Mijn 308 SW II liet weten 'service vereist'. Code uitgelezen; het betrof de voorraad Eolys regeneratievloeistof. Dit is een +/- 3 liter tankje wat over ruim 180.000 km tot de berekende reserve is verbruikt. Bijvullen dus... Contact opgenomen met Bastians te Steenbergen, ik kon 's middags terecht. Mooi! Bij ophalen viel de rekening mee. €111,- incl. 0.6 uur arbeid (44,-) en 1 liter Eolys (44,-) excl. Daarbij kwam ook het verhaal dat er maar 1 liter was bijgevuld om redenen als aangebroken verpakking, moeilijk op te slaan en 'dat doen we altijd zo'. Dus; betaald en klaar.
Toen ik terug reed naar huis zat ik me te bedenken dat 1 liter me net een goed jaar vooruit helpt. Ik rijd +/- 55.000 per jaar. En, ik had gevraagd om het tankje te vullen. Niet... om het te vullen voor nog minder dan de helft. Vreemd. Eenmaal thuis gebeld. Kreeg weer hetzelfde verhaal als hierboven. Aangebroken verpakking moeilijk op te slaan, het is een gemeen goedje enz.
Ik heb gereageerd dat ik niet verwacht minder dan de helft te krijgen bij de vraag om het te vullen. En, dat ik dus na een goed jaar weer voor de deur sta. Immers, wat 1x vullen had kunnen zijn wordt nu 3x. Gaat het dan om de arbeidsuren? Dat werd gelukkig ontkend. Ik heb ook de vraag niet vooraf gehad 'wat zullen we erin doen, want wij doen altijd maar 1 liter...'. Dan had ik echt wat anders gekozen. Via internet wist ik vooraf al dat ik op ruim €200,- moest rekenen want dat waren de ervaringen van andere rijders. Die krijgen dus klaarblijkelijk wel een volle tank Eolys.
Maar, er werd me wel meegegeven dat ik de enige ben die hier moeilijk over doet. (Ik ben geen lease-maatschappij... ) Rare reactie naar een niet-blije klant!
Vandaar deze review. Wat ik ook niet snap is dat een garage moeite heeft met de opslag van chemicaliën. Dat was het hoofdargument. Daar zouden ze toch specialist in moeten zijn gezien de andere vloeistoffen in auto's.
Jammer dat dit zogenaamde risico op de klant wordt afgewenteld en dat deze voor extra kosten en moeite opdraait.
En nogmaals, jammer dat ik toch meekrijg dat ik een moeilijk mens ben omdat ik me afvraag waarom een tank van 3 liter maar met 1 liter wordt gevuld.
Mvrgr Paul
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Bastians Steenbergen
|
Goede ontvangst, en op een fijne manier zaken kunnen doen
10
De prijs
De service
De communicatie
De klantgerichtheid
De uitstraling
Klant van Autobedrijf Bastians Steenbergen
|
Was een nieuwe Garage voor mij.
Bij aflevering beter controleren.
7.0
De prijs
De service
De uitstraling
De communicatie
De klantgerichtheid
Klant van Autobedrijf Bastians Steenbergen
|
Zeer goed
9.0
De communicatie
De service
De prijs
De uitstraling
De klantgerichtheid
Klant van Autobedrijf Bastians Steenbergen
|
Zeer goede ervaringen mee, kom er voor onderhoud en aanschaf van andere auto.
12 Reviews Plaats review
Paul Brouwer
|Mijn 308 SW II liet weten 'service vereist'. Code uitgelezen; het betrof de voorraad Eolys regeneratievloeistof. Dit is een +/- 3 liter tankje wat over ruim 180.000 km tot de berekende reserve is verbruikt. Bijvullen dus... Contact opgenomen met Bastians te Steenbergen, ik kon 's middags terecht. Mooi! Bij ophalen viel de rekening mee. €111,- incl. 0.6 uur arbeid (44,-) en 1 liter Eolys (44,-) excl. Daarbij kwam ook het verhaal dat er maar 1 liter was bijgevuld om redenen als aangebroken verpakking, moeilijk op te slaan en 'dat doen we altijd zo'. Dus; betaald en klaar.
Toen ik terug reed naar huis zat ik me te bedenken dat 1 liter me net een goed jaar vooruit helpt. Ik rijd +/- 55.000 per jaar. En, ik had gevraagd om het tankje te vullen. Niet... om het te vullen voor nog minder dan de helft. Vreemd. Eenmaal thuis gebeld. Kreeg weer hetzelfde verhaal als hierboven. Aangebroken verpakking moeilijk op te slaan, het is een gemeen goedje enz.
Ik heb gereageerd dat ik niet verwacht minder dan de helft te krijgen bij de vraag om het te vullen. En, dat ik dus na een goed jaar weer voor de deur sta. Immers, wat 1x vullen had kunnen zijn wordt nu 3x. Gaat het dan om de arbeidsuren? Dat werd gelukkig ontkend. Ik heb ook de vraag niet vooraf gehad 'wat zullen we erin doen, want wij doen altijd maar 1 liter...'. Dan had ik echt wat anders gekozen. Via internet wist ik vooraf al dat ik op ruim €200,- moest rekenen want dat waren de ervaringen van andere rijders. Die krijgen dus klaarblijkelijk wel een volle tank Eolys.
Maar, er werd me wel meegegeven dat ik de enige ben die hier moeilijk over doet. (Ik ben geen lease-maatschappij... ) Rare reactie naar een niet-blije klant!
Vandaar deze review. Wat ik ook niet snap is dat een garage moeite heeft met de opslag van chemicaliën. Dat was het hoofdargument. Daar zouden ze toch specialist in moeten zijn gezien de andere vloeistoffen in auto's.
Jammer dat dit zogenaamde risico op de klant wordt afgewenteld en dat deze voor extra kosten en moeite opdraait.
En nogmaals, jammer dat ik toch meekrijg dat ik een moeilijk mens ben omdat ik me afvraag waarom een tank van 3 liter maar met 1 liter wordt gevuld.
Mvrgr Paul
Klant van Autobedrijf Bastians Steenbergen
|Goede ontvangst, en op een fijne manier zaken kunnen doen
Klant van Autobedrijf Bastians Steenbergen
|Was een nieuwe Garage voor mij.
Bij aflevering beter controleren.
Klant van Autobedrijf Bastians Steenbergen
|Zeer goed
Klant van Autobedrijf Bastians Steenbergen
|Zeer goede ervaringen mee, kom er voor onderhoud en aanschaf van andere auto.