Mijn Klacht
In 1 1/2 jr tijd 3 kapotte lenzen in het oog, nu voor de 2e keer oogontsteking mogelijk zelfs beschadigd hoornvlies. Pas bij de 3e lensbreuk werd gezegd dat ik mogelijk te droge ogen heb voor lenzen. Klacht ingediend bij Pearle, 1e reactie was crediteren van 115 euro, 2e reactie was 115 euro korting op een Bril, 3e reactie was dat al eerder gemeld was dat ik te droge ogen zou hebben voor contactlenzen, wat absoluut niet waar is. Nu vind Pearle dat de klacht is afgehandeld, blijven bij het standpunt dat ik alleen korting kan krijgen op een bril, zelf heb ik echter 550 euro uitgegeven aan lenzen en vind dat Pearle mij moet compenseren voor de kosten maar ook voor de oogproblemen!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jacques en Liesbeth
|
Bijzonder goed geholpen! Behulpzaam, aandacht voor de klant..dus klantgericht. Vriendelijk en Petra, een van de medewerkster van Pearle, geeft je vertrouwen met de aanschaf en indien nodig nazorg!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Pearle Zutphen
|
Prijzen van de glazen toch wat hoog; ietwat ouderwetse monturen
7.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Pearle Zutphen
|
Assortiment beschikbare contactlenzen en lensvloeistofproducten presenteren/adviseren. Al jaren dezelfde lenzen en hoor dat er veel ontwikkelingen zijn op dit gebied. Misschien ook wat meer korting aanbieden aan jarenlange trouwe klanten.
7.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Pearle Zutphen
|
Men neemt echt tijd voor de klant, luistert goed naar de klant, stelt men goede uitleg alternatieven voor. Al met al; het geeft mij een fijn gevoel als ik weer aan een nieuwe bril toe ben.
366 Reviews Plaats review
Peters
|Mijn Klacht
In 1 1/2 jr tijd 3 kapotte lenzen in het oog, nu voor de 2e keer oogontsteking mogelijk zelfs beschadigd hoornvlies. Pas bij de 3e lensbreuk werd gezegd dat ik mogelijk te droge ogen heb voor lenzen. Klacht ingediend bij Pearle, 1e reactie was crediteren van 115 euro, 2e reactie was 115 euro korting op een Bril, 3e reactie was dat al eerder gemeld was dat ik te droge ogen zou hebben voor contactlenzen, wat absoluut niet waar is. Nu vind Pearle dat de klacht is afgehandeld, blijven bij het standpunt dat ik alleen korting kan krijgen op een bril, zelf heb ik echter 550 euro uitgegeven aan lenzen en vind dat Pearle mij moet compenseren voor de kosten maar ook voor de oogproblemen!
Jacques en Liesbeth
|Bijzonder goed geholpen! Behulpzaam, aandacht voor de klant..dus klantgericht. Vriendelijk en Petra, een van de medewerkster van Pearle, geeft je vertrouwen met de aanschaf en indien nodig nazorg!
Klant van Pearle Zutphen
|Prijzen van de glazen toch wat hoog; ietwat ouderwetse monturen
Klant van Pearle Zutphen
|Assortiment beschikbare contactlenzen en lensvloeistofproducten presenteren/adviseren. Al jaren dezelfde lenzen en hoor dat er veel ontwikkelingen zijn op dit gebied. Misschien ook wat meer korting aanbieden aan jarenlange trouwe klanten.
Klant van Pearle Zutphen
|Men neemt echt tijd voor de klant, luistert goed naar de klant, stelt men goede uitleg alternatieven voor. Al met al; het geeft mij een fijn gevoel als ik weer aan een nieuwe bril toe ben.