inefficient en onbeleefd. eerst ben ik door Stater doorverwezen voor info over de actuele rente voor de verlenging van een deelhypotheek bij robeco. bij robeco doorverwezen naar stater met de naam van iemand die mij hier verder kan helpen. bij stater verwezen naar robeco, als ik vervolgens naar de genoemde persoon vraag blijkt deze niet bekend bij degene aan de telefoon. als ik mijn verbazing uitspreek word ik onbeleefd behandeld: als iemand daar niet werkt,kan ik niet worden doorverbonden.
2.0
m.l.beker
|
Langs elkaar heen werken. Ik heb 5 keer gebeld om mijn extra aflossing door te laten gaan.
Er is elke keer verteld dat het geregeld is,zelfs de hypotheker het ook laten regelen via stater.
Dus niet, er is niks geregeld,we werken lekker langs elkaar heen.
Dat is toch de makkelijkste oplossing.
Waar stater wel meteen mee klaarstond,dat was de aflossing van de overbrugging,omdat we gezakt waren in de koopsom van het huis. Pluspunten: niks. Minpunten: alles.
2.0
B. Stam
|
Zeer slechte behandeling bestaande klant. Als bestaande klant met hypotheek tel je niet mee. Je wordt behandelt als vuil. Ze harken graag via de bank je binnen, laten Stater het werk doen terwijl ze niet capabel zijn! Wordt tijd dat er gewerkt wordt aan klantloyaliteit ipv snelle acquisitie. Pluspunten: GEEN. Minpunten: Klantgerichtheid, kennis en kunde, snelheid en accuraatheid.
13 Reviews Plaats review
k. van de polder
|inefficient en onbeleefd. eerst ben ik door Stater doorverwezen voor info over de actuele rente voor de verlenging van een deelhypotheek bij robeco. bij robeco doorverwezen naar stater met de naam van iemand die mij hier verder kan helpen. bij stater verwezen naar robeco, als ik vervolgens naar de genoemde persoon vraag blijkt deze niet bekend bij degene aan de telefoon. als ik mijn verbazing uitspreek word ik onbeleefd behandeld: als iemand daar niet werkt,kan ik niet worden doorverbonden.
m.l.beker
|Langs elkaar heen werken. Ik heb 5 keer gebeld om mijn extra aflossing door te laten gaan.
Er is elke keer verteld dat het geregeld is,zelfs de hypotheker het ook laten regelen via stater.
Dus niet, er is niks geregeld,we werken lekker langs elkaar heen.
Dat is toch de makkelijkste oplossing.
Waar stater wel meteen mee klaarstond,dat was de aflossing van de overbrugging,omdat we gezakt waren in de koopsom van het huis. Pluspunten: niks. Minpunten: alles.
B. Stam
|Zeer slechte behandeling bestaande klant. Als bestaande klant met hypotheek tel je niet mee. Je wordt behandelt als vuil. Ze harken graag via de bank je binnen, laten Stater het werk doen terwijl ze niet capabel zijn! Wordt tijd dat er gewerkt wordt aan klantloyaliteit ipv snelle acquisitie. Pluspunten: GEEN. Minpunten: Klantgerichtheid, kennis en kunde, snelheid en accuraatheid.