie met een uitdeukvraag. Een mevrouw met een grote bril hoorde mij weinig belangstellend aan en zei een paar woorden die ik moeilijk kon verstaan mede door het kogelwerend glas. Zonder een spier te verrekken vervolgde ze haar werkzaamheden. Deze mevrouw kunnen ze beter met vervroegd pensioen sturen.
Als deze klantenservice een voorbode is voor
de schadeafhandeling , zoek ik liever naar een ander bedrijf
Kia
|Mijn auto is prima gerepareerd, daar is niets op aan te merken.
Echter, bij het ophalen van de auto was de accu dood. Niet leeg, maar dood.
Toen ik dit aangaf gingen ze er naar kijken, maar blijkbaar is alleen even gestart met een boosterpack.
Eenmaal bij mijn ouders aangekomen was de auto meteen helemaal dood. Gebeld met Stokvis en kreeg als antwoord dat ik maar naar de dealer moest gaan. Ze wilde als coulance nog wel even komen met het boosterpack. Dit gesprek was om 16.30 op een vrijdag en de dealer sloot uiteraard om 17.00 voor het hele weekend. Stokvis zit op 5 minuten rijden, dus kwam de hulp pas om 16.55 aan (ja, 25 minuten later pas!)....toen nog moeten uitleggen hoe hij hem moest gebruiken en snel naar de Kia dealer NAAST STOKVIS. Die waren al dicht, maar die helden hebben me nog wel geholpen.
Stokvis heeft me gewoon in de steek gelaten en zou me rustig gestrand hebben gelaten voor het hele weekend. De service is dus te schandalig voor woorden.
Attie
|Klein deukje snel weggewerkt in mijn auto. Afspraak was snel gemaakt. Goede ontvangst bij de receptie en uitleg wat er gedaan moest worden. Deukje was er snel en nu onzichtbaar weg gewerkt.
P.Mannaert
|Auto wordt afgeleverd, met een totaal anders gekleurde parkeersensor, dan de rest...Erg slecht en slordig. Dit zou degene die hiervoor verantwoordelijk is, ook niet op zijn eigen auto zo willen !!! Service van niks !
volvo
|Perfect, en dat voor een hele lage prijs.