Dit is het slechtste woon bedrijf van HEEL NEDERLAND! Je kunt niet lager zinken dan deze mensen. En dan bedoel ik niet het bedrijf. Het bedrijf doet er niets aan hoe iemand er voor kiest met mensen om te gaan. Als je niet genoeg betaald krijgt om normaal werk te verlenen, ook in opstand komen, anders gewoon je bek houden en je werk doen.
Ik ben autist, en DOOR stuurt je ALTIJD naar deze mensen, ik denk dat Woonbedrijf ze extra betaald of ze een regeling hebben mensen met een beperking een oor aan te naaien. Want luisteren doen ze niet. Ze zoeken voor je het kleinste, vieste, meest afgebaken hokje uit wat ze hebben dat NIEMAND wil, bieden je het aan en zeggen "Als je deze niet neemt doen we niets meer voor je en varvalt je DOOR project geheel en kun je het zelf uitzoeken." Dus, wat zijn je opties? Om in een te gehorige woning te wonen, met ADHD, helemaal gestoord te worden en waarschijnlijk een eind aan je leven te maken. Of het helemaal zelf uitzoeken. Hulp? Dat bieden ze alleen, maar verlenen ze nooit. Klacht na klacht, advocaat, alles. Maar ja, dit land kan het woon probleem niet oplossen omdat de broer van Willem half het land moest kunnen kopen om ons allemaal uit te melken. Wat een krom kutland is het ook.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Eduardo
|
Slechtste Woning bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. Raken zelfs je inschrijving geheel kwijt en daardoor dus ook prompt 7 jaar wachttijd. Mag je zelf een inschrijfnummer gaan zoeken terwijl je hen juist daarvoor belt. Huurprijs kan nog maar met blokverwarming naaien ze je hard een oor aan... En maar afschuiven op de leverancier. Waar verbruikt een alleenstaande in godsnaam meer dan 400 euro stookkosten? Service is ook minimaal bekennen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Linda
|
Je zou bijna denken dat je een fijne woning krijgt waar je zat voor betaald..
Woonbedrijf gaat belachelijk om met ons als bewoners, ze werken totaal niet mee aan een oplossing en kappen ons af.
Ben je slecht ter been en doet de lift het weer niet? Tja,dikke pech! Maar wel blijven betalen hé ????
Wat menselijkheid, en meedenken met bewoners zou hun sieren. Maar nee,ze laten ons gewoon stikken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sterken
|
Woonbedrijf is de meest waardeloze verhuurder van Brabant. Indien uw situatie het toelaat deze verhuurder te vermijden zou ik u dit zeker adviseren.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joz
|
Waardeloos bedrijf maken type fouten met bijv huurverhogingen.
Service kosten bereken waarin buiten ramen ook gewassen moeten worden.
Word niet gedaan.
Aan beheerder gemeld. Die kan alleen goed praten lost niets op!
11 Reviews Plaats review
Ronald Goedemans
|Dit is het slechtste woon bedrijf van HEEL NEDERLAND! Je kunt niet lager zinken dan deze mensen. En dan bedoel ik niet het bedrijf. Het bedrijf doet er niets aan hoe iemand er voor kiest met mensen om te gaan. Als je niet genoeg betaald krijgt om normaal werk te verlenen, ook in opstand komen, anders gewoon je bek houden en je werk doen.
Ik ben autist, en DOOR stuurt je ALTIJD naar deze mensen, ik denk dat Woonbedrijf ze extra betaald of ze een regeling hebben mensen met een beperking een oor aan te naaien. Want luisteren doen ze niet. Ze zoeken voor je het kleinste, vieste, meest afgebaken hokje uit wat ze hebben dat NIEMAND wil, bieden je het aan en zeggen "Als je deze niet neemt doen we niets meer voor je en varvalt je DOOR project geheel en kun je het zelf uitzoeken." Dus, wat zijn je opties? Om in een te gehorige woning te wonen, met ADHD, helemaal gestoord te worden en waarschijnlijk een eind aan je leven te maken. Of het helemaal zelf uitzoeken. Hulp? Dat bieden ze alleen, maar verlenen ze nooit. Klacht na klacht, advocaat, alles. Maar ja, dit land kan het woon probleem niet oplossen omdat de broer van Willem half het land moest kunnen kopen om ons allemaal uit te melken. Wat een krom kutland is het ook.
Eduardo
|Slechtste Woning bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. Raken zelfs je inschrijving geheel kwijt en daardoor dus ook prompt 7 jaar wachttijd. Mag je zelf een inschrijfnummer gaan zoeken terwijl je hen juist daarvoor belt. Huurprijs kan nog maar met blokverwarming naaien ze je hard een oor aan... En maar afschuiven op de leverancier. Waar verbruikt een alleenstaande in godsnaam meer dan 400 euro stookkosten? Service is ook minimaal bekennen.
Linda
|Je zou bijna denken dat je een fijne woning krijgt waar je zat voor betaald..
Woonbedrijf gaat belachelijk om met ons als bewoners, ze werken totaal niet mee aan een oplossing en kappen ons af.
Ben je slecht ter been en doet de lift het weer niet? Tja,dikke pech! Maar wel blijven betalen hé ????
Wat menselijkheid, en meedenken met bewoners zou hun sieren. Maar nee,ze laten ons gewoon stikken.
Sterken
|Woonbedrijf is de meest waardeloze verhuurder van Brabant. Indien uw situatie het toelaat deze verhuurder te vermijden zou ik u dit zeker adviseren.
Joz
|Waardeloos bedrijf maken type fouten met bijv huurverhogingen.
Service kosten bereken waarin buiten ramen ook gewassen moeten worden.
Word niet gedaan.
Aan beheerder gemeld. Die kan alleen goed praten lost niets op!
Huur ruim euro 910 per maand incl service kosten.
Klote bedrijf is het