Half november 2023 kreeg mijn vrouw twee hoorapparaatjes op proef. Naast het oplaadapparaat werd er door de audicien ook een app op het telefoontoestel van mijn vrouw gezet. Via de app konden de oortjes worden bediend: tv kijken, drukke ruimtes, harder zachter etc. dat zou fijn zijn als de app werkte. In de proefperiode zijn we vele malen teruggewenst naar de winkel om te vertellen dat de app niet werkte: kon geen verbinding maken! Aangezien we niet te horen kregen waarom het niet lukte namen we een aantal keren contact op met de algemene klantenservice. Die reageerde door te zeggen dat zij er niets aan konden doen, maar de winkel in Emmen wel.
Voor de zoveelste keer werd door een medewerker in de winkel gezegd dat het nu echt opgelost zou worden. We moesten dus weer terug komen. En...een audicien in opleiding gaf het beslissende commentaar: Ja, het werkt niet omdat u een Huawei telefoon heeft. Bij Oppo telefoons gaat het ook vaak fout. Ik was stomverbaasd: had dat niet vanaf het eerste bezoek gezegd kunnen worden. Nu hadden we vele uren onnodig gereisd en gewacht en op bezoek geweest bij Specsavers. De klantenservice adviseerde een schriftelijke klacht in te dienen, daar zou zeker op gereageerd worden. MAAR...geen reactie. Weert de klantenservice: schrijft u mog maar een keer een klacht. En...geen reactie. Ik vertelde de klantenservice dat ik het probeerde in orde te krijgen en als dat niet zou lukken, moest ik dan net veel mensen deden het een en ander maar op facebook of op radar zetten of zoiets. En wat gebeurde: de volgende dag werd ik gebeld door een opgefokte audicien: gaat u nu dreigen met facebook? Radar? Ik vroeg wie mij te woord stond. De audicien had dat namelijk niet verteld toen ik de telefoon opnam. Ik begon uit te leggen wat het probleem was. De audicien praatte dwars door mij heen. Ik vroeg of ik even uit mocht spreken. dat mocht blijkbaar want de audicien van Specsavers Emmen gooide de hoorn erop. Ik belde weer klantenservice en vertelde dat ik het gedrag van de audicien niet erg beleefd vond.
De volgende dag werd ik gebeld door Specsavers Emmen, maar niet door de audicien zelf. Het was een collega die vertelde dat er iets mis ging met "De Verbinding". Ongelooflijk. Ik verteld dat mijn telefoon het goed deed omdat ik meteen daarna de eigen klantenservice van Specsavers had gebeld. De mevrouw bood wel een soort excuus aan dat het even misgegaan was. En dat ze natuurlijk graag een tevreden klant hadden. Nou, dat was ik zeer zeker niet.
Wat een geblunder daar. De volgende dag belde de filiaalhouder ook nog even op en beaamde dat
oortje vaak niet samengingen met Huawei en oppo telefoons. Hij vroeg of ik misschien het nog eens wilde proberen. Toen ik zei dat ik dan natuurlijk wel bijvoorbeeld een nieuwe Samsung telefoon zou krijgen van Specsavers. Nee, dat kon natuurlijk niet. het enige dat werd aangeboden na zoveel ellende was een karig excuusje.
Voor mij (ons) geen Specsavers meer.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
K.J Kosters
|
Bedankt voor de geweldige service.
Na twee jaar een foutje met de glazen,kon ik een nieuw montuur en glazen uitzoeken.
Nogmaals bedankt.
K.J Kosters
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Annie Wubs
|
Hele goede service ervaren in Emmen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rolien Wildeman
|
Gisteren gevallen waarbij een pootje van mijn bril afbrak. Bril pas een maand geleden gekocht bij Specsavers in Emmen.
Direct gebeld en mij werd te verstaan gegeven meteen te komen. Aldaar werden mijn glazen overgezet in eenzelfde nieuw montuur. Zonder kosten, geen moeilijk gedoe. Alles werd in het werk gesteld dat ik weer tevreden de winkel kon verlaten.
Perfecte service en daardoor dito klantvriendelijkheid.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Theo Geurts
|
6 weken geleden een nieuwe bril gekocht, zeer tevreden. Helaas bij een valpartij in de vakantie montuur scheef. Vandaag even langs gegaan voor reparatie. Ondertussen een kopje koffie. Na 10 minuten komt de jongedame terug. Helaas niet te herstellen. Loopt ze naar de brillenrekken, neemt hetzelfde montuur en komt langsgelopen met de opmerking, momentje....
Komt terug met het nieuwe montuur met mijn glazen er in overgezet. Alles weer keurig aangepast en gepoetst.
Op de vraag wat de kosten zijn....
Wat is uw naam en geboortedatum ? Noteert dat en zet daaronder "SERVICE".
Kijk, dat is SERVICE !!!!!
96 Reviews Plaats review
Piet van der Waal
|Half november 2023 kreeg mijn vrouw twee hoorapparaatjes op proef. Naast het oplaadapparaat werd er door de audicien ook een app op het telefoontoestel van mijn vrouw gezet. Via de app konden de oortjes worden bediend: tv kijken, drukke ruimtes, harder zachter etc. dat zou fijn zijn als de app werkte. In de proefperiode zijn we vele malen teruggewenst naar de winkel om te vertellen dat de app niet werkte: kon geen verbinding maken! Aangezien we niet te horen kregen waarom het niet lukte namen we een aantal keren contact op met de algemene klantenservice. Die reageerde door te zeggen dat zij er niets aan konden doen, maar de winkel in Emmen wel.
Voor de zoveelste keer werd door een medewerker in de winkel gezegd dat het nu echt opgelost zou worden. We moesten dus weer terug komen. En...een audicien in opleiding gaf het beslissende commentaar: Ja, het werkt niet omdat u een Huawei telefoon heeft. Bij Oppo telefoons gaat het ook vaak fout. Ik was stomverbaasd: had dat niet vanaf het eerste bezoek gezegd kunnen worden. Nu hadden we vele uren onnodig gereisd en gewacht en op bezoek geweest bij Specsavers. De klantenservice adviseerde een schriftelijke klacht in te dienen, daar zou zeker op gereageerd worden. MAAR...geen reactie. Weert de klantenservice: schrijft u mog maar een keer een klacht. En...geen reactie. Ik vertelde de klantenservice dat ik het probeerde in orde te krijgen en als dat niet zou lukken, moest ik dan net veel mensen deden het een en ander maar op facebook of op radar zetten of zoiets. En wat gebeurde: de volgende dag werd ik gebeld door een opgefokte audicien: gaat u nu dreigen met facebook? Radar? Ik vroeg wie mij te woord stond. De audicien had dat namelijk niet verteld toen ik de telefoon opnam. Ik begon uit te leggen wat het probleem was. De audicien praatte dwars door mij heen. Ik vroeg of ik even uit mocht spreken. dat mocht blijkbaar want de audicien van Specsavers Emmen gooide de hoorn erop. Ik belde weer klantenservice en vertelde dat ik het gedrag van de audicien niet erg beleefd vond.
De volgende dag werd ik gebeld door Specsavers Emmen, maar niet door de audicien zelf. Het was een collega die vertelde dat er iets mis ging met "De Verbinding". Ongelooflijk. Ik verteld dat mijn telefoon het goed deed omdat ik meteen daarna de eigen klantenservice van Specsavers had gebeld. De mevrouw bood wel een soort excuus aan dat het even misgegaan was. En dat ze natuurlijk graag een tevreden klant hadden. Nou, dat was ik zeer zeker niet.
Wat een geblunder daar. De volgende dag belde de filiaalhouder ook nog even op en beaamde dat
oortje vaak niet samengingen met Huawei en oppo telefoons. Hij vroeg of ik misschien het nog eens wilde proberen. Toen ik zei dat ik dan natuurlijk wel bijvoorbeeld een nieuwe Samsung telefoon zou krijgen van Specsavers. Nee, dat kon natuurlijk niet. het enige dat werd aangeboden na zoveel ellende was een karig excuusje.
Voor mij (ons) geen Specsavers meer.
K.J Kosters
|Bedankt voor de geweldige service.
Na twee jaar een foutje met de glazen,kon ik een nieuw montuur en glazen uitzoeken.
Nogmaals bedankt.
K.J Kosters
Annie Wubs
|Hele goede service ervaren in Emmen.
Rolien Wildeman
|Gisteren gevallen waarbij een pootje van mijn bril afbrak. Bril pas een maand geleden gekocht bij Specsavers in Emmen.
Direct gebeld en mij werd te verstaan gegeven meteen te komen. Aldaar werden mijn glazen overgezet in eenzelfde nieuw montuur. Zonder kosten, geen moeilijk gedoe. Alles werd in het werk gesteld dat ik weer tevreden de winkel kon verlaten.
Perfecte service en daardoor dito klantvriendelijkheid.
Theo Geurts
|6 weken geleden een nieuwe bril gekocht, zeer tevreden. Helaas bij een valpartij in de vakantie montuur scheef. Vandaag even langs gegaan voor reparatie. Ondertussen een kopje koffie. Na 10 minuten komt de jongedame terug. Helaas niet te herstellen. Loopt ze naar de brillenrekken, neemt hetzelfde montuur en komt langsgelopen met de opmerking, momentje....
Komt terug met het nieuwe montuur met mijn glazen er in overgezet. Alles weer keurig aangepast en gepoetst.
Op de vraag wat de kosten zijn....
Wat is uw naam en geboortedatum ? Noteert dat en zet daaronder "SERVICE".
Kijk, dat is SERVICE !!!!!