Mijn bril was kapot gegaan. Medewerkster heeft mij geholpen met een andere bril uitzoeken. Ik kan niet zonder bril en toen hebben ze alles op alles gezet zodat ik een tijdelijke bril heb ter overbrugging tot de nieuwe bril klaar is. Dikke pluim voor de service en het inlevingsvermogen naar de klant toe. Echt een dikke 10
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jade holkamp
|
Mijn vriend is bij julie langs gegaan om zijn bril te repareren, maar inplaats daar van is hij erger kapot gemaakt dan die eerst al was
, hij stond een paar tikjes scheef nu is die gewoon helemaal kapot, en word er een nieuw montuur aangesmeert ik vind dit niet kunnen, wees eerlijk over wat wel en niet kan voor je spullen van andere sloopt, dankjewel specsavers .
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ruud Huhl
|
Wat een geweldige service, mijn bril was doormidden ..was er op gaan zitten, we waren op vakantie in de buurt komen zelf uit beverwijk. Ze hadden nog zo'n zelfde bril liggen toevallig ,glazen overgezet en er waren geen kosten . Echt super! Vriendelijk personeel! Nogmaals dank!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
E.Kamp
|
Nadat ik na 2 verschillende sterktes contactlenzen geprobeerd te hebben nog steeds wazig zag, ging ik wederom terug naar Hans Anders om (volgens het meisje ad telefoon) mijn ogen opnieuw te laten meten. Ik ging dan ook zonder lenzen in naar de winkel waarbij een (geïrriteerde) medewerkster aangaf niet veel te kunnen als ik ze niet inhad. Ik had ze bij me, dus kon ze evt indoen, maar de dame in kwestie gaf al aan (na mijn verhaal dat mijn ogen droog waren en ik veel moeite had met de lenzen uitdoen) dat ik of maandlenzen kon proberen of dat mijn ogen wellicht niet geschikt waren. De zin ontbrak me om ze alsnog in te doen voor verder onderzoek. Ik kon evt lenzenvloeistof bij hen kopen voor €16 of naar de Action...
Ik heb vriendelijk bedankt en ben rechtstreeks naar de Specsavers gegaan waar ik direct door de opticien geholpen ben, (en dat op zaterdag) er nieuwe lenzen besteld zijn die sowieso gratis zijn totdat we de juiste sterktes hebben, en kreeg zelfs een gratis flesje lenzenvloeistof mee.
Kortom, de wachttijd was erg lang bij Hans Anders in Nijkerk (tussen de 1e meting en levering vd lenzen 1,5 week) ik moest gelijk betalen voor 30 lenzen die niet de juiste sterkte hebben, en qua klantvriendelijkheid en klantbinding mag nog flink gesleuteld worden.
Dus op naar Specsavers!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
F HELL van
|
ruime keus goede prijs niveau ik kom terug ga zodoor
56 Reviews Plaats review
Jolanda
|Mijn bril was kapot gegaan. Medewerkster heeft mij geholpen met een andere bril uitzoeken. Ik kan niet zonder bril en toen hebben ze alles op alles gezet zodat ik een tijdelijke bril heb ter overbrugging tot de nieuwe bril klaar is. Dikke pluim voor de service en het inlevingsvermogen naar de klant toe. Echt een dikke 10
Jade holkamp
|Mijn vriend is bij julie langs gegaan om zijn bril te repareren, maar inplaats daar van is hij erger kapot gemaakt dan die eerst al was
, hij stond een paar tikjes scheef nu is die gewoon helemaal kapot, en word er een nieuw montuur aangesmeert ik vind dit niet kunnen, wees eerlijk over wat wel en niet kan voor je spullen van andere sloopt, dankjewel specsavers .
Ruud Huhl
|Wat een geweldige service, mijn bril was doormidden ..was er op gaan zitten, we waren op vakantie in de buurt komen zelf uit beverwijk. Ze hadden nog zo'n zelfde bril liggen toevallig ,glazen overgezet en er waren geen kosten . Echt super! Vriendelijk personeel! Nogmaals dank!
E.Kamp
|Nadat ik na 2 verschillende sterktes contactlenzen geprobeerd te hebben nog steeds wazig zag, ging ik wederom terug naar Hans Anders om (volgens het meisje ad telefoon) mijn ogen opnieuw te laten meten. Ik ging dan ook zonder lenzen in naar de winkel waarbij een (geïrriteerde) medewerkster aangaf niet veel te kunnen als ik ze niet inhad. Ik had ze bij me, dus kon ze evt indoen, maar de dame in kwestie gaf al aan (na mijn verhaal dat mijn ogen droog waren en ik veel moeite had met de lenzen uitdoen) dat ik of maandlenzen kon proberen of dat mijn ogen wellicht niet geschikt waren. De zin ontbrak me om ze alsnog in te doen voor verder onderzoek. Ik kon evt lenzenvloeistof bij hen kopen voor €16 of naar de Action...
Ik heb vriendelijk bedankt en ben rechtstreeks naar de Specsavers gegaan waar ik direct door de opticien geholpen ben, (en dat op zaterdag) er nieuwe lenzen besteld zijn die sowieso gratis zijn totdat we de juiste sterktes hebben, en kreeg zelfs een gratis flesje lenzenvloeistof mee.
Kortom, de wachttijd was erg lang bij Hans Anders in Nijkerk (tussen de 1e meting en levering vd lenzen 1,5 week) ik moest gelijk betalen voor 30 lenzen die niet de juiste sterkte hebben, en qua klantvriendelijkheid en klantbinding mag nog flink gesleuteld worden.
Dus op naar Specsavers!
F HELL van
|ruime keus goede prijs niveau ik kom terug ga zodoor