Het is dat ik niet minder kan geven……is bedrog! Bedrijf bestaat volgens mij niet. Is niet te vinden en niet te bereiken. Heb 229 euro betaald en niet kunnen parkeren. Ga aangifte doen van bedrog.
Absoluut niet boeken want je bent je geld kwijt want volgens mij bestaan ze gewoon niet
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mary
|
Trap er niet in,ze komen niets na,alleen geld innen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jaap Kerkhoven
|
Zeer slecht bedrijf!!!!! Had op 29 augustus t/m 2 september een boeking gedaan om te parkeren bij dit bedrijf. Keurig netjes alles van te voren betaald. Aangekomen bij de parking hotel Ramadan bleek ik niet op de lijst te staan. Kon dus niet parkeren en ook geen gebruik maken van de shuttlebus naar het vliegveld. Diverse keren gebeld maar kreeg steeds een bandje. Slecht!!!! Uiteindelijk mijn auto op Schiphol parking geparkeerd wat aanzienlijke extra kosten met zich meebracht.. bij thuis direct een mail gestuurd naar dit bedrijf met het verzoek de kosten van Sky Parking te restitueren. Tot op de dag van vandaag geen reactie van dit bedrijf gekregen. Ronduit schofterig vind ik dit. Mijn advies, boek nooit bij Sky Parking. Waardeloos bedrijf dat niet reageert op verstuurde mail. Ben mijn geld dus kwijt buiten de extra gemaakte kosten. Ze moeten zich diep schamen en dat is nog voorzichtig uit gedrukt!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Janny Gorter
|
In juni 2022 al geboekt voor een reservering en shuttlebus.
We komen 5 augustus morgens om 6.30 aan.
Gemeld bij de receptie maar de busjes waren de eerste 2 uur vol.
Dus we moesten via dat ramada hotel een taxi bestellen op eigen kosten .we konden niet wachten anders waren we te laat op schiphol.
Dit is een zeer slecht bedrijf die zich niet aan de afspraken houd.
Zo waren we alsnog een hoop geld kwijt. voor ons nooit meer sky park.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
G
|
Skypark houdt zich niet aan hun beloften/afspraken. Ondanks netjes 10 minuten vantevoren gebeld te hebben, toch nog midden in de nacht ruim een half staan te wachten om opgehaald te worden vanaf Schiphol. Tijdens het telefoongesprek gaf de chauffeur aan nog op ons te wachten, maar vervolgens bij aankomst (slechts enkele minuten later) was 'ie toch al weggereden. Vervolgens onduidelijkheid over wanneer we dan opgehaald zouden worden en een lauwe reactie in de trend van 'ach ja, dan dien je maar een klacht in ofzo'. Zéér onprofessioneel en klant-onvriendelijk! Geen Skypark meer wat mij betreft.
1027 Reviews Plaats review
Pierre
|Het is dat ik niet minder kan geven……is bedrog! Bedrijf bestaat volgens mij niet. Is niet te vinden en niet te bereiken. Heb 229 euro betaald en niet kunnen parkeren. Ga aangifte doen van bedrog.
Absoluut niet boeken want je bent je geld kwijt want volgens mij bestaan ze gewoon niet
Mary
|Trap er niet in,ze komen niets na,alleen geld innen.
Jaap Kerkhoven
|Zeer slecht bedrijf!!!!! Had op 29 augustus t/m 2 september een boeking gedaan om te parkeren bij dit bedrijf. Keurig netjes alles van te voren betaald. Aangekomen bij de parking hotel Ramadan bleek ik niet op de lijst te staan. Kon dus niet parkeren en ook geen gebruik maken van de shuttlebus naar het vliegveld. Diverse keren gebeld maar kreeg steeds een bandje. Slecht!!!! Uiteindelijk mijn auto op Schiphol parking geparkeerd wat aanzienlijke extra kosten met zich meebracht.. bij thuis direct een mail gestuurd naar dit bedrijf met het verzoek de kosten van Sky Parking te restitueren. Tot op de dag van vandaag geen reactie van dit bedrijf gekregen. Ronduit schofterig vind ik dit. Mijn advies, boek nooit bij Sky Parking. Waardeloos bedrijf dat niet reageert op verstuurde mail. Ben mijn geld dus kwijt buiten de extra gemaakte kosten. Ze moeten zich diep schamen en dat is nog voorzichtig uit gedrukt!!!!
Janny Gorter
|In juni 2022 al geboekt voor een reservering en shuttlebus.
We komen 5 augustus morgens om 6.30 aan.
Gemeld bij de receptie maar de busjes waren de eerste 2 uur vol.
Dus we moesten via dat ramada hotel een taxi bestellen op eigen kosten .we konden niet wachten anders waren we te laat op schiphol.
Dit is een zeer slecht bedrijf die zich niet aan de afspraken houd.
Zo waren we alsnog een hoop geld kwijt. voor ons nooit meer sky park.
G
|Skypark houdt zich niet aan hun beloften/afspraken. Ondanks netjes 10 minuten vantevoren gebeld te hebben, toch nog midden in de nacht ruim een half staan te wachten om opgehaald te worden vanaf Schiphol. Tijdens het telefoongesprek gaf de chauffeur aan nog op ons te wachten, maar vervolgens bij aankomst (slechts enkele minuten later) was 'ie toch al weggereden. Vervolgens onduidelijkheid over wanneer we dan opgehaald zouden worden en een lauwe reactie in de trend van 'ach ja, dan dien je maar een klacht in ofzo'. Zéér onprofessioneel en klant-onvriendelijk! Geen Skypark meer wat mij betreft.