Mijn man heeft afgelopen week lenzen aan laten meten. Hij is vriendelijk geholpen en deze week kon hij zijn lenzen ophalen. Wij gaan gisteravond langs om ze op te halen en wij vragen of we even geholpen kunnen worden met het voor het eerst indoen van de lenzen. De medewerker geeft aan dat de lenzenspecialist even eten is en dat we met 9 minuten terug kunnen komen. Wij komen terug na een kwartier en vragen nogmaals om de lenzenspecialist. Diezelfde medewerker loopt naar achter om haar te halen en komt terug met de mededeling: op dit moment gaat het helpen niet omdat ze ‘maar’ met zijn 4en staan en ze gaan 2 om 2 eten en er is dus geen tijd! Later zie ik de ‘lenzenspecialist ‘ van achteren lopen, ons totaal negeren en ze loopt naar mensen die bij brillen kijken en of ze deze mensen kan helpen. Mijn man heeft een drukke baan en weer even terug komen voor deze service is toch bizar. Men probeert nieuwe klanten te werven en laten bestaande klanten gewoon in de kou staan, ons zijn ze in ieder geval kwijt, zulke slechte service heb ik in geen tijden meer gezien!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ellen
|
Wat een waardeloos filiaal!!! Vandaag ontving ik een dreigmail dat ik binnen 7 dagen moet betalen anders krijg ik een incassobureau op de stoep. Betalen waarvoor??? Een bril die ik maanden geleden besteld, opgehaald en betaald heb? Schandalig!!! Zo ga je niet met je klanten om. Ben benieuw hoe ze dit gaan oplossen of.... krijg ik alsnog een incasso op de stoep omdat dit filiaal zijn administratie niet op orde heeft. Deze dreigementen wens ik niemand toe.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Pearle opticiens
|
Het is een prettige winkel waar ik altijd correct word geholpen.
9.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Pearle opticiens
|
De 10 was vroeger altijd voor de meester maar in dit geval ook een paar voor Pearle Heerhugowaard.
9.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Pearle opticiens
|
zeer klantvriendelijk, ga zo door, juiste prijs kwaliteitsverhouding
159 Reviews Plaats review
Brigit
|Mijn man heeft afgelopen week lenzen aan laten meten. Hij is vriendelijk geholpen en deze week kon hij zijn lenzen ophalen. Wij gaan gisteravond langs om ze op te halen en wij vragen of we even geholpen kunnen worden met het voor het eerst indoen van de lenzen. De medewerker geeft aan dat de lenzenspecialist even eten is en dat we met 9 minuten terug kunnen komen. Wij komen terug na een kwartier en vragen nogmaals om de lenzenspecialist. Diezelfde medewerker loopt naar achter om haar te halen en komt terug met de mededeling: op dit moment gaat het helpen niet omdat ze ‘maar’ met zijn 4en staan en ze gaan 2 om 2 eten en er is dus geen tijd! Later zie ik de ‘lenzenspecialist ‘ van achteren lopen, ons totaal negeren en ze loopt naar mensen die bij brillen kijken en of ze deze mensen kan helpen. Mijn man heeft een drukke baan en weer even terug komen voor deze service is toch bizar. Men probeert nieuwe klanten te werven en laten bestaande klanten gewoon in de kou staan, ons zijn ze in ieder geval kwijt, zulke slechte service heb ik in geen tijden meer gezien!!!
Ellen
|Wat een waardeloos filiaal!!! Vandaag ontving ik een dreigmail dat ik binnen 7 dagen moet betalen anders krijg ik een incassobureau op de stoep. Betalen waarvoor??? Een bril die ik maanden geleden besteld, opgehaald en betaald heb? Schandalig!!! Zo ga je niet met je klanten om. Ben benieuw hoe ze dit gaan oplossen of.... krijg ik alsnog een incasso op de stoep omdat dit filiaal zijn administratie niet op orde heeft. Deze dreigementen wens ik niemand toe.
Klant van Pearle opticiens
|Het is een prettige winkel waar ik altijd correct word geholpen.
Klant van Pearle opticiens
|De 10 was vroeger altijd voor de meester maar in dit geval ook een paar voor Pearle Heerhugowaard.
Klant van Pearle opticiens
|zeer klantvriendelijk, ga zo door, juiste prijs kwaliteitsverhouding