Schoenen gekocht en betaald. Niets ontvangen. Er zou een probleem met ideal zijn. Nu geen schoenen en geen geld. Weinig vertrouwen in dit bedrijf.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Idgie
|
Bought shoes online more than a month ago, never got them. Sent 2 messages already, tried to call but no answer at all... Unfortunately i didn't do my research before or I would have seen it was a scam website. Don't buy from them!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Steffen
|
Klantenservice op geen enkele manier te bereiken. Ik heb mijn schoenen al ruim 2 maanden geleden retour gestuurd. Geen track en tracé nummer ontvangen na het gebruiken van de geleverde retour label. Ruim €75 moet ik nog terug krijgen.
Via de fysieke winkels kan er niets geregeld worden. Ook footlocker benaderd. Geen reactie.
Ik heb dit nog nooit in mijn leven meegemaakt. Deze zaak moet opdoeken. Dit kan echt niet.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
E., Vorden
|
Wilde een bestelling retour sturen die in twee pakketten was binnengekomen. Helaas maar 1 retourlabel en de pakketten pastte niet bij elkaar in. Hierover via de klantenservice een bericht gestuurd omdat ze helaas telefonisch niet bereikbaar waren, niets over gehoor. Daarna toch nog een keer geprobeerd te bellen, kreeg uiteindelijk iemand aan de lijn en die gaf aan dat ik het beste de pakketten aan elkaar kon tapen met het ene retourlabel dat ik had erop geplakt. Zo gezegd zo gedaan. Betaling liep via Klarna, maar omdat ik alles retour had gestuurd verwachtte ik hier geen betalingsherinnering meer van. Tot mijn schrik toch 1 gekregen, er bleek toch nog een restant betaling open te staan, van 1 van de drie item die ik met het pakket had verstuurd, hoe de andere wel verwerkt kunnen zijn en eentje niet is en blijft een raadsel. Op vrijdag 31-07-2020 ruim 60 minuten in de wacht aan de telefoon, tot dat de verbinding op mysterieuze wijze werd verbroken. Nogmaals een bericht via de online klantenservice verstuurd, maar nog geen reactie. Krijg ik vandaag 04-08-2020 via Klarna weer een betalingsherinnering voor dat ene item welke volgens hen nog niet retour is verstuurd, wat toch echt wel is gebeurd. Op dit moment hang ik alweer ruim 20 min in de wacht aan de telefoon. Absoluut geen goede ervaring met Sidestep is tot nu toe zeker de conclusie.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Melanie Joosten
|
Ook ik was een beetje terughoudend na het lezen van de reviews.
Toch een bestelling geplaatst, namens mijn dochter, echter wel gekozen om achteraf te betalen.
Bij de schoenen, stond een levertijd van 3-4 werkdagen. Woensdags bestelling geplaatst en Donderdag was de bestelling in huis(tegen iedere verwachting in). Totaal geen problemen ook niet wat de betaling betreft, super goed gegaan.
Er komt zeker een volgende keer
28 Reviews Plaats review
Sidestep
|Schoenen gekocht en betaald. Niets ontvangen. Er zou een probleem met ideal zijn. Nu geen schoenen en geen geld. Weinig vertrouwen in dit bedrijf.
Idgie
|Bought shoes online more than a month ago, never got them. Sent 2 messages already, tried to call but no answer at all... Unfortunately i didn't do my research before or I would have seen it was a scam website. Don't buy from them!
Steffen
|Klantenservice op geen enkele manier te bereiken. Ik heb mijn schoenen al ruim 2 maanden geleden retour gestuurd. Geen track en tracé nummer ontvangen na het gebruiken van de geleverde retour label. Ruim €75 moet ik nog terug krijgen.
Via de fysieke winkels kan er niets geregeld worden. Ook footlocker benaderd. Geen reactie.
Ik heb dit nog nooit in mijn leven meegemaakt. Deze zaak moet opdoeken. Dit kan echt niet.
E., Vorden
|Wilde een bestelling retour sturen die in twee pakketten was binnengekomen. Helaas maar 1 retourlabel en de pakketten pastte niet bij elkaar in. Hierover via de klantenservice een bericht gestuurd omdat ze helaas telefonisch niet bereikbaar waren, niets over gehoor. Daarna toch nog een keer geprobeerd te bellen, kreeg uiteindelijk iemand aan de lijn en die gaf aan dat ik het beste de pakketten aan elkaar kon tapen met het ene retourlabel dat ik had erop geplakt. Zo gezegd zo gedaan. Betaling liep via Klarna, maar omdat ik alles retour had gestuurd verwachtte ik hier geen betalingsherinnering meer van. Tot mijn schrik toch 1 gekregen, er bleek toch nog een restant betaling open te staan, van 1 van de drie item die ik met het pakket had verstuurd, hoe de andere wel verwerkt kunnen zijn en eentje niet is en blijft een raadsel. Op vrijdag 31-07-2020 ruim 60 minuten in de wacht aan de telefoon, tot dat de verbinding op mysterieuze wijze werd verbroken. Nogmaals een bericht via de online klantenservice verstuurd, maar nog geen reactie. Krijg ik vandaag 04-08-2020 via Klarna weer een betalingsherinnering voor dat ene item welke volgens hen nog niet retour is verstuurd, wat toch echt wel is gebeurd. Op dit moment hang ik alweer ruim 20 min in de wacht aan de telefoon. Absoluut geen goede ervaring met Sidestep is tot nu toe zeker de conclusie.
Melanie Joosten
|Ook ik was een beetje terughoudend na het lezen van de reviews.
Toch een bestelling geplaatst, namens mijn dochter, echter wel gekozen om achteraf te betalen.
Bij de schoenen, stond een levertijd van 3-4 werkdagen. Woensdags bestelling geplaatst en Donderdag was de bestelling in huis(tegen iedere verwachting in). Totaal geen problemen ook niet wat de betaling betreft, super goed gegaan.
Er komt zeker een volgende keer