Ik was een vaste klant, ik kocht vroeger regelmatig 2 hele dure brillen. Een half jaar geleden moest ik de glazen vervangen in een bril die verzekerd was. De verkoper raadde me dat af en zei dat het beter zou zijn als ik over een half jaar terug zou komen, wat ik deed. Deze week kwam ik terug om de glazen in een bril te vervangen en bleek dat ik ervoor moest betalen omdat de verzekering 3 maanden geleden afliep
Ik heb de nieuwe glazen betaald en zou ze vandaag ophalen.
Bij het verwijderen van de glazen brak de dame het montuur van de bril. Ze zei dat we een andere moesten kiezen. Ik was niet blij met de hele situatie en vooral dat ze niet de equivalenten van mijn bril hadden, dus moest ik de eerste van de kust kiezen. Na het plaatsen van de bril in een nieuwe bril zei de dame dat ik €120 extra moest betalen, terwijl ik al €120 had betaald!Ik was verlamd en ik wist niet wat ik hoorde! Ik wil erop wijzen dat alleen al mijn monturen die deze dame kapot heeft gemaakt € 220 hebben gekost.
Het was niet de eerste keer dat ik me bedrogen voelde door deze opticien, dus ik zal er niet nog een keer heen gaan. Ik ben benieuwd hoeveel mensen in dezelfde situatie zitten als ik.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Pearle Opticiens
|
De sfeer en de vriendelijk is goed.
7.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Wouter Antonisse
|
je hebt er gewoon een vertrouwd gevoel als je er advies krijgt.
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Pearle Opticiens
|
Ik ben al jaren bij deze opticien en voel me als klant zeer attent en vol aandacht behandeld, met een goede behandeling van speciale vragen (kleine reparatie gratis, wijzen op check bij oogarts, nieuwe glazen in een bestaand montuur enz.).
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Pearle Opticiens
|
Snel en kundig geholpen. Bij reparatie gelijk aandacht gegeven. Assortimenten voor vrouwen, mannen en kinderen zichtbaar
26 Reviews Plaats review
G van Gils
|Ik was een vaste klant, ik kocht vroeger regelmatig 2 hele dure brillen. Een half jaar geleden moest ik de glazen vervangen in een bril die verzekerd was. De verkoper raadde me dat af en zei dat het beter zou zijn als ik over een half jaar terug zou komen, wat ik deed. Deze week kwam ik terug om de glazen in een bril te vervangen en bleek dat ik ervoor moest betalen omdat de verzekering 3 maanden geleden afliep
Ik heb de nieuwe glazen betaald en zou ze vandaag ophalen.
Bij het verwijderen van de glazen brak de dame het montuur van de bril. Ze zei dat we een andere moesten kiezen. Ik was niet blij met de hele situatie en vooral dat ze niet de equivalenten van mijn bril hadden, dus moest ik de eerste van de kust kiezen. Na het plaatsen van de bril in een nieuwe bril zei de dame dat ik €120 extra moest betalen, terwijl ik al €120 had betaald!Ik was verlamd en ik wist niet wat ik hoorde! Ik wil erop wijzen dat alleen al mijn monturen die deze dame kapot heeft gemaakt € 220 hebben gekost.
Het was niet de eerste keer dat ik me bedrogen voelde door deze opticien, dus ik zal er niet nog een keer heen gaan. Ik ben benieuwd hoeveel mensen in dezelfde situatie zitten als ik.
Klant van Pearle Opticiens
|De sfeer en de vriendelijk is goed.
Wouter Antonisse
|je hebt er gewoon een vertrouwd gevoel als je er advies krijgt.
Klant van Pearle Opticiens
|Ik ben al jaren bij deze opticien en voel me als klant zeer attent en vol aandacht behandeld, met een goede behandeling van speciale vragen (kleine reparatie gratis, wijzen op check bij oogarts, nieuwe glazen in een bestaand montuur enz.).
Klant van Pearle Opticiens
|Snel en kundig geholpen. Bij reparatie gelijk aandacht gegeven. Assortimenten voor vrouwen, mannen en kinderen zichtbaar