Zeer slechte service. Ze zeggen er niet bij in de winkel dat je als je iets koopt geen geld retour krijgt maar een tegoedbon. Ook bij de kassa zelf is hier niets van te zien. Ik heb een ring als cadeau gekocht, en wilde deze binnen 24 uur terugbrengen. Dat kan, maar geen geld terug, maar een tegoedbon. Na de bon in ontvangst te hebben genomen heb ik een telefonisch gesprek met de klantenservice gehad. Hierdoor werd het al helemaal niet beter, een welles nietes spelletje over het feit dat er bij de aankoop is vermeld dat je geen geld retour krijgt. 'Ons beleid is nou eenmaal geen geld retour, en op de bon en in onze voorwaardes staat geen geld retour. Wij zijn wettelijk niet verplicht tot.....' Maar wanneer krijg je de bon te zien, pas NA de aankoop. Voel me belazerd, ze verdienen liever 1x geld aan een klant dan dat deze terug komt vanwege de goede service. Ik vertelde de juffrouw van de klantenservice dat ik blij ben dat ze met de klant meedenken en deze tevreden willen houden, waarop ik oa het sarcastische antwoord kreeg; "ja ik ook." Het beleid geen geld retour is prima, maar vertel het er dan wel bij, dat weet de kant waar die aan toe is. Door de wijze waarop dit is 'afgehandeld' en de bijdehandte opmerking ga hier nooit meer naar toe.
2.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
Vorige week liep ik de Siebel-vestiging in Arnhem binnen omdat ik zoek was naar een collier uit de Diamonfire-collectie. De betreffende collier was niet op voorraad maar de verkoopster die mij vriendelijk te woord stond en mij hielp met het passen van andere colliers heeft ertoe geleid dat ik een andere en leuker collier gevonden heb waar ik heel tevreden over ben. Ik kan deze vestiging van harte aanbevelen door de vriendelijke service en door het mooie aanbod in de winkel.
9.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
Ik kwam om een ring van mijn moeder schoon te laten maken.
Toen ik hem kwam halen was het service van de zaak.
Mijn moeder was heel blij met haar 'nieuwe' ring.
Ik ben heel blij met de dame die mij geholpen heeft mijn moeder blij te maken.
Lichtpuntjes in haar leven.
Ik vind het niet handig dat deze enquette me verplicht om. Ook vragen in te vullen waar ik geen ervaring mee heb. Ik moet wat verzinnen, wat geen meetwaarde heeft, terwijl volgens mij geen betere reclame voor de zaak bestaat dan een enthousiast verhaal.
Alle 7-s zijn non info voor de enquette
7.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Klant van Siebel Juweliers
|
mooie sieraden om uit te kiezen en altijd vriendelijk personeel
8.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
Spontane medewerksers, erg klantgericht.
Lief voor mijn dochtertje bij het schieten van gaatjes.
54 Reviews Plaats review
Danny Willemsen
|Zeer slechte service. Ze zeggen er niet bij in de winkel dat je als je iets koopt geen geld retour krijgt maar een tegoedbon. Ook bij de kassa zelf is hier niets van te zien. Ik heb een ring als cadeau gekocht, en wilde deze binnen 24 uur terugbrengen. Dat kan, maar geen geld terug, maar een tegoedbon. Na de bon in ontvangst te hebben genomen heb ik een telefonisch gesprek met de klantenservice gehad. Hierdoor werd het al helemaal niet beter, een welles nietes spelletje over het feit dat er bij de aankoop is vermeld dat je geen geld retour krijgt. 'Ons beleid is nou eenmaal geen geld retour, en op de bon en in onze voorwaardes staat geen geld retour. Wij zijn wettelijk niet verplicht tot.....' Maar wanneer krijg je de bon te zien, pas NA de aankoop. Voel me belazerd, ze verdienen liever 1x geld aan een klant dan dat deze terug komt vanwege de goede service. Ik vertelde de juffrouw van de klantenservice dat ik blij ben dat ze met de klant meedenken en deze tevreden willen houden, waarop ik oa het sarcastische antwoord kreeg; "ja ik ook." Het beleid geen geld retour is prima, maar vertel het er dan wel bij, dat weet de kant waar die aan toe is. Door de wijze waarop dit is 'afgehandeld' en de bijdehandte opmerking ga hier nooit meer naar toe.
Klant van Siebel Juweliers
|Vorige week liep ik de Siebel-vestiging in Arnhem binnen omdat ik zoek was naar een collier uit de Diamonfire-collectie. De betreffende collier was niet op voorraad maar de verkoopster die mij vriendelijk te woord stond en mij hielp met het passen van andere colliers heeft ertoe geleid dat ik een andere en leuker collier gevonden heb waar ik heel tevreden over ben. Ik kan deze vestiging van harte aanbevelen door de vriendelijke service en door het mooie aanbod in de winkel.
Klant van Siebel Juweliers
|Ik kwam om een ring van mijn moeder schoon te laten maken.
Toen ik hem kwam halen was het service van de zaak.
Mijn moeder was heel blij met haar 'nieuwe' ring.
Ik ben heel blij met de dame die mij geholpen heeft mijn moeder blij te maken.
Lichtpuntjes in haar leven.
Ik vind het niet handig dat deze enquette me verplicht om. Ook vragen in te vullen waar ik geen ervaring mee heb. Ik moet wat verzinnen, wat geen meetwaarde heeft, terwijl volgens mij geen betere reclame voor de zaak bestaat dan een enthousiast verhaal.
Alle 7-s zijn non info voor de enquette
Klant van Siebel Juweliers
|mooie sieraden om uit te kiezen en altijd vriendelijk personeel
Klant van Siebel Juweliers
|Spontane medewerksers, erg klantgericht.
Lief voor mijn dochtertje bij het schieten van gaatjes.