Eigenaar van deze winkel is zeer professioneel, maar het personeel van deze winkel laat veel te wensen over. vooral de communicatie is erg slecht. Na meting heb ik twee brillen besteld. Brillen waren niet goed en moeste worden opnieuw worden gemaakt. Afspraak was dat wanneer de bril weer in de winkel was, dat ik een belletje zou krijgen. Na zes weken heb ik deze winkel gebeld en kreeg ik te horen dat de bril al een maand klaar lag om op te halen. Na het het ophalen heb ik besloten mijn tweede bril niet meer af te geven ondanks dat deze ook niet goed is. Ik ben ruim 30 jaar klant geweest in dit filiaal maar zal hier geen bril meer kopen. Deze winkel geeft heel veel stres
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Cüneyt
|
Oude vrouw met bril,ze zegt dat ze de baas is. Ze is een grote*** en *** ze raakt mij aan met haar handen in de hoop dat ik haar zou slaan. Mensen worden zonder dat ze worden geholpen van kastje naar muurtje gestuurd
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
G.W.Smit
|
Na de oogmeting was het chaotisch , tijdens het adviseren omtrent een passend montuur ging verkoper verder met een andere klant en kreeg ik een andere verkoopster toegewezen.
Ook heel weinig informatie omtrent de uitslag van de ogentest.
Het was wel tijdens Black fryday , dus druk maar ik had graag wat meer persoonlijke aandacht gehad.
Uiteindelijk een bril besteld die ik 14 dagen later kon ophalen.
Ik moet toegeven dat ik nogal cynisch was toen ik de bril ophaalde en dit was achteraf niet terecht!
In de eerste instantie leek de bril geen meerwaarde te hebben voor mijn gezichtsveld maar nu ik de bril enige dagen draag zie ik meer details , dus scherper dan voorheen!
Dus toch heel tevreden en blij met de bril.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk Hendriks
|
Nu is het prima maar verleden jaar moest ik boortoestellen die persoon die mij hielp was zeer om sympathiek en heb ik nooit meer gezien
6.8
0
E. Ladru
|
Ik kocht een leesbril, de ogen werden eerst opgemeten door middel van enigszins verouderde apparatuur, ook de oogdruk (zeer belangrijk om bij voorbeeld glaucoom te ontdekken), waarna de waarden werden genoteerd en doorgegeven aan de oogspecialist die in het bezit was van zeer moderne oog meet apparatuur met als resultaat een bril waar ik prima mee kan lezen.
81 Reviews Plaats review
Ruud
|Eigenaar van deze winkel is zeer professioneel, maar het personeel van deze winkel laat veel te wensen over. vooral de communicatie is erg slecht. Na meting heb ik twee brillen besteld. Brillen waren niet goed en moeste worden opnieuw worden gemaakt. Afspraak was dat wanneer de bril weer in de winkel was, dat ik een belletje zou krijgen. Na zes weken heb ik deze winkel gebeld en kreeg ik te horen dat de bril al een maand klaar lag om op te halen. Na het het ophalen heb ik besloten mijn tweede bril niet meer af te geven ondanks dat deze ook niet goed is. Ik ben ruim 30 jaar klant geweest in dit filiaal maar zal hier geen bril meer kopen. Deze winkel geeft heel veel stres
Cüneyt
|Oude vrouw met bril,ze zegt dat ze de baas is. Ze is een grote*** en *** ze raakt mij aan met haar handen in de hoop dat ik haar zou slaan. Mensen worden zonder dat ze worden geholpen van kastje naar muurtje gestuurd
G.W.Smit
|Na de oogmeting was het chaotisch , tijdens het adviseren omtrent een passend montuur ging verkoper verder met een andere klant en kreeg ik een andere verkoopster toegewezen.
Ook heel weinig informatie omtrent de uitslag van de ogentest.
Het was wel tijdens Black fryday , dus druk maar ik had graag wat meer persoonlijke aandacht gehad.
Uiteindelijk een bril besteld die ik 14 dagen later kon ophalen.
Ik moet toegeven dat ik nogal cynisch was toen ik de bril ophaalde en dit was achteraf niet terecht!
In de eerste instantie leek de bril geen meerwaarde te hebben voor mijn gezichtsveld maar nu ik de bril enige dagen draag zie ik meer details , dus scherper dan voorheen!
Dus toch heel tevreden en blij met de bril.
Henk Hendriks
|Nu is het prima maar verleden jaar moest ik boortoestellen die persoon die mij hielp was zeer om sympathiek en heb ik nooit meer gezien
E. Ladru
|Ik kocht een leesbril, de ogen werden eerst opgemeten door middel van enigszins verouderde apparatuur, ook de oogdruk (zeer belangrijk om bij voorbeeld glaucoom te ontdekken), waarna de waarden werden genoteerd en doorgegeven aan de oogspecialist die in het bezit was van zeer moderne oog meet apparatuur met als resultaat een bril waar ik prima mee kan lezen.