Mijn vrouw is bij spacsavers Heerhugowaard geweest na twee oog opmetingen had ze twee brillen gekregen waar ze niet goed door heen kon kijken.
De eigenaar hab daar na nog drie oog opmetingen gedaan en ook door deze brillen kon zie niet goed zien.
Uiteindelijk kreeg ze te horen dat het niet aan hun licht maar aan haar zelf ze moest maar naar een oogarts gaan.we hebben ons geld niet terug gekregen.
Met hun oog opmeting en de brillen zijn we naar een andere opticien gegaan en daar uit bleek dat de oog opmetingen niet juist was en de brillenglazen waren twee keer sterker dan de metingen. Ze heeft nu twee nieuwe brillen van een andere opticien en ze kan hier zeer goed door zien. Het is alleen jammer dat we ons geld niet terug hebben gekregen. Het hoofd kantoor van Specsavers vond het raar dat ze zo met hun klanten om gaan.we kon de een contact formulier in vullen maar voort teruggaven van het geld konden ze niks doen dus hier heb je ook niks aan en dan hebben ze het over een honderd procent tevreden heids garantie
Helaas zijn wij niet de enige maar hoor ik om mij heen meerdere klachten van de Specsavers in Heerhugowaard. Als ik dit van te voren had geweten was mijn vrouw hier niet naar toe gegaan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Specsavers
|
prima zaak, meer uitleg over wat bij je gezicht past en wat niet,zou fijn zijn, acties zijn leuk maar misleidend, er komt nog veel extra geld bij
7.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Ron van
|
Prettige winkel leuk personeel snelle afwikkeling en nazorg!
9.0
0
ad
|
goed advies en kwaliteit en zeer vriendelijk
9.2
0
Ton Schermer
|
Vakbekwaam en persoonlijke aandacht!!!
Men neemt duidelijk de tijd voor een soms moeilijke keuze van een juist montuur!!
90 Reviews Plaats review
Francisco
|Mijn vrouw is bij spacsavers Heerhugowaard geweest na twee oog opmetingen had ze twee brillen gekregen waar ze niet goed door heen kon kijken.
De eigenaar hab daar na nog drie oog opmetingen gedaan en ook door deze brillen kon zie niet goed zien.
Uiteindelijk kreeg ze te horen dat het niet aan hun licht maar aan haar zelf ze moest maar naar een oogarts gaan.we hebben ons geld niet terug gekregen.
Met hun oog opmeting en de brillen zijn we naar een andere opticien gegaan en daar uit bleek dat de oog opmetingen niet juist was en de brillenglazen waren twee keer sterker dan de metingen. Ze heeft nu twee nieuwe brillen van een andere opticien en ze kan hier zeer goed door zien. Het is alleen jammer dat we ons geld niet terug hebben gekregen. Het hoofd kantoor van Specsavers vond het raar dat ze zo met hun klanten om gaan.we kon de een contact formulier in vullen maar voort teruggaven van het geld konden ze niks doen dus hier heb je ook niks aan en dan hebben ze het over een honderd procent tevreden heids garantie
Helaas zijn wij niet de enige maar hoor ik om mij heen meerdere klachten van de Specsavers in Heerhugowaard. Als ik dit van te voren had geweten was mijn vrouw hier niet naar toe gegaan.
Klant van Specsavers
|prima zaak, meer uitleg over wat bij je gezicht past en wat niet,zou fijn zijn, acties zijn leuk maar misleidend, er komt nog veel extra geld bij
Ron van
|Prettige winkel leuk personeel snelle afwikkeling en nazorg!
ad
|goed advies en kwaliteit en zeer vriendelijk
Ton Schermer
|Vakbekwaam en persoonlijke aandacht!!!
Men neemt duidelijk de tijd voor een soms moeilijke keuze van een juist montuur!!