Terrible service, they make you pay 95 euros just for diagnostics of the problem. You could expect to recieve a proper diagnostics, but the guy just looks the TV from both sides an tells you you need to replace the screen, which is the most expensive part of the TV.
After you object and be a little rude, they agree to take the TV back at their office and do a proper check.
You will recieve an update after one week that they found the problem with the invoice attached , and two weeks more your TV to be delivered if you agree to pay.
I am not talking about their pricing , which is ridicouls for the service provided.
If you can avoid them, please do!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Frans van Duijn
|
Ik ben bij dit bedrijf al opgehouden voordat ik was begonnen. Had via Samsung een verzoek tot reparatie ingediend. Hierop werd ik door dit bedrijf gemaild. Hier zat meteen een nota bij (kennelijk moet je vooraf voor het beoordelen van de schade al betalen). Dit wist ik niet, waardoor ik ze gebeld heb om even na te vragen hoe dit precies zit. Ik ga niet klakkeloos betalen zonder te weten waarvoor.
Ik werd niet gegroet bij het opnemen en hoe ik verder te woord werd gestaan (ongeïnteresseerd en ronduit onvriendelijk) vond ik ook niet kunnen. Hierop al besloten om niet met deze mensen in zee te gaan. Gezien sommige andere verhalen hier is dat maar beter ook.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
MTJ
|
Schandalig bedrijf. Als je Samsung product kapot is ben je op deze partij aangewezen. Inmiddels is mijn nieuwe tv een half jaar stuk en er is nog steeds geen oplossing. Al 3 keer thuis moeten blijven met als hoogtepunt vandaag. Monteur geeft aan dat er niemand thuis was terwijl ik in de woonkamer zat te wachten. Monteurs geven aan geen verstand te hebben van deze tv. Het is trouwens onmogelijk een klacht in te dienen bij samsung, per email en telefoon geprobeerd maar krijg geen reactie. Voor een bedrijf als Samsung mag je verwachten dit beter geregeld te hebben. Hopen dus dat je geen samsung product hebt die stuk gaat anders ben je het bokje.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
W.Tap
|
Wat een waardeloze service. Kan er niet meer van maken. Duurt allemaal veel te lang!! Zit inmiddels al 2 weken zonder wasmachine en in een gezin van 4-personen is dat verdomd lastig.
En aan de andere reviews te zien. Moeten jullie misschien eens achter jullie oren gaan krabben. Wat er allemaal fout gaat.Voor ons is 1 ding duidelijk. Nooit meer selectro service group.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Eric
|
Via Samsung bij Selectro uitgekomen. De initiële communicatie loopt inderdaad wat onpersoonlijk, waarbij er vaak binnen 1- of 2 dagen een reactie verwacht wordt. Maar uiteindelijk is voor een vooraf afgesproken bedrag het moederbord van mijn televisie vervangen, waardoor deze weer volledig werkt. De monteur was vriendelijk, op tijd en controleerde de binnenzijde van de televisie nog even goed. Ook werd deze nog even van stof ontdaan. Al met al een prima oplossing van het probleem.
7 Reviews Plaats review
Martin
|Terrible service, they make you pay 95 euros just for diagnostics of the problem. You could expect to recieve a proper diagnostics, but the guy just looks the TV from both sides an tells you you need to replace the screen, which is the most expensive part of the TV.
After you object and be a little rude, they agree to take the TV back at their office and do a proper check.
You will recieve an update after one week that they found the problem with the invoice attached , and two weeks more your TV to be delivered if you agree to pay.
I am not talking about their pricing , which is ridicouls for the service provided.
If you can avoid them, please do!
Frans van Duijn
|Ik ben bij dit bedrijf al opgehouden voordat ik was begonnen. Had via Samsung een verzoek tot reparatie ingediend. Hierop werd ik door dit bedrijf gemaild. Hier zat meteen een nota bij (kennelijk moet je vooraf voor het beoordelen van de schade al betalen). Dit wist ik niet, waardoor ik ze gebeld heb om even na te vragen hoe dit precies zit. Ik ga niet klakkeloos betalen zonder te weten waarvoor.
Ik werd niet gegroet bij het opnemen en hoe ik verder te woord werd gestaan (ongeïnteresseerd en ronduit onvriendelijk) vond ik ook niet kunnen. Hierop al besloten om niet met deze mensen in zee te gaan. Gezien sommige andere verhalen hier is dat maar beter ook.
MTJ
|Schandalig bedrijf. Als je Samsung product kapot is ben je op deze partij aangewezen. Inmiddels is mijn nieuwe tv een half jaar stuk en er is nog steeds geen oplossing. Al 3 keer thuis moeten blijven met als hoogtepunt vandaag. Monteur geeft aan dat er niemand thuis was terwijl ik in de woonkamer zat te wachten. Monteurs geven aan geen verstand te hebben van deze tv. Het is trouwens onmogelijk een klacht in te dienen bij samsung, per email en telefoon geprobeerd maar krijg geen reactie. Voor een bedrijf als Samsung mag je verwachten dit beter geregeld te hebben. Hopen dus dat je geen samsung product hebt die stuk gaat anders ben je het bokje.
W.Tap
|Wat een waardeloze service. Kan er niet meer van maken. Duurt allemaal veel te lang!! Zit inmiddels al 2 weken zonder wasmachine en in een gezin van 4-personen is dat verdomd lastig.
En aan de andere reviews te zien. Moeten jullie misschien eens achter jullie oren gaan krabben. Wat er allemaal fout gaat.Voor ons is 1 ding duidelijk. Nooit meer selectro service group.
Eric
|Via Samsung bij Selectro uitgekomen. De initiële communicatie loopt inderdaad wat onpersoonlijk, waarbij er vaak binnen 1- of 2 dagen een reactie verwacht wordt. Maar uiteindelijk is voor een vooraf afgesproken bedrag het moederbord van mijn televisie vervangen, waardoor deze weer volledig werkt. De monteur was vriendelijk, op tijd en controleerde de binnenzijde van de televisie nog even goed. Ook werd deze nog even van stof ontdaan. Al met al een prima oplossing van het probleem.