Tijdens mijn bezoek aan Wildlands was ik een neusvleugels van mijn bril verloren. We waren net op vakantie, dus mijn eigen Pearl was ver weg. Echter in het winkelcentrum vonden we ook een Pearl opticien. Mijn bril werd voorzien van een nieuwe neusvleugel en ook nog opnieuw afgesteld/in model gebracht.
Kosten: een blij gezicht..
Klasse wat een service !
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bakker
|
Goed geholpen in het Pearle filiaal te Emmen. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Bij twijfel mag je brillen mee opzicht of ze leggen het apart.
Leuk Team..zelfs erkenning van de nieuwe bedrijfsleidster als je binnenloopt.
Ik ben hier al jaren klant en zal er altijd blijven.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joep
|
Tijdje geleden voor mijn vrouw naar Pearl geweest.
Bij oogmeting duidelijk en uitgebreid gesproken over de specifieke oogafwijking van mijn vrouw.
Na oogmeting een advies; multi-focale bril. Dus het advies ter harte genomen; we gingen er van uit dat deze experts weten waar ze het over hebben.
Helaas; grote problemen door de multi-focale bril. Onzekerheid bij wandelen en zelfs vallen.
Inmiddels naar de oogarts geweest; het blijkt dat een multi-focale bril bij de specifieke oogafwijking va mijn vrouw ABSOLUUT niet kan. En dat de opticien dat zou moeten weten.
Inmiddels een andere bril bij een ander bedrijf en zeer tevreden!!
Jammer; gebrek aan kennis? Teveel gericht op een bepaald soort bril?
We zijn wel uiterst vriendelijk geholpen, maar we gaan niet meer naar Pearl.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marian
|
Slechte informatieverstrekking bij aanschaf bril. Het was duidelijk welk verzekeringspakket is had en de vergoeding door de verzekeraar was geen probleem. Bij ophalen bril was het verhaal opeens anders en zou ik veel moeten bijbetalen. Bril niet meegenomen.
Ze gaven aan dat VGZ een zeer slechte dekking had en dat ik dan maar een andere verzekering moest kiezen. De 10,- actie gold iig niet voor VGZ verzekerden werd aangegeven.Hoe had het gemoeten? Duidelijke uitleg en kennis. Was vooraf duidelijk dat ik een bril wilde die vergoed werd zonder bijbetaling. Afhandeling had klantvriendelijker gekund met een excuus. Kreeg nu het gevoel alsof ik loog. Ga nu naar Eyes & More. Daar wordt eea gewoon vergoed en hoef ook geen afspraak te maken.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Pearle Opticiens
|
Gezellige winkel en een zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
88 Reviews Plaats review
Jan van Ammers
|Tijdens mijn bezoek aan Wildlands was ik een neusvleugels van mijn bril verloren. We waren net op vakantie, dus mijn eigen Pearl was ver weg. Echter in het winkelcentrum vonden we ook een Pearl opticien. Mijn bril werd voorzien van een nieuwe neusvleugel en ook nog opnieuw afgesteld/in model gebracht.
Kosten: een blij gezicht..
Klasse wat een service !
Bakker
|Goed geholpen in het Pearle filiaal te Emmen. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Bij twijfel mag je brillen mee opzicht of ze leggen het apart.
Leuk Team..zelfs erkenning van de nieuwe bedrijfsleidster als je binnenloopt.
Ik ben hier al jaren klant en zal er altijd blijven.
Joep
|Tijdje geleden voor mijn vrouw naar Pearl geweest.
Bij oogmeting duidelijk en uitgebreid gesproken over de specifieke oogafwijking van mijn vrouw.
Na oogmeting een advies; multi-focale bril. Dus het advies ter harte genomen; we gingen er van uit dat deze experts weten waar ze het over hebben.
Helaas; grote problemen door de multi-focale bril. Onzekerheid bij wandelen en zelfs vallen.
Inmiddels naar de oogarts geweest; het blijkt dat een multi-focale bril bij de specifieke oogafwijking va mijn vrouw ABSOLUUT niet kan. En dat de opticien dat zou moeten weten.
Inmiddels een andere bril bij een ander bedrijf en zeer tevreden!!
Jammer; gebrek aan kennis? Teveel gericht op een bepaald soort bril?
We zijn wel uiterst vriendelijk geholpen, maar we gaan niet meer naar Pearl.
Marian
|Slechte informatieverstrekking bij aanschaf bril. Het was duidelijk welk verzekeringspakket is had en de vergoeding door de verzekeraar was geen probleem. Bij ophalen bril was het verhaal opeens anders en zou ik veel moeten bijbetalen. Bril niet meegenomen.
Ze gaven aan dat VGZ een zeer slechte dekking had en dat ik dan maar een andere verzekering moest kiezen. De 10,- actie gold iig niet voor VGZ verzekerden werd aangegeven.Hoe had het gemoeten? Duidelijke uitleg en kennis. Was vooraf duidelijk dat ik een bril wilde die vergoed werd zonder bijbetaling. Afhandeling had klantvriendelijker gekund met een excuus. Kreeg nu het gevoel alsof ik loog. Ga nu naar Eyes & More. Daar wordt eea gewoon vergoed en hoef ook geen afspraak te maken.
Klant van Pearle Opticiens
|Gezellige winkel en een zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.