Afspraak gemaakt voor schadeherstel en reparatie over 3 weken. Na 3 weken niets vernomen, zelf gebeld om te vernemen dat mogelijkheid tot reparatie nog 3 maanden zou moeten duren. Afspraak is afspraak is hier geen credo. Wees direct bij de opname van een schade eerlijk over het verloop en de verwachtingen. Dan kunnen klanten uitwijken naar een schadehersteller die de klantverwachting beter kan managen en afspraken nakomt. De afhandeling van schades door deze hersteller zal en kan ik o.b.v. de eigen ervaring meer aanbevelen bij mijn relaties.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Rob Meijering
|
Vriendelijke medewerkers, meedenken om financiële schade zo gering mogelijk te houden. Keurige reparatie en als klap op de vuurpijl was de auto in- en uitwendig zeer grondig gereinigd bij oplevering, tot zelfs het ruitensproeierreservoir was bijgevuld.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van A.A.S. Autoschade van Kalsbeek
|
Vriendelijk personeel. Keurig pand. Duidelijke uitleg. Eerste afspraak was heel snel. Reparatieafspraak duurde lang. Vooral van de tegenpartij.
8.0
De vriendelijkheid van de medewerkers
De aflevering en de nazorg
De klantgerichtheid van de medewerkers
De eerste indruk
Het herstel van de autoschade
Het vervangend vervoer
Klant van A.A.S. Autoschade van Kalsbeek
|
Héél te Vreden ,Goede communicatie, binnen 24 uur voorruit vervangen.
Geweldige service.
7.0
De klantgerichtheid van de medewerkers
De eerste indruk
De vriendelijkheid van de medewerkers
Klant van A.A.S. Autoschade van Kalsbeek
|
Het was de eerste keer dat wij bij dit schadeherstelbedrijf kwamen, onze ervaring is prima!
Goed wat betreft het contact, maar ook goed betreffende het herstel van de schade.
155 Reviews Plaats review
S, Mulder
|Afspraak gemaakt voor schadeherstel en reparatie over 3 weken. Na 3 weken niets vernomen, zelf gebeld om te vernemen dat mogelijkheid tot reparatie nog 3 maanden zou moeten duren. Afspraak is afspraak is hier geen credo. Wees direct bij de opname van een schade eerlijk over het verloop en de verwachtingen. Dan kunnen klanten uitwijken naar een schadehersteller die de klantverwachting beter kan managen en afspraken nakomt. De afhandeling van schades door deze hersteller zal en kan ik o.b.v. de eigen ervaring meer aanbevelen bij mijn relaties.
Rob Meijering
|Vriendelijke medewerkers, meedenken om financiële schade zo gering mogelijk te houden. Keurige reparatie en als klap op de vuurpijl was de auto in- en uitwendig zeer grondig gereinigd bij oplevering, tot zelfs het ruitensproeierreservoir was bijgevuld.
Klant van A.A.S. Autoschade van Kalsbeek
|Vriendelijk personeel. Keurig pand. Duidelijke uitleg. Eerste afspraak was heel snel. Reparatieafspraak duurde lang. Vooral van de tegenpartij.
Klant van A.A.S. Autoschade van Kalsbeek
|Héél te Vreden ,Goede communicatie, binnen 24 uur voorruit vervangen.
Geweldige service.
Klant van A.A.S. Autoschade van Kalsbeek
|Het was de eerste keer dat wij bij dit schadeherstelbedrijf kwamen, onze ervaring is prima!
Goed wat betreft het contact, maar ook goed betreffende het herstel van de schade.