Laatst op Koningsplein geweest. Mooie winkel en luxe ingericht. Je betaald wat maar je krijgt er zeker kwaliteit en service voor terug. Compliment.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
rico
|
Schoenen gekocht met een productiefout. Wou eventueel ruilen voor dezelfde schoenen maar deze was niet op voorraad. Vervolgens een andere schoen uitgezocht waarvoor ik bij moest betalen. Geld terug was absoluut geen optie. Het mooiste is dat diezelfde schoen met productiefout weer terug in de verkoop is gegaan... want opeens staat die een uur later weer op voorraad in dezelfde vestiging. Schandalig voor een winkel die schoenen verkoopt met een gemiddelde prijs van 400 euro. Koop hier AUB niet ****
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Susanna Sommers
|
I have ordered Givenchy shoes from Shoebaloo.nl and found out that the shoes weren't in the right condition. I have sent the shoes back, emailed with Mischa from customer service, but they wouldn't accept and exchange or return. I even had to pay the postage otherwise they would not send the shoes back . Unacceptable service!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Michel
|
Schoenen waren al kapot bleek thuis. Customer care had hier geen boodschap aan. Wat een waardeloze dienstverlening.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Demi
|
Wat een service.. schoenen van samen 880 euro besteld. Al een aantal duizenden euro’s achtergelaten bij Shoebaloo maar door de Corona crisis online besteld. Ze zeggen dat de schoenen zijn aangekomen maar wij hebben niks ontvangen de post bezorger heeft een handtekening gezet en dat betekent dus dat wij de schoenen hebben ontvangen, volgens Shoebaloo. Nu 880 euro kwijt en Shoebaloo doet niks. Lekkere service ik koop nooit meer iets bij jullie!
7 Reviews Plaats review
Ed
|Laatst op Koningsplein geweest. Mooie winkel en luxe ingericht. Je betaald wat maar je krijgt er zeker kwaliteit en service voor terug. Compliment.
rico
|Schoenen gekocht met een productiefout. Wou eventueel ruilen voor dezelfde schoenen maar deze was niet op voorraad. Vervolgens een andere schoen uitgezocht waarvoor ik bij moest betalen. Geld terug was absoluut geen optie. Het mooiste is dat diezelfde schoen met productiefout weer terug in de verkoop is gegaan... want opeens staat die een uur later weer op voorraad in dezelfde vestiging. Schandalig voor een winkel die schoenen verkoopt met een gemiddelde prijs van 400 euro. Koop hier AUB niet ****
Susanna Sommers
|I have ordered Givenchy shoes from Shoebaloo.nl and found out that the shoes weren't in the right condition. I have sent the shoes back, emailed with Mischa from customer service, but they wouldn't accept and exchange or return. I even had to pay the postage otherwise they would not send the shoes back . Unacceptable service!
Michel
|Schoenen waren al kapot bleek thuis. Customer care had hier geen boodschap aan. Wat een waardeloze dienstverlening.
Demi
|Wat een service.. schoenen van samen 880 euro besteld. Al een aantal duizenden euro’s achtergelaten bij Shoebaloo maar door de Corona crisis online besteld. Ze zeggen dat de schoenen zijn aangekomen maar wij hebben niks ontvangen de post bezorger heeft een handtekening gezet en dat betekent dus dat wij de schoenen hebben ontvangen, volgens Shoebaloo. Nu 880 euro kwijt en Shoebaloo doet niks. Lekkere service ik koop nooit meer iets bij jullie!
Eli
|