Slechtste Woning bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. Raken zelfs je inschrijving geheel kwijt en daardoor dus ook prompt 7 jaar wachttijd. Mag je zelf een inschrijfnummer gaan zoeken terwijl je hen juist daarvoor belt. Huurprijs kan nog maar met blokverwarming naaien ze je hard een oor aan... En maar afschuiven op de leverancier. Waar verbruikt een alleenstaande in godsnaam meer dan 400 euro stookkosten? Service is ook minimaal bekennen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Linda
|
Je zou bijna denken dat je een fijne woning krijgt waar je zat voor betaald..
Woonbedrijf gaat belachelijk om met ons als bewoners, ze werken totaal niet mee aan een oplossing en kappen ons af.
Ben je slecht ter been en doet de lift het weer niet? Tja,dikke pech! Maar wel blijven betalen hé ????
Wat menselijkheid, en meedenken met bewoners zou hun sieren. Maar nee,ze laten ons gewoon stikken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sterken
|
Woonbedrijf is de meest waardeloze verhuurder van Brabant. Indien uw situatie het toelaat deze verhuurder te vermijden zou ik u dit zeker adviseren.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joz
|
Waardeloos bedrijf maken type fouten met bijv huurverhogingen.
Service kosten bereken waarin buiten ramen ook gewassen moeten worden.
Word niet gedaan.
Aan beheerder gemeld. Die kan alleen goed praten lost niets op!
Huur ruim euro 910 per maand incl service kosten.
Klote bedrijf is het
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Den dries
|
Zeer slechte service. De verwarmingsketel blijft doorlopen. Thermostaat staat uit maar temperatuur loopt op. Gebeld met Woonbedrijf en die stuurt je door naar AEK service. Daar het verhaal uitgelegd en ze kunnen pas over 6 dagen komen. Uitgelegd dat als dan de ketel 6 dagen non stop brand dat mn rekening van het gas vandaag de dag wel heel hoog word. Niks aan te doen zeggen ze. We kunnen niet eerder komen en het is geen spoed want u heeft verwarming en warm water. Toen ben ik gaan googlen op AEK service. Slechte reviews en zelfs bekend bij het programma kassa. Wat me opviel op Google is dat ze op hetzelfde adres staan als Feenstra in Eindhoven. Die dus ook even gebeld. Daar kreeg ik een aardige dame aan de telefoon en die mij vertelde dat wanneer de ketel niet afslaat dit een doorbranden heet. De enige oplossing die er is is om de stekker van de ketel eruit te halen als de kamertemperatuur op de gewenste hoogte is. En wanneer we willen douchen dan de stekker er 20 minuten van te voren weer in te doen. Jammer dat ze dat niet vermelden bij AEK service van de woningbouw. Dus je meerdere keren de vlizotrap op en af om de stekker erin en eruit te trekken 6 dagen lang. Anders hebben we straks een hele hoge rekening. Slechte service van AEK en dank aan de aardige dame van Feenstra.
10 Reviews Plaats review
Eduardo
|Slechtste Woning bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. Raken zelfs je inschrijving geheel kwijt en daardoor dus ook prompt 7 jaar wachttijd. Mag je zelf een inschrijfnummer gaan zoeken terwijl je hen juist daarvoor belt. Huurprijs kan nog maar met blokverwarming naaien ze je hard een oor aan... En maar afschuiven op de leverancier. Waar verbruikt een alleenstaande in godsnaam meer dan 400 euro stookkosten? Service is ook minimaal bekennen.
Linda
|Je zou bijna denken dat je een fijne woning krijgt waar je zat voor betaald..
Woonbedrijf gaat belachelijk om met ons als bewoners, ze werken totaal niet mee aan een oplossing en kappen ons af.
Ben je slecht ter been en doet de lift het weer niet? Tja,dikke pech! Maar wel blijven betalen hé ????
Wat menselijkheid, en meedenken met bewoners zou hun sieren. Maar nee,ze laten ons gewoon stikken.
Sterken
|Woonbedrijf is de meest waardeloze verhuurder van Brabant. Indien uw situatie het toelaat deze verhuurder te vermijden zou ik u dit zeker adviseren.
Joz
|Waardeloos bedrijf maken type fouten met bijv huurverhogingen.
Service kosten bereken waarin buiten ramen ook gewassen moeten worden.
Word niet gedaan.
Aan beheerder gemeld. Die kan alleen goed praten lost niets op!
Huur ruim euro 910 per maand incl service kosten.
Klote bedrijf is het
Den dries
|Zeer slechte service. De verwarmingsketel blijft doorlopen. Thermostaat staat uit maar temperatuur loopt op. Gebeld met Woonbedrijf en die stuurt je door naar AEK service. Daar het verhaal uitgelegd en ze kunnen pas over 6 dagen komen. Uitgelegd dat als dan de ketel 6 dagen non stop brand dat mn rekening van het gas vandaag de dag wel heel hoog word. Niks aan te doen zeggen ze. We kunnen niet eerder komen en het is geen spoed want u heeft verwarming en warm water. Toen ben ik gaan googlen op AEK service. Slechte reviews en zelfs bekend bij het programma kassa. Wat me opviel op Google is dat ze op hetzelfde adres staan als Feenstra in Eindhoven. Die dus ook even gebeld. Daar kreeg ik een aardige dame aan de telefoon en die mij vertelde dat wanneer de ketel niet afslaat dit een doorbranden heet. De enige oplossing die er is is om de stekker van de ketel eruit te halen als de kamertemperatuur op de gewenste hoogte is. En wanneer we willen douchen dan de stekker er 20 minuten van te voren weer in te doen. Jammer dat ze dat niet vermelden bij AEK service van de woningbouw. Dus je meerdere keren de vlizotrap op en af om de stekker erin en eruit te trekken 6 dagen lang. Anders hebben we straks een hele hoge rekening. Slechte service van AEK en dank aan de aardige dame van Feenstra.