Heb hier in juli een IONIQ 5, 73KW RWD Lounge van zowat 59K besteld maar heb er nu al heel veel spijt van.
De opsomming:
1. Verkoop afdeling niet bereikbaar
2. Verkopers bellen niet terug
3. Geen empathie met klanten
4. Slechte communicatie geen leveringsupdates
5. Arrogantie in de besluitvorming
De details:
De verkoop afdeling is praktisch onbereikbaar, en als je dan vraagt om mee te denken zijn ze star en beroepen zich op je handtekening.
De verkoopleider Gert die niets voor je wil doen, anders dan koffie drinken en zijn excuses aanbieden voor de slechte communicatie, mist de soft skills om je een beter gevoel te geven, de man heeft gewoon ook geen wisselgeld of weet het niet in te zetten.
Zo had hij veel mogelijkheden in de toolbox, van extra garantie tot een gratis accessoire, of de marge erop. Maar nee, meneer wil niet terugkomen op zijn eerdere besluit.
De ego van project Gert (LinkedIN) is belangrijker dan de klanttevredenheid. Na het telefoontje van Gert was ik nog meer geïrriteerd dan ik al was.
Echte ouderwetse autohandelaars mentaliteit, klantenbinding of enige empathie is een vreemd woord. Weet me dan wel te vertellen dat je als Sales Professionals onder elkaar toch niet zomaar een slechte recensie zou geven.
Nou Gert, ik wel hoor, zeker weten, want ik voel me zeker niet gehoord, ook al heb ik getekend, daarmee is het niet klaar.
Een klantenrelatie bouw je op en daarbij doe je ook soms water bij de wijn. Zeker als je dan de vestiging Deventer belt en onmiddellijk aan de telefoon een aanzienlijke korting ontvangt.
Ook de bestelling wordt niet bijgehouden, moet zelf bellen om te horen wat de status is, en die is dan zomaar weer 3 week later.
Dat ik geen leaseklant ben, en de auto zelf moet betalen en dat moet plannen is ook voor Herwers totaal onbelangrijk.
En de vriendelijke dame vraagt dan telkens of ik terug gebeld kan worden. Maar helaas dat komt dan niet.
Alles is anders na de handtekening bij Herwers.
Moet die auto nu wel afnemen maar met een flinke tegenzin!
Die gaat daar dan ook niet in de onderhoud.
En dan komt dat "wat vervelend meneer Berg" natuurlijk weer hieronder.
Ja inderdaad heel vervelend!! zal mijn netwerk waarschuwen voor dit bedrijf.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Kan beter De aanschafwaarde van de Hyundai is redelijk laag, maar de reparatiekosten zijn naar verhouding erg hoog
2 Reviews Plaats review
Harry
|Heb hier in juli een IONIQ 5, 73KW RWD Lounge van zowat 59K besteld maar heb er nu al heel veel spijt van.
De opsomming:
1. Verkoop afdeling niet bereikbaar
2. Verkopers bellen niet terug
3. Geen empathie met klanten
4. Slechte communicatie geen leveringsupdates
5. Arrogantie in de besluitvorming
De details:
De verkoop afdeling is praktisch onbereikbaar, en als je dan vraagt om mee te denken zijn ze star en beroepen zich op je handtekening.
De verkoopleider Gert die niets voor je wil doen, anders dan koffie drinken en zijn excuses aanbieden voor de slechte communicatie, mist de soft skills om je een beter gevoel te geven, de man heeft gewoon ook geen wisselgeld of weet het niet in te zetten.
Zo had hij veel mogelijkheden in de toolbox, van extra garantie tot een gratis accessoire, of de marge erop. Maar nee, meneer wil niet terugkomen op zijn eerdere besluit.
De ego van project Gert (LinkedIN) is belangrijker dan de klanttevredenheid. Na het telefoontje van Gert was ik nog meer geïrriteerd dan ik al was.
Echte ouderwetse autohandelaars mentaliteit, klantenbinding of enige empathie is een vreemd woord. Weet me dan wel te vertellen dat je als Sales Professionals onder elkaar toch niet zomaar een slechte recensie zou geven.
Nou Gert, ik wel hoor, zeker weten, want ik voel me zeker niet gehoord, ook al heb ik getekend, daarmee is het niet klaar.
Een klantenrelatie bouw je op en daarbij doe je ook soms water bij de wijn. Zeker als je dan de vestiging Deventer belt en onmiddellijk aan de telefoon een aanzienlijke korting ontvangt.
Ook de bestelling wordt niet bijgehouden, moet zelf bellen om te horen wat de status is, en die is dan zomaar weer 3 week later.
Dat ik geen leaseklant ben, en de auto zelf moet betalen en dat moet plannen is ook voor Herwers totaal onbelangrijk.
En de vriendelijke dame vraagt dan telkens of ik terug gebeld kan worden. Maar helaas dat komt dan niet.
Alles is anders na de handtekening bij Herwers.
Moet die auto nu wel afnemen maar met een flinke tegenzin!
Die gaat daar dan ook niet in de onderhoud.
En dan komt dat "wat vervelend meneer Berg" natuurlijk weer hieronder.
Ja inderdaad heel vervelend!! zal mijn netwerk waarschuwen voor dit bedrijf.
Trendbox Panel
|Kan beter
De aanschafwaarde van de Hyundai is redelijk laag, maar de reparatiekosten zijn naar verhouding erg hoog