We waren in de rimboe en kregen bericht wat je niet wil horen. Smaragd ontzorgde onmiddellijk, nam initiatief en informeerde vlot en kundig.
Smaragd Reizen wist een vlucht terug te boeken, business class, wat door de verzekering is betaald.
Zo konden wij vanuit Indonesië online meewerken aan de voorbereiding en net op tijd thuis zijn voor de condoleance en uitvaart. Een heel goede verzorging waarvoor nogmaals de hartelijke dank.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Astrid
|
We hebben in mei 2024 drie weken een fantastische persoonlijke reis gehad op Java. Al mijn wensen zijn in vervulling gegaan, mede dankzij onze fantastische chauffeur en gids die ons avontuur meer dan compleet heeft gemaakt! We hebben gezien, gehoord, geproefd, gevoeld, geroken, gesproken, genoten en vooral heel veel beleefd. Het is nog elke dag nagenieten!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Sonja
|
Wij willen graag trouwen op Bali. Via Google kwam ik op de site van Smaragd reizen terecht. Het aanbod zag er veelbelovend uit. Na het eerste contact werd ik doorverwezen naar Amy. We spraken af dat ik onze wensen via de mail door zou geven. Dit heb ik dezelfde avond gedaan.
Na een week niks gehoord te hebben, heb ik zelf gebeld om te vragen naar de mogelijkheden. Hierbij heb ik aangegeven dat wij snel moeten beslissen of deze reis kan plaatsvinden, omdat we de opvang van onze kinderen moeten regelen en we moeten checken of we vrij kunnen krijgen op het werk. Amy beloofde dat ze op vrijdag contact zou opnemen. Op vrijdag hoorde ik echter niks van haar. Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen, maar er werd niet opgenomen. Na het inspreken van de voicemail werd er ook niet teruggebeld. Na het weekend heb ik nog meerdere malen geprobeerd om contact op te nemen, maar er werd niet opgenomen. Zelfs nadat ik Martijn 2x heb gesproken en hij Amy heeft gevraagd om terug te bellen, hoorde ik nog steeds niets.
Inmiddels zijn er 3 weken verstreken sinds het eerste contact. Ik heb niets meer vernomen. Ons trouwen op Bali gaat nu niet door, omdat ik 3 weken heb verspild met wachten op een aanbod vanuit Smaragd reizen.
Ik ben zeer teleurgesteld door dit klantonvriendelijk en onprofessioneel handelen van deze reisorganisatie. Ik zal dan ook nooit meer een reis proberen te boeken via Smaragd reizen en raad het iedereen af.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Marijke van Doorn
|
September 2019 met Smaragd naar de Mentawai eilanden gereisd. Dit was een onvoorstelbaar mooie ervaring. Iedere dag van de reis volop genoten van deze prachtige eilanden. Vooral de 5 dagen die we bij de oorspronkelijke bevolking mochten wonen zal ik nooit vergeten. Ook de aansluitende week op Sumatra in de Harau vallei was zeer de moeite waard.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
M. van Doorn
|
December 2023 drie geweldige weken op Bali met Smaragd Reizen. Prachtig hotel, iedere dag de mogelijkheid mee te gaan met leuke uitstapjes. Van tempelbezoek tot raften en van lekker shoppen tot een fietstocht in de omgeving. Voor herhaling vatbaar.
51 Reviews Plaats review
Peter Bakker
|We waren in de rimboe en kregen bericht wat je niet wil horen. Smaragd ontzorgde onmiddellijk, nam initiatief en informeerde vlot en kundig.
Smaragd Reizen wist een vlucht terug te boeken, business class, wat door de verzekering is betaald.
Zo konden wij vanuit Indonesië online meewerken aan de voorbereiding en net op tijd thuis zijn voor de condoleance en uitvaart. Een heel goede verzorging waarvoor nogmaals de hartelijke dank.
Astrid
|We hebben in mei 2024 drie weken een fantastische persoonlijke reis gehad op Java. Al mijn wensen zijn in vervulling gegaan, mede dankzij onze fantastische chauffeur en gids die ons avontuur meer dan compleet heeft gemaakt! We hebben gezien, gehoord, geproefd, gevoeld, geroken, gesproken, genoten en vooral heel veel beleefd. Het is nog elke dag nagenieten!
Sonja
|Wij willen graag trouwen op Bali. Via Google kwam ik op de site van Smaragd reizen terecht. Het aanbod zag er veelbelovend uit. Na het eerste contact werd ik doorverwezen naar Amy. We spraken af dat ik onze wensen via de mail door zou geven. Dit heb ik dezelfde avond gedaan.
Na een week niks gehoord te hebben, heb ik zelf gebeld om te vragen naar de mogelijkheden. Hierbij heb ik aangegeven dat wij snel moeten beslissen of deze reis kan plaatsvinden, omdat we de opvang van onze kinderen moeten regelen en we moeten checken of we vrij kunnen krijgen op het werk. Amy beloofde dat ze op vrijdag contact zou opnemen. Op vrijdag hoorde ik echter niks van haar. Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen, maar er werd niet opgenomen. Na het inspreken van de voicemail werd er ook niet teruggebeld. Na het weekend heb ik nog meerdere malen geprobeerd om contact op te nemen, maar er werd niet opgenomen. Zelfs nadat ik Martijn 2x heb gesproken en hij Amy heeft gevraagd om terug te bellen, hoorde ik nog steeds niets.
Inmiddels zijn er 3 weken verstreken sinds het eerste contact. Ik heb niets meer vernomen. Ons trouwen op Bali gaat nu niet door, omdat ik 3 weken heb verspild met wachten op een aanbod vanuit Smaragd reizen.
Ik ben zeer teleurgesteld door dit klantonvriendelijk en onprofessioneel handelen van deze reisorganisatie. Ik zal dan ook nooit meer een reis proberen te boeken via Smaragd reizen en raad het iedereen af.
Marijke van Doorn
|September 2019 met Smaragd naar de Mentawai eilanden gereisd. Dit was een onvoorstelbaar mooie ervaring. Iedere dag van de reis volop genoten van deze prachtige eilanden. Vooral de 5 dagen die we bij de oorspronkelijke bevolking mochten wonen zal ik nooit vergeten. Ook de aansluitende week op Sumatra in de Harau vallei was zeer de moeite waard.
M. van Doorn
|December 2023 drie geweldige weken op Bali met Smaragd Reizen. Prachtig hotel, iedere dag de mogelijkheid mee te gaan met leuke uitstapjes. Van tempelbezoek tot raften en van lekker shoppen tot een fietstocht in de omgeving. Voor herhaling vatbaar.