Hele duidelijke en strakke communicatie. Afspraken goed nagekomen. De ruit is er keurig en naar volle tevredenheid ingezet
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anoniem
|
Ze komen snel een noodraam plaatsen, echter als je 3 weken later terug belt wanneer ze het echte raam komen plaatsen krijg ik een receptioniste die thuis werkt en je heel irritant kinderen op de achtergrond hoort en deze receptioniste niet in de systemen kan en zegt ik stuur een email naar de planning zodat ze contact met u opnemen.
Als deze receptioniste niets kan betekenen waarom zit ze daar dan. Want nu weet ik na 3 weken nog steeds niets.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anoniem
|
Slechte ervaring mee! Ruit stuk de schilder bellen, gaat véél sneller en repareert eventueel ook gelijk je kozijn!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jaap
|
*** hebben bij ons 1 raam vervangen en brengen er 6 in rekening waardoor onze glasverzekering niet betaald. De rechtzaak loopt nog kosten zijn inmiddels opgelopen tot 3.200 euro voor 1 raam van 1.40x0.60. Handtekeningen op de bonnen zetten ze er zelf op worden gewoon vervast. Ga niet met dit bedrijf in zee. Een gewaarschuwd mens telt voor 2
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anoniem
|
goede ervaring op gedaan
8.0
Heeft de glaszetter voldoende maatregelen genomen om uw eigendommen te beschermen en heeft hij alles netjes achtergelaten
Heeft u de glaszetter als deskundig en professioneel ervaren en heeft hij u ge nformeerd of alles naar wens was
Arriveerde onze glaszetter volgens afspraak op tijd
12 Reviews Plaats review
Gerard
|Hele duidelijke en strakke communicatie. Afspraken goed nagekomen. De ruit is er keurig en naar volle tevredenheid ingezet
Anoniem
|Ze komen snel een noodraam plaatsen, echter als je 3 weken later terug belt wanneer ze het echte raam komen plaatsen krijg ik een receptioniste die thuis werkt en je heel irritant kinderen op de achtergrond hoort en deze receptioniste niet in de systemen kan en zegt ik stuur een email naar de planning zodat ze contact met u opnemen.
Als deze receptioniste niets kan betekenen waarom zit ze daar dan. Want nu weet ik na 3 weken nog steeds niets.
Anoniem
|Slechte ervaring mee! Ruit stuk de schilder bellen, gaat véél sneller en repareert eventueel ook gelijk je kozijn!
Jaap
|*** hebben bij ons 1 raam vervangen en brengen er 6 in rekening waardoor onze glasverzekering niet betaald. De rechtzaak loopt nog kosten zijn inmiddels opgelopen tot 3.200 euro voor 1 raam van 1.40x0.60. Handtekeningen op de bonnen zetten ze er zelf op worden gewoon vervast. Ga niet met dit bedrijf in zee. Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Anoniem
|goede ervaring op gedaan