Vandaag eindelijk na aanraden van een collega, kleding van mijn jongens 23 en 21 uitgezocht, winterkleding ertussenuit gehaald en ging met mijn best kostbare (napapijri)kleding naar het filiaal in Huizen. (17 oktober)
Een jongedame verzoekt mij om even een boodschap te gaan doen en dan zou zij in de tussentijd mijn kleding gaan beoordelen. Ik kom terug na een half uur, heeft zij 5 items uit mijn kleding uitgezocht waarvan 2 gekocht bij de Hema en de noodles en truien van Napapijri had ze terug in de tas gedaan want dat was te oud en te lang geleden aangekocht.
Dus ik zei; ik heb deze kleding vorig jaar en het jaar ervoor aangeschaft , heb je überhaupt enig idee wat deze kleding 2 jaar geleden nieuw gekost heeft? IK KEN DAT HÉLE MERK NIET, antwoord zij vervolgens. Die hoodies waren gewoon €199; en nog als nieuw.
Lang verhaal kort, als je verkoopsters die geen verstand van merken hebben laat innemen, dus waar je hele verkoop van afhankelijk is, ben je écht hèél suf. Ik vroeg nog of zij enkele gangbare merken wilde opnoemen waar zij dan wel in geïnteresseerd waren. Kon zij óók gewoon geen antwoord op geven. Totale desinteresse en onwetendheid.
Slechte ervaring met Huizen, onvriendelijke dame die dan ook zegt; wil jij (niet eens U) zeggen dat ik geen verstand van merken heb?
De jonge dame vandaag aanwezig (Romy) in ieder geval niet.
Huizen is een no -go dus.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marianne
|
Gister 11 juni was ik voor de eerste keer in de 2e hands winkel in Huizen. Ik kom zelf uit Brabant en vind 2e hands kleding winkels het einde.
Ik heb daar ruim 3 uur doorgebracht, wat een leuke kleding en wat een grote winkel, ik raakte maar niet uitgekeken, ben heel leuk geslaagd maar vooral zo leuk geholpen en geadviseerd door een blonde dame . Ruimte voor een grap en een grol.
Deze 2e hands kledingzaak in Huizen is qua ruimte, kleding , prijs de vele merken en het ontzettend vriendelijke personeel de leukste maar óók gezelligste winkel waar ik de afgelopen 11 jaar heb gewinkeld.
Bedankt voor de goede hulp(zeer tevreden mens)
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mirjam van dijk
|
Slechte service. Onvriendelijk personeel.
Ik kom er niet meer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Margo
|
Prima winkel, helder en duidelijk en ik verkoop altijd veel van mijn spullen. Ik snap sommige negatieve opmerkingen niet, ze zijn tegen mij altijd heel duidelijk en eerlijk. Ik denk dat het aan de personen ligt die de recensie schrijven, waarom een winkel afkraken als je zelf niet weet hoe het werkt. Bij een H&M kan je ook niks terug brengen zonder goede bon en kaartje.
Ga zo door mensen jullie doen het top en de winkel blijft 1 van mijn favorieten
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Willem
|
Leuke winkel, leuke spullen en altijd wel iets te vinden. Ik kom er al jaren en getuige de blijk van herkenning dacht ik als goede en betrouwbare klant te worden ingeschat..
Maar nee hoor .... Jas gekocht die bij nadere inspectie damesjas bleek te zijn (verschil echt bijna niet te zien maar was er wel degelijk). Teruggegaan met bon en artikelkaartje. Vervolgens weigert men de jas terug te nemen "want wie zegt dat dit dezelfde jas is die ik er gekocht zou hebben?".
In plaats daarvan enkel een verwijzen naar de kleine lettertjes waarin staat dat je artikelkaartjes niet mag verwijderen. Uiteraard hebben ze conform de kleine lettertjes gelijk. Maar dat maakt ook dat ze dus geen enkele verantwoordelijkheid hoeven te nemen voor eigen fout.... Dat je vervolgens een klant met een enorm misplaatste grap over boffen nog even een schop na geeft als hij de deur uitloopt kan zo een marketing handboek in over hoe niet klanten om te gaan.
20 Reviews Plaats review
Inge de graaf
|Vandaag eindelijk na aanraden van een collega, kleding van mijn jongens 23 en 21 uitgezocht, winterkleding ertussenuit gehaald en ging met mijn best kostbare (napapijri)kleding naar het filiaal in Huizen. (17 oktober)
Een jongedame verzoekt mij om even een boodschap te gaan doen en dan zou zij in de tussentijd mijn kleding gaan beoordelen. Ik kom terug na een half uur, heeft zij 5 items uit mijn kleding uitgezocht waarvan 2 gekocht bij de Hema en de noodles en truien van Napapijri had ze terug in de tas gedaan want dat was te oud en te lang geleden aangekocht.
Dus ik zei; ik heb deze kleding vorig jaar en het jaar ervoor aangeschaft , heb je überhaupt enig idee wat deze kleding 2 jaar geleden nieuw gekost heeft? IK KEN DAT HÉLE MERK NIET, antwoord zij vervolgens. Die hoodies waren gewoon €199; en nog als nieuw.
Lang verhaal kort, als je verkoopsters die geen verstand van merken hebben laat innemen, dus waar je hele verkoop van afhankelijk is, ben je écht hèél suf. Ik vroeg nog of zij enkele gangbare merken wilde opnoemen waar zij dan wel in geïnteresseerd waren. Kon zij óók gewoon geen antwoord op geven. Totale desinteresse en onwetendheid.
Slechte ervaring met Huizen, onvriendelijke dame die dan ook zegt; wil jij (niet eens U) zeggen dat ik geen verstand van merken heb?
De jonge dame vandaag aanwezig (Romy) in ieder geval niet.
Huizen is een no -go dus.
Marianne
|Gister 11 juni was ik voor de eerste keer in de 2e hands winkel in Huizen. Ik kom zelf uit Brabant en vind 2e hands kleding winkels het einde.
Ik heb daar ruim 3 uur doorgebracht, wat een leuke kleding en wat een grote winkel, ik raakte maar niet uitgekeken, ben heel leuk geslaagd maar vooral zo leuk geholpen en geadviseerd door een blonde dame . Ruimte voor een grap en een grol.
Deze 2e hands kledingzaak in Huizen is qua ruimte, kleding , prijs de vele merken en het ontzettend vriendelijke personeel de leukste maar óók gezelligste winkel waar ik de afgelopen 11 jaar heb gewinkeld.
Bedankt voor de goede hulp(zeer tevreden mens)
Mirjam van dijk
|Slechte service. Onvriendelijk personeel.
Ik kom er niet meer.
Margo
|Prima winkel, helder en duidelijk en ik verkoop altijd veel van mijn spullen. Ik snap sommige negatieve opmerkingen niet, ze zijn tegen mij altijd heel duidelijk en eerlijk. Ik denk dat het aan de personen ligt die de recensie schrijven, waarom een winkel afkraken als je zelf niet weet hoe het werkt. Bij een H&M kan je ook niks terug brengen zonder goede bon en kaartje.
Ga zo door mensen jullie doen het top en de winkel blijft 1 van mijn favorieten
Willem
|Leuke winkel, leuke spullen en altijd wel iets te vinden. Ik kom er al jaren en getuige de blijk van herkenning dacht ik als goede en betrouwbare klant te worden ingeschat..
Maar nee hoor .... Jas gekocht die bij nadere inspectie damesjas bleek te zijn (verschil echt bijna niet te zien maar was er wel degelijk). Teruggegaan met bon en artikelkaartje. Vervolgens weigert men de jas terug te nemen "want wie zegt dat dit dezelfde jas is die ik er gekocht zou hebben?".
In plaats daarvan enkel een verwijzen naar de kleine lettertjes waarin staat dat je artikelkaartjes niet mag verwijderen. Uiteraard hebben ze conform de kleine lettertjes gelijk. Maar dat maakt ook dat ze dus geen enkele verantwoordelijkheid hoeven te nemen voor eigen fout.... Dat je vervolgens een klant met een enorm misplaatste grap over boffen nog even een schop na geeft als hij de deur uitloopt kan zo een marketing handboek in over hoe niet klanten om te gaan.