Ik had mijn Ster cadeau kaart gebruikt om een hotelkorting te krijgen. De webpagina waarmee je de acceptanten kunt kiezen bij reis-cadeau (die moet je eerst inschakelen) werkt echter niet, gewoon buiten gebruik. Ze zijn ook niet bereikbaar. Ik kon de kaart dus niet gebruiken. Ik heb bijna tien mailtjes heen en weer gestuurd naar ster-cadeau om daarover mijn beklag te doen en een oplossing te vinden maar die komt niet. Ook niet na een week. Even een simpele nieuwe kaart opsturen (van 40 euro) is kennelijk te moeilijk voor deze klantonvriendelijke organisatie. Ze moeten zelf hun problemen oplossen met hun leveranciers, dat niet aan mij overlaten. Die reis-cadeau oplichters reageren bovendien niet. Al met al dus verspild geld en jammer van alle moeite.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Dion
|
Het assortiment is elk jaar exact hetzelfde, met exact dezelfde cadeaukaarten en dezelfde troep (van het niveau waardeloze relatiegeschenken) die als je ze ergens anders koopt veel goedkoper zijn dan de waarde die ze op sterkado vertegenwoordigen. Zonde van het geld dat de werkgever hier aan betaalt. Klantenservice via chat en mail zijn ook niet behulpzaam, behoorlijk bijdehand en vooral heel zelfingenomen over hoe leuk zij het assortiment zelf vinden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
BusinessInProgress
|
Uw ervaring
Snelle levering en goede communicatie tijdens het leverproces.
182 Reviews Plaats review
Luc Peeters
|Ik had mijn Ster cadeau kaart gebruikt om een hotelkorting te krijgen. De webpagina waarmee je de acceptanten kunt kiezen bij reis-cadeau (die moet je eerst inschakelen) werkt echter niet, gewoon buiten gebruik. Ze zijn ook niet bereikbaar. Ik kon de kaart dus niet gebruiken. Ik heb bijna tien mailtjes heen en weer gestuurd naar ster-cadeau om daarover mijn beklag te doen en een oplossing te vinden maar die komt niet. Ook niet na een week. Even een simpele nieuwe kaart opsturen (van 40 euro) is kennelijk te moeilijk voor deze klantonvriendelijke organisatie. Ze moeten zelf hun problemen oplossen met hun leveranciers, dat niet aan mij overlaten. Die reis-cadeau oplichters reageren bovendien niet. Al met al dus verspild geld en jammer van alle moeite.
Dion
|Het assortiment is elk jaar exact hetzelfde, met exact dezelfde cadeaukaarten en dezelfde troep (van het niveau waardeloze relatiegeschenken) die als je ze ergens anders koopt veel goedkoper zijn dan de waarde die ze op sterkado vertegenwoordigen. Zonde van het geld dat de werkgever hier aan betaalt. Klantenservice via chat en mail zijn ook niet behulpzaam, behoorlijk bijdehand en vooral heel zelfingenomen over hoe leuk zij het assortiment zelf vinden.
BusinessInProgress
|Uw ervaring
Snelle levering en goede communicatie tijdens het leverproces.
Jeroen
|Uw ervaring
keuze mogelijkheid werkt super
Anoniem
|Uw ervaring
veel keuze, mooie producten