Onbetrouwbaar bedrijf. Ik bestel een brillen voor 600 euro. Op de factuur staat de datum waarop ik de bril kan ophalen. Ik rijd speciaal naar een andere stad om hem op te halen, maar de deur is dicht. Ik bel de klantenservice en de dame zegt dat ze niet weet wanneer ik de bril kan ophalen en verder niets voor mij kan doen. Ik hoop dat ze mijn geld teruggeven, want ik wil niets meer te maken hebben met een bedrijf dat zijn klanten zo behandelt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
E. kamp
|
Nadat ik na 2 verschillende sterktes contactlenzen geprobeerd te hebben nog steeds wazig zag, ging ik wederom terug om (volgens het meisje ad telefoon) mijn ogen opnieuw te laten meten. Ik ging dan ook zonder lenzen in naar de winkel waarbij een (geïrriteerde) medewerkster aangaf niet veel te kunnen als ik ze niet inhad. Ik had ze bij me, dus kon ze evt indoen, maar de dame in kwestie gaf al aan (na mijn verhaal dat mijn ogen droog waren en ik veel moeite had met de lenzen uitdoen) dat ik of maandlenzen kon proberen of dat mijn ogen wellicht niet geschikt waren. De zin ontbrak me om ze alsnog in te doen voor verder onderzoek. Ik kon evt lenzenvloeistof bij hen kopen voor €16 of naar de Action...
Ik heb vriendelijk bedankt en ben rechtstreeks naar de Specsavers gegaan waar ik direct door de opticien geholpen ben, er nieuwe lenzen besteld zijn die sowieso gratis zijn totdat we de juiste sterktes hebben, en kreeg zelfs een gratis flesje lenzenvloeistof mee.
Kortom, de wachttijd was erg lang bij de Hans Anders in Nijkerk (tussen de 1e meting en levering vd lenzen 1,5 week) ik moest gelijk betalen voor 30 lenzen die niet de juiste sterkte hebben, en qua klantvriendelijkheid en klantbinding mag nog flink gesleuteld worden.
Dus op naar Specsavers!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hans Anders
|
goede service,merkbrillen geven mooiere keus
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
Om ook de namen in de bril te zetten. In verpleeghuizen raakt het gauw zoek, en is de naam van groot belang.
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
Zeer vriendelijk personeel,niets is teveel gevraagd.hebben veel geduld de winkel ziet er altijd goed uit fris en schoon,vind ik allemaal belangrijk dit is mijn mening.
20 Reviews Plaats review
Karol
|Onbetrouwbaar bedrijf. Ik bestel een brillen voor 600 euro. Op de factuur staat de datum waarop ik de bril kan ophalen. Ik rijd speciaal naar een andere stad om hem op te halen, maar de deur is dicht. Ik bel de klantenservice en de dame zegt dat ze niet weet wanneer ik de bril kan ophalen en verder niets voor mij kan doen. Ik hoop dat ze mijn geld teruggeven, want ik wil niets meer te maken hebben met een bedrijf dat zijn klanten zo behandelt.
E. kamp
|Nadat ik na 2 verschillende sterktes contactlenzen geprobeerd te hebben nog steeds wazig zag, ging ik wederom terug om (volgens het meisje ad telefoon) mijn ogen opnieuw te laten meten. Ik ging dan ook zonder lenzen in naar de winkel waarbij een (geïrriteerde) medewerkster aangaf niet veel te kunnen als ik ze niet inhad. Ik had ze bij me, dus kon ze evt indoen, maar de dame in kwestie gaf al aan (na mijn verhaal dat mijn ogen droog waren en ik veel moeite had met de lenzen uitdoen) dat ik of maandlenzen kon proberen of dat mijn ogen wellicht niet geschikt waren. De zin ontbrak me om ze alsnog in te doen voor verder onderzoek. Ik kon evt lenzenvloeistof bij hen kopen voor €16 of naar de Action...
Ik heb vriendelijk bedankt en ben rechtstreeks naar de Specsavers gegaan waar ik direct door de opticien geholpen ben, er nieuwe lenzen besteld zijn die sowieso gratis zijn totdat we de juiste sterktes hebben, en kreeg zelfs een gratis flesje lenzenvloeistof mee.
Kortom, de wachttijd was erg lang bij de Hans Anders in Nijkerk (tussen de 1e meting en levering vd lenzen 1,5 week) ik moest gelijk betalen voor 30 lenzen die niet de juiste sterkte hebben, en qua klantvriendelijkheid en klantbinding mag nog flink gesleuteld worden.
Dus op naar Specsavers!
Klant van Hans Anders
|goede service,merkbrillen geven mooiere keus
Klant van Hans Anders
|Om ook de namen in de bril te zetten. In verpleeghuizen raakt het gauw zoek, en is de naam van groot belang.
Klant van Hans Anders
|Zeer vriendelijk personeel,niets is teveel gevraagd.hebben veel geduld de winkel ziet er altijd goed uit fris en schoon,vind ik allemaal belangrijk dit is mijn mening.