Begin juni 4 dunne slavenarmbanden naar filiaal in Utrecht gebracht om weer netjes rond te laten maken. 30 juni hoge prijsopgave gekregen, akkoord gegaan. 29 juli bericht dat ik ze op kon halen.
Bij het filiaal bleek dat niet alle armbanden netjes rond waren. De medewerker zag dat ook en bood aan ze weer terug te sturen naar de reparatie, toen ik zei dat ik ze niet weer 7 weken kwijt wilde zijn, werd alleen herhaald dat ik de keuze had tussen betalen en meenemen of ze opnieuw naar de reparatie te laten sturen. Geen excuses, totale onverschilligheid. Wat een slechte service!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Roberto Delorez
|
Winkel zit er wat leeg uit maar de mensen daar helpen je super goed, een jaar geleden een horloge daar gekocht en ik ben er nog steeds heel blij mee. Toen dit horloge vorige week kapot ging omdat ik viel heeft Siebels dit gratis voor mij gerepareerd (ondanks dat het buiten de garantie viel!). Jammer alleen dat ze alleen iets minder horloges hebben dan vroeger.
9.4
0
Klant van Siebel Juweliers
|
Sophie heeft ons zeer goed geholpen, ze kwam met een goed alternatief om ons tegemoet te komen, erg vriendelijk!
8.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Maarten
|
Slecht omdat het personeel wisselvallig was en niet goed communiceerde. Waardoor fout op fout en vervolgens verhaald op de klant. Niet proffesioneel dus. Erg jammer.
4.0
0
Rajeev
|
Nabila en Priya waren heel klantvriendelijk en vakkundig! Superleuk, ik kom hier vaker!
42 Reviews Plaats review
brigitte
|Begin juni 4 dunne slavenarmbanden naar filiaal in Utrecht gebracht om weer netjes rond te laten maken. 30 juni hoge prijsopgave gekregen, akkoord gegaan. 29 juli bericht dat ik ze op kon halen.
Bij het filiaal bleek dat niet alle armbanden netjes rond waren. De medewerker zag dat ook en bood aan ze weer terug te sturen naar de reparatie, toen ik zei dat ik ze niet weer 7 weken kwijt wilde zijn, werd alleen herhaald dat ik de keuze had tussen betalen en meenemen of ze opnieuw naar de reparatie te laten sturen. Geen excuses, totale onverschilligheid. Wat een slechte service!
Roberto Delorez
|Winkel zit er wat leeg uit maar de mensen daar helpen je super goed, een jaar geleden een horloge daar gekocht en ik ben er nog steeds heel blij mee. Toen dit horloge vorige week kapot ging omdat ik viel heeft Siebels dit gratis voor mij gerepareerd (ondanks dat het buiten de garantie viel!). Jammer alleen dat ze alleen iets minder horloges hebben dan vroeger.
Klant van Siebel Juweliers
|Sophie heeft ons zeer goed geholpen, ze kwam met een goed alternatief om ons tegemoet te komen, erg vriendelijk!
Maarten
|Slecht omdat het personeel wisselvallig was en niet goed communiceerde. Waardoor fout op fout en vervolgens verhaald op de klant. Niet proffesioneel dus. Erg jammer.
Rajeev
|Nabila en Priya waren heel klantvriendelijk en vakkundig! Superleuk, ik kom hier vaker!