Enkele weken geleden heb ik contact gezocht met BMW Nederland met de vraag of er 'n service actie open stond voor m'n 1200 GS Adventure uit 2014. Er stond inderdaad 'n service actie open om de cardanas gratis te vervangen.
Contact gehad met de Simako vestiging in Apeldoorn. Men wil alleen de as vervangen in combinatie met 'n servicebeurt. Dat laatste hoeft niet want ik heb m'n GSA al jaren in onderhoud bij Martin Peeters in Lichtenvoorde. Deze man droomt van BMW's, kent ze van binnen en buiten. Heeft alle BMW software om motoren te resetten enz,.. En,..het allerbelangrijkste. Een uurtje in de officiele BMW werkplaats kost meer dan € 100,- Terwijl het bij Martin Peeters stukken goedkoper is. Alleen de as vervangen doen ze niet. Wel in combinatie met 'n peperdure servicebeurt.
Hoe noemen ze dit ook al weer. CHANTEREN?
Opnieuw met BMW Nederland gebeld. En gevraagd wat ik moet doen. Om 'n lang verhaal kort te maken. Ik moet met 'n andere BMW vestiging in het land bellen of zij wel de as vervangen zonder daar 'n service beurt aan te koppelen. Daar trap ik dus niet in. Ze willen hoe dan ook m'n geld hebben.
Ik verpats deze BMW zodat 'n ander dat probleem op mag lossen.
Simako is natuurlijk 'n zaak om niet meer te komen. Niet in Apeldoorn, niet in Elst.
Dorus Overgoor
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ricgard
|
Motor gekocht in apeldoorn maar er zit een resonantie in de motor
Ze hebben geen tijd om er naar te kijken
Afspraak gemaakt na twee keer onvriendelijk antwoord te hebben gekregen
Moet twee maanden wachten voor een afspraak om de motorfiets na te laten kijken
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Erik _A
|
Webshop ervaring uitstekend: vlotte levering. Persoonlijke service en hulp, meedenken over optimale uitlevering.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
BMW helm en BMW-communicatieset bij de webshop besteld. Goede advisering, perfecte afhandeling en vriendelijk contact.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Milco Huisman-Harenberg
|
Geweldige zaak, meer als goede service, en goede prijzen., terug roep actie vanuit BMW werd snel ,vakkundig en super goed uitgevoerd .. een enorme aanrader voor de BMW rijder.
7 Reviews Plaats review
Dorus Overgoor
|Enkele weken geleden heb ik contact gezocht met BMW Nederland met de vraag of er 'n service actie open stond voor m'n 1200 GS Adventure uit 2014. Er stond inderdaad 'n service actie open om de cardanas gratis te vervangen.
Contact gehad met de Simako vestiging in Apeldoorn. Men wil alleen de as vervangen in combinatie met 'n servicebeurt. Dat laatste hoeft niet want ik heb m'n GSA al jaren in onderhoud bij Martin Peeters in Lichtenvoorde. Deze man droomt van BMW's, kent ze van binnen en buiten. Heeft alle BMW software om motoren te resetten enz,.. En,..het allerbelangrijkste. Een uurtje in de officiele BMW werkplaats kost meer dan € 100,- Terwijl het bij Martin Peeters stukken goedkoper is. Alleen de as vervangen doen ze niet. Wel in combinatie met 'n peperdure servicebeurt.
Hoe noemen ze dit ook al weer. CHANTEREN?
Opnieuw met BMW Nederland gebeld. En gevraagd wat ik moet doen. Om 'n lang verhaal kort te maken. Ik moet met 'n andere BMW vestiging in het land bellen of zij wel de as vervangen zonder daar 'n service beurt aan te koppelen. Daar trap ik dus niet in. Ze willen hoe dan ook m'n geld hebben.
Ik verpats deze BMW zodat 'n ander dat probleem op mag lossen.
Simako is natuurlijk 'n zaak om niet meer te komen. Niet in Apeldoorn, niet in Elst.
Dorus Overgoor
Ricgard
|Motor gekocht in apeldoorn maar er zit een resonantie in de motor
Ze hebben geen tijd om er naar te kijken
Afspraak gemaakt na twee keer onvriendelijk antwoord te hebben gekregen
Moet twee maanden wachten voor een afspraak om de motorfiets na te laten kijken
Ricgard
|Erik _A
|Webshop ervaring uitstekend: vlotte levering. Persoonlijke service en hulp, meedenken over optimale uitlevering.
Jan
|BMW helm en BMW-communicatieset bij de webshop besteld. Goede advisering, perfecte afhandeling en vriendelijk contact.
Milco Huisman-Harenberg
|Geweldige zaak, meer als goede service, en goede prijzen., terug roep actie vanuit BMW werd snel ,vakkundig en super goed uitgevoerd .. een enorme aanrader voor de BMW rijder.