Gisteren bij de winkel geweest, om een Michael kors horloge in te laten kortten .
Heb het als cadeau gehad voor mijn verjaardag.
Der werd gelijk gezegd dat ie nep was en de sluiting niet mooi was.
Na een paar keer verteld te hebben dat het een cadeautje was, bleef de vrouw maar herhalen dat het nep was en het er niet uit zag.
Zo ga je niet met klanten om het is een echt horloge, en de vrouw liep alleen maar over het horloge te klagen.
In de hoop dat ze iets kon verkopen.
Ik ga nooit meer naar deze winkel...
Totaal niet klant vriendelijk en lopen spullen van andere mensen af te zeiken, in de hoop daar wat te kopen.
Uiteindelijk 15 euro kwijt geweest aan het inkorten.
De eerste en de laatste keer dat ik hier ben geweest, zo onvriendelijk.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Renske
|
Ik ben niet iemand die graag haar mening deelt via openbare kanalen, maar ik ben zelden zo verbaasd geweest over de afhandeling van een klacht. Tijdens een simpele reparatie (vervangen van batterij) helaas de spoel kapot gemaakt. In plaats van dit te melden, het horloge aan mij teruggegeven met de boodschap "het uurwerk is kapot". Door een andere juwelier is vastgesteld dat dit is gebeurd bij het open maken van de plaat door een medewerker van Siebel. Kan gebeuren, maar in plaats van begrip te tonen, raakte ik verwikkeld in een strijd over de verantwoordelijkheid hiervan. Hoewel het maar om een bedrag van 25 euro gaat, weigert Siebel verantwoordelijkheid te nemen voor de fout en besluit daarbovenop nog eens ontzettend klantonvriendelijke mailwisseling aan te gaan. Onbegrijpelijke gang van zaken, maar blij dat het mij behoedt voor slechte aankopen bij Siebel in de toekomst: Daar kom ik nooit meer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Siebel Juweliers
|
Top medewerksters en service. Vandaag voor een kapot horloge geweest, gelijk opgelost! Voor zulke medewerkers kom je naar Siebel Bakkerstraat.
9.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
Hanneke, de medewerkster die mij heeft geholpen op vrijdag 27 mei in Utrecht, was erg vriendelijk een heel behulpzaam. Ik ben dan ook zeer tevreden over de service en zou iedereen aanraden om een keer langs te gaan bij deze vestiging van Siebel.
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
Ik was erg tevreden. Wilde twee kettinkjes laten poetsen (zilver) en dat deden ze snel en kosteloos.
69 Reviews Plaats review
Sanne
|Gisteren bij de winkel geweest, om een Michael kors horloge in te laten kortten .
Heb het als cadeau gehad voor mijn verjaardag.
Der werd gelijk gezegd dat ie nep was en de sluiting niet mooi was.
Na een paar keer verteld te hebben dat het een cadeautje was, bleef de vrouw maar herhalen dat het nep was en het er niet uit zag.
Zo ga je niet met klanten om het is een echt horloge, en de vrouw liep alleen maar over het horloge te klagen.
In de hoop dat ze iets kon verkopen.
Ik ga nooit meer naar deze winkel...
Totaal niet klant vriendelijk en lopen spullen van andere mensen af te zeiken, in de hoop daar wat te kopen.
Uiteindelijk 15 euro kwijt geweest aan het inkorten.
De eerste en de laatste keer dat ik hier ben geweest, zo onvriendelijk.
Renske
|Ik ben niet iemand die graag haar mening deelt via openbare kanalen, maar ik ben zelden zo verbaasd geweest over de afhandeling van een klacht. Tijdens een simpele reparatie (vervangen van batterij) helaas de spoel kapot gemaakt. In plaats van dit te melden, het horloge aan mij teruggegeven met de boodschap "het uurwerk is kapot". Door een andere juwelier is vastgesteld dat dit is gebeurd bij het open maken van de plaat door een medewerker van Siebel. Kan gebeuren, maar in plaats van begrip te tonen, raakte ik verwikkeld in een strijd over de verantwoordelijkheid hiervan. Hoewel het maar om een bedrag van 25 euro gaat, weigert Siebel verantwoordelijkheid te nemen voor de fout en besluit daarbovenop nog eens ontzettend klantonvriendelijke mailwisseling aan te gaan. Onbegrijpelijke gang van zaken, maar blij dat het mij behoedt voor slechte aankopen bij Siebel in de toekomst: Daar kom ik nooit meer.
Klant van Siebel Juweliers
|Top medewerksters en service. Vandaag voor een kapot horloge geweest, gelijk opgelost! Voor zulke medewerkers kom je naar Siebel Bakkerstraat.
Klant van Siebel Juweliers
|Hanneke, de medewerkster die mij heeft geholpen op vrijdag 27 mei in Utrecht, was erg vriendelijk een heel behulpzaam. Ik ben dan ook zeer tevreden over de service en zou iedereen aanraden om een keer langs te gaan bij deze vestiging van Siebel.
Klant van Siebel Juweliers
|Ik was erg tevreden. Wilde twee kettinkjes laten poetsen (zilver) en dat deden ze snel en kosteloos.