Bril paste totaal niet. Bij ophalen werd deze totaal vervormt om deze passend te maken, oren waren zo verbogen en te lang, dat de bril in geen enkel etui paste. De stand was niet juist en voelde helemaal verkeerd. De multifocale glazen zijn volgens mij de eenvoudigste kwaliteit, maar heb wel de duurste betaald. Voor linker oog (-18) neutraal glas gekregen en als MF betaald, maar ik wilde hetzelfde glas als voor mijn rechter, doe dit al 30 jaar zo, nu is het glas zelfs hinderlijk aanwezig. Na lang aandringen ander montuur ontvangen en dit is beter afgesteld, maar glazen zijn en blijven slecht. Ik gebruik nu nog steeds mijn oude bril, waar de coating half vanaf is, als ik lang onderweg ben. Volgens verkoper kan de soort MF-glas niet gemeten worden.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Specsavers
|
Over de service van specsavers ben ik zeer tevreden, bril kapot binnen x. periode wordt deze kosteloos gemaakt indien mogelijk. Personeel is professioneel en geeft veel gelegenheid om rond te kijken, maar kijken ook graag met je mee. Voel me nooit ongemakkelijk als ik aan t rondneuzen ben.
8.3
0
MSD van Groenestijn
|
Ik ben een vaste klant. Snel geholpen. Als het niet snel kan bespreken we wat de mogelijkheden zijn.
8.5
0
Josephine
|
deskundigheid, eerlijk advies keuze montuur. door veel aanwezige klanten soms wat chaotisch.
128 Reviews Plaats review
Jos
|Bril paste totaal niet. Bij ophalen werd deze totaal vervormt om deze passend te maken, oren waren zo verbogen en te lang, dat de bril in geen enkel etui paste. De stand was niet juist en voelde helemaal verkeerd. De multifocale glazen zijn volgens mij de eenvoudigste kwaliteit, maar heb wel de duurste betaald. Voor linker oog (-18) neutraal glas gekregen en als MF betaald, maar ik wilde hetzelfde glas als voor mijn rechter, doe dit al 30 jaar zo, nu is het glas zelfs hinderlijk aanwezig. Na lang aandringen ander montuur ontvangen en dit is beter afgesteld, maar glazen zijn en blijven slecht. Ik gebruik nu nog steeds mijn oude bril, waar de coating half vanaf is, als ik lang onderweg ben. Volgens verkoper kan de soort MF-glas niet gemeten worden.
Klant van Specsavers
|Over de service van specsavers ben ik zeer tevreden, bril kapot binnen x. periode wordt deze kosteloos gemaakt indien mogelijk. Personeel is professioneel en geeft veel gelegenheid om rond te kijken, maar kijken ook graag met je mee. Voel me nooit ongemakkelijk als ik aan t rondneuzen ben.
MSD van Groenestijn
|Ik ben een vaste klant. Snel geholpen. Als het niet snel kan bespreken we wat de mogelijkheden zijn.
Josephine
|deskundigheid, eerlijk advies keuze montuur. door veel aanwezige klanten soms wat chaotisch.
jn looman
|omdat ze veel tijd aan je besteden ,