Ik was opzoek naar een jong gebruikte Scenic. Dit autobedrijf had een mooi aanbod jong gebruikte occasions. Wat mij verbaasde was de vriendelijkheid en interesse in mijn autowensen. De aflevering van de auto was ook perfect. Ik ben een super tevreden klant!
10
De communicatie
De klantgerichtheid
De uitstraling
De service
De prijs
Klant van Autobedrijf Van Splunter
|
Als nieuwe klant voel ik me gelijk thuis in dit bedrijf.
Vriendelijke ontvangst, veel aandacht en correcte voorlichting.
Deskundige verkoopadviseur
10
De klantgerichtheid
De communicatie
De uitstraling
De prijs
De service
Klant van Autobedrijf Van Splunter
|
Mijn ervaring met dit autobedrijf is zeer goed. Service staat hier hoog in het vaandel. Ik werd direct geholpen. Ik kreeg netjes koffie aangeboden. De auto is duidelijk uitgelegd en zal hier ook zeker terugkomen voor onderhoud aan de auto. Top bedrijf !
10
De service
De prijs
De uitstraling
De communicatie
De klantgerichtheid
Klant van Autobedrijf Van Splunter
|
Super! Een scherpe prijs betaald voor een zeer jonge Clio. Geen verkoop praatjes maar gewoon goed en eerlijk advies.
10
De prijs
De klantgerichtheid
De communicatie
De uitstraling
De service
Klant van Autobedrijf Van Splunter
|
Belachelijk, ik breng mijn megane om mijn sleutels te laten synchen.
Hierbij sloeg de start onderbreking erop en die konden ze er niet van af krijgen.
Okay, ik begrijp dat er complicaties kunnen ontstaan.
Dit is meer als een week geleden inmiddels zit ik op een paar honderd euro reperatie kosten.
En start mijn auto nog steeds niet.
Ik had ze gewaarschuwd dat ik mijn auto VOOR vrijdag nodig had anders raakte ik mijn baan kwijt.
Hun garandeerde dat dat geen probleem was.
Mijn baan ben ik inmiddels kwijt omdat de auto nog steeds daar staat, het probleem was dat de start-onderbreking ge-bypassed was.
Oftewel een 25 jarige hobbyist ( vorige eigenaar ) kan hem wel rijdend krijgen maar de Renault dealer zelf.
Ik ben nu werkeloos, heb geen rijdende auto en heb een reperatie rekening die nog steeds groter wordt.
Ik hoop dat u deze blamage van een customer support en miskunde bespaard blijft.
6 Reviews Plaats review
Klant van Autobedrijf Van Splunter
|Ik was opzoek naar een jong gebruikte Scenic. Dit autobedrijf had een mooi aanbod jong gebruikte occasions. Wat mij verbaasde was de vriendelijkheid en interesse in mijn autowensen. De aflevering van de auto was ook perfect. Ik ben een super tevreden klant!
Klant van Autobedrijf Van Splunter
|Als nieuwe klant voel ik me gelijk thuis in dit bedrijf.
Vriendelijke ontvangst, veel aandacht en correcte voorlichting.
Deskundige verkoopadviseur
Klant van Autobedrijf Van Splunter
|Mijn ervaring met dit autobedrijf is zeer goed. Service staat hier hoog in het vaandel. Ik werd direct geholpen. Ik kreeg netjes koffie aangeboden. De auto is duidelijk uitgelegd en zal hier ook zeker terugkomen voor onderhoud aan de auto. Top bedrijf !
Klant van Autobedrijf Van Splunter
|Super! Een scherpe prijs betaald voor een zeer jonge Clio. Geen verkoop praatjes maar gewoon goed en eerlijk advies.
Klant van Autobedrijf Van Splunter
|Belachelijk, ik breng mijn megane om mijn sleutels te laten synchen.
Hierbij sloeg de start onderbreking erop en die konden ze er niet van af krijgen.
Okay, ik begrijp dat er complicaties kunnen ontstaan.
Dit is meer als een week geleden inmiddels zit ik op een paar honderd euro reperatie kosten.
En start mijn auto nog steeds niet.
Ik had ze gewaarschuwd dat ik mijn auto VOOR vrijdag nodig had anders raakte ik mijn baan kwijt.
Hun garandeerde dat dat geen probleem was.
Mijn baan ben ik inmiddels kwijt omdat de auto nog steeds daar staat, het probleem was dat de start-onderbreking ge-bypassed was.
Oftewel een 25 jarige hobbyist ( vorige eigenaar ) kan hem wel rijdend krijgen maar de Renault dealer zelf.
Ik ben nu werkeloos, heb geen rijdende auto en heb een reperatie rekening die nog steeds groter wordt.
Ik hoop dat u deze blamage van een customer support en miskunde bespaard blijft.