Mijn man werd 50 minuten vóór het bezoek telefonisch op de hoogte gebracht van de annulering. Als reden werd de ziekte van een personeelslid opgegeven. Toen ik hem vertelde dat mijn man expres eerder vrij had genomen van zijn werk, lachte de meneer in de telefoon en zei dat hij er geen interesse in had! Ik begrijp alles, maar dit is verachtelijk gedrag! zo doe je dat niet!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Guido
|
Ik ben vanmorgen ontzettend goed behandeld door Hawsza en Sarita , TOP !!!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
C de Pater
|
Zeer slechte ervaring
Na 40 jaar vaste klant nu een x na 2,5 jaar probleem met de coating laag van mijn bril totaal geen tegemoetkoming van hun.
Vindt dit echt schandalig je mag toch wel verwachten dat een bril minimaal 3 jaar mee gaat
Dit is voor mij dus echt de laatste x dat ik een bril gekocht heb bij Hans Anders
Dus mensen kijk uit met een bril daar kopen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeroen
|
Na een uur wachten nog geen hallo van het personeel. Wachtende klanten continu genegeerd. Zelfs als klanten aan de balie staan, lopen de medewerkers voorbij alsof ze lucht zijn.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hans Anders
|
Prima sfeer en deskundig personeel. Vooral de bedrijfsleidster maakt het verschil. Altijd de tijd voor je en zeer vriendelijk en deskundig.
91 Reviews Plaats review
Justyna
|Mijn man werd 50 minuten vóór het bezoek telefonisch op de hoogte gebracht van de annulering. Als reden werd de ziekte van een personeelslid opgegeven. Toen ik hem vertelde dat mijn man expres eerder vrij had genomen van zijn werk, lachte de meneer in de telefoon en zei dat hij er geen interesse in had! Ik begrijp alles, maar dit is verachtelijk gedrag! zo doe je dat niet!
Guido
|Ik ben vanmorgen ontzettend goed behandeld door Hawsza en Sarita , TOP !!!
C de Pater
|Zeer slechte ervaring
Na 40 jaar vaste klant nu een x na 2,5 jaar probleem met de coating laag van mijn bril totaal geen tegemoetkoming van hun.
Vindt dit echt schandalig je mag toch wel verwachten dat een bril minimaal 3 jaar mee gaat
Dit is voor mij dus echt de laatste x dat ik een bril gekocht heb bij Hans Anders
Dus mensen kijk uit met een bril daar kopen
Jeroen
|Na een uur wachten nog geen hallo van het personeel. Wachtende klanten continu genegeerd. Zelfs als klanten aan de balie staan, lopen de medewerkers voorbij alsof ze lucht zijn.
Klant van Hans Anders
|Prima sfeer en deskundig personeel. Vooral de bedrijfsleidster maakt het verschil. Altijd de tijd voor je en zeer vriendelijk en deskundig.