De batterij van mijn digipas is leeg.. Ik zit mijn hele leven al bij deze bank maar kan geen digipas meer krijgen, terwijl ik online zie dat anderen die nog wel krijgen 'in bepaalde omstandigheden'. Alleen wil de SNS niet vertellen wat die zijn. Bankieren op mijn smartphone doe ik niet, ik zit overal op de wifi. Terwijl de waarschuwingen over de onveiligheid van korte wachtwoorden en 1trapsverificaties je om de oren vliegen, voert de SNS de browsercode in; met 5 cijfers zit je op de rekening, geen 2trapsverificatie meer. Je moet alles in de browser op minder veilig zetten om die te kunnen gebruiken. Bij het afsluiten gechiedenis en cache wissen, ad-blockers en de privé-modus kunnen niet meer. Ook krijg je voor online bestellingen de optie voor de browsercode niet altijd. Wat mij betreft een vette onvoldoende voor de SNSbank, en ik zou dus zeggen; zoek vooral nog even verder. Mijn erfenis gaat binnenkort in elk geval niet hier gestort worden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Snsbank.nl
|
de kantoren zijn niet meer hetzelfde. Daarbij zijn er allerlei veranderingen doorgevoerd, die voor mij niet helder zijn.
7.3
0
Klant van Snsbank.nl
|
Een hele transparante site, zo wil de SNS ook zijn! Klantenservice zeer zeker verbeterd, minder lange wachttijden en vriendelijke medewerkers. De site is zo goed als altijd bereikbaar, weinig storingen.
9.0
0
Klant van Snsbank.nl
|
Wij zouden een deposito openen, maar dat werd zo ingewikkeld gemaakt dat we hebben afgehaakt.
4 Reviews Plaats review
Mathilde
|De batterij van mijn digipas is leeg.. Ik zit mijn hele leven al bij deze bank maar kan geen digipas meer krijgen, terwijl ik online zie dat anderen die nog wel krijgen 'in bepaalde omstandigheden'. Alleen wil de SNS niet vertellen wat die zijn. Bankieren op mijn smartphone doe ik niet, ik zit overal op de wifi. Terwijl de waarschuwingen over de onveiligheid van korte wachtwoorden en 1trapsverificaties je om de oren vliegen, voert de SNS de browsercode in; met 5 cijfers zit je op de rekening, geen 2trapsverificatie meer. Je moet alles in de browser op minder veilig zetten om die te kunnen gebruiken. Bij het afsluiten gechiedenis en cache wissen, ad-blockers en de privé-modus kunnen niet meer. Ook krijg je voor online bestellingen de optie voor de browsercode niet altijd. Wat mij betreft een vette onvoldoende voor de SNSbank, en ik zou dus zeggen; zoek vooral nog even verder. Mijn erfenis gaat binnenkort in elk geval niet hier gestort worden.
Klant van Snsbank.nl
|de kantoren zijn niet meer hetzelfde. Daarbij zijn er allerlei veranderingen doorgevoerd, die voor mij niet helder zijn.
Klant van Snsbank.nl
|Een hele transparante site, zo wil de SNS ook zijn! Klantenservice zeer zeker verbeterd, minder lange wachttijden en vriendelijke medewerkers. De site is zo goed als altijd bereikbaar, weinig storingen.
Klant van Snsbank.nl
|Wij zouden een deposito openen, maar dat werd zo ingewikkeld gemaakt dat we hebben afgehaakt.