Slecht bedrijf, geen klantgerichte service!!
Bril kapot, nieuwe bril gekregen en na 3 dagen ook al kapot, pootje van eerste kapotte bril er weer opgezet, en net doen of er een nieuwe pootje erop gezet is. Na een dag erachter gekomen en nu wordt er niks mee gedaan.
Kan een nieuwe bril kopen voor de helft van geld!! Dat noem ik geen service!! Ik ga wel naar een echte opticien !!!! Wij komen daar niet meer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
MD
|
Een afspraak voor een oogmeting gemaakt om 14.45 uur, zodat ik niet te lang zou hoeven te wachten. Vanaf die tijd werd mij elke 10 minuten heel vriendelijk verteld dat het nog maar een paar minuten kon duren (vanaf dat ik binnen kwam was er namelijk maar 1 klant al in behandeling voor een meting). Ondanks dat het helemaal niet druk was, was ik na 40 minuten nog niet geholpen en besloten het dan maar ergens anders te laten meten. Twee sterren, omdat men wel vriendelijk bleef en de mensen achter de kassa het zelf ook vervelend leken te vinden.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tuinmoeder
|
Best een goede zak maar wordt door een jonge dame die daar pas werkt. Ze moet echt ander werk zoeken. Ze heeft geen klantvriendelijkheid
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ben Besemer
|
De medewerkers hebben alle tijd om een mooi montuur incl glazen met u uit te zoeken. Deskundig!
9.0
0
Klant van Specsavers
|
Toen ik mijn bril eenmaal besteld had (na advies van twee vriendelijke en deskundige medewerkers) werd me verteld dat het nog even duurde voordat de glazen ontspiegeld konden worden, maar ze zouden hun best doen. . . En dat deden ze, nog geen uurtje later werd ik gebeld dat ik beide brillen op kon halen!
55 Reviews Plaats review
Wim
|Slecht bedrijf, geen klantgerichte service!!
Bril kapot, nieuwe bril gekregen en na 3 dagen ook al kapot, pootje van eerste kapotte bril er weer opgezet, en net doen of er een nieuwe pootje erop gezet is. Na een dag erachter gekomen en nu wordt er niks mee gedaan.
Kan een nieuwe bril kopen voor de helft van geld!! Dat noem ik geen service!! Ik ga wel naar een echte opticien !!!! Wij komen daar niet meer.
MD
|Een afspraak voor een oogmeting gemaakt om 14.45 uur, zodat ik niet te lang zou hoeven te wachten. Vanaf die tijd werd mij elke 10 minuten heel vriendelijk verteld dat het nog maar een paar minuten kon duren (vanaf dat ik binnen kwam was er namelijk maar 1 klant al in behandeling voor een meting). Ondanks dat het helemaal niet druk was, was ik na 40 minuten nog niet geholpen en besloten het dan maar ergens anders te laten meten. Twee sterren, omdat men wel vriendelijk bleef en de mensen achter de kassa het zelf ook vervelend leken te vinden.
Tuinmoeder
|Best een goede zak maar wordt door een jonge dame die daar pas werkt. Ze moet echt ander werk zoeken. Ze heeft geen klantvriendelijkheid
Ben Besemer
|De medewerkers hebben alle tijd om een mooi montuur incl glazen met u uit te zoeken. Deskundig!
Klant van Specsavers
|Toen ik mijn bril eenmaal besteld had (na advies van twee vriendelijke en deskundige medewerkers) werd me verteld dat het nog even duurde voordat de glazen ontspiegeld konden worden, maar ze zouden hun best doen. . . En dat deden ze, nog geen uurtje later werd ik gebeld dat ik beide brillen op kon halen!