ik kom hier al jaren, alleen je heb geen welkoms gevoel omdat je veelste weinig informatie krijgt over een bril die je uitgezocht hebt, ook worden je ogen opgemeten met te weinig informatie en ze hebben meestal niet echt het geduld er voor om je te helpen en/of naar je te luisteren, dan helpen ze alweer een andere klant, zijn ze er zo snel heen terwijl je dan mee zo veel vragen zit… lijken wel chagrijnige mensen die alleen hun werk komen doen en de rest mag ophoepelen m, zo komt dat over, er zitten ook goede medewerkers tussen alleen die zie je weinig in dit land dus je moet maar net het geluk hebben als iemand je helpt die klantgericht werkt. vaak werken er ook types die wat rond de 40-50 jaar zijn die geen zin hebben om je te helpen, ik weet niet wat voor sfeer er hangt maar het voelt niet oké… ogen opmeten is blijkbaar al jaren niet goed (zelfontdekt) want elke keer kijk ik er dan loenzend in de glazen en dat hoort niet, v.d naar Hans Anders gegaan weer na jaren. gelukkig hebben ze daar wel mijn ogen goed gemeten waardoor ik niet meer loenzend kijk met mijn ogen. zo hoort het te zijn!
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Linda
|
Ik ging met mijn oma naar Specsavers in Zoetermeer. Geholpen voor haar oren door twee geweldige dames, Esmee en Azize! Enorm vriendelijk, behulpzaam en geduldig met mijn oma. Grote aanrader om naar deze vestiging te gaan, heel leuk team.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marilyn van stijn
|
Mocht men een gehoorapparaat aanschaffen bij specsavers zoetermeer, niet doen!!!! Hoop geld uitgeven en als je dan een klacht hebt wordt je niet serieus genomen en zowat afgeblaft!! Wat een waardeloze vestiging. Ga vooral naar een andere audicien dat is mijn raad.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Blom
|
Aantal maanden geleden 2 brillen ad 790 euro gekocht. Slechte chagerijnige medewerkster die mijn ogen opmat. Weinig informatie. Een bril voldoet totaal niet. Andere gaat. Moet vlgs specsavers wennen. Hoe lang moet dat wennen duren? Reclame twee brillen voor de prijs van e is een grote farce.raad iedereen af naar Specsavers te gaan.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
g van horsen
|
Bij specsavers mijn gehoor getest en deze vandaag opgehaald .
Beide keren te maken gehad met uiterst vriendelijke medewerkers.
I k ben zeer tevreden over over de voorlichting en informatie.
Azize en haar collega namen alle tijd om mij grondig en uitgebreid te
instrueren.
Ben uitermate tevreden over Specsavers.
156 Reviews Plaats review
Femi
|ik kom hier al jaren, alleen je heb geen welkoms gevoel omdat je veelste weinig informatie krijgt over een bril die je uitgezocht hebt, ook worden je ogen opgemeten met te weinig informatie en ze hebben meestal niet echt het geduld er voor om je te helpen en/of naar je te luisteren, dan helpen ze alweer een andere klant, zijn ze er zo snel heen terwijl je dan mee zo veel vragen zit… lijken wel chagrijnige mensen die alleen hun werk komen doen en de rest mag ophoepelen m, zo komt dat over, er zitten ook goede medewerkers tussen alleen die zie je weinig in dit land dus je moet maar net het geluk hebben als iemand je helpt die klantgericht werkt. vaak werken er ook types die wat rond de 40-50 jaar zijn die geen zin hebben om je te helpen, ik weet niet wat voor sfeer er hangt maar het voelt niet oké… ogen opmeten is blijkbaar al jaren niet goed (zelfontdekt) want elke keer kijk ik er dan loenzend in de glazen en dat hoort niet, v.d naar Hans Anders gegaan weer na jaren. gelukkig hebben ze daar wel mijn ogen goed gemeten waardoor ik niet meer loenzend kijk met mijn ogen. zo hoort het te zijn!
Linda
|Ik ging met mijn oma naar Specsavers in Zoetermeer. Geholpen voor haar oren door twee geweldige dames, Esmee en Azize! Enorm vriendelijk, behulpzaam en geduldig met mijn oma. Grote aanrader om naar deze vestiging te gaan, heel leuk team.
Marilyn van stijn
|Mocht men een gehoorapparaat aanschaffen bij specsavers zoetermeer, niet doen!!!! Hoop geld uitgeven en als je dan een klacht hebt wordt je niet serieus genomen en zowat afgeblaft!! Wat een waardeloze vestiging. Ga vooral naar een andere audicien dat is mijn raad.
Blom
|Aantal maanden geleden 2 brillen ad 790 euro gekocht. Slechte chagerijnige medewerkster die mijn ogen opmat. Weinig informatie. Een bril voldoet totaal niet. Andere gaat. Moet vlgs specsavers wennen. Hoe lang moet dat wennen duren? Reclame twee brillen voor de prijs van e is een grote farce.raad iedereen af naar Specsavers te gaan.
g van horsen
|Bij specsavers mijn gehoor getest en deze vandaag opgehaald .
Beide keren te maken gehad met uiterst vriendelijke medewerkers.
I k ben zeer tevreden over over de voorlichting en informatie.
Azize en haar collega namen alle tijd om mij grondig en uitgebreid te
instrueren.
Ben uitermate tevreden over Specsavers.