Mannelijke medewerker met zwart haar an rond de vijftig heeft mijn bril beschadigd op 4 plaatsen bij vervangen onderdeel. Hij vond het niet nodig dit aan mij te melden. Toen ik terug ging naar de winkel ontkende hij de helft van de schade veroorzaakt te hebben aan mijn nieuwe bril. Ook bood hij geen oplossing aan. Hij von eigelijk dat het neit erg was omdat ik zelf niet kon zien als ik de briel ophad.
Ik heb nogmaals aangedrongen op een oplossing. Die kwam pas toen er een vrouw met zwart haar bij kwam staan. Nou ja ik moest eerst beledig worden dat ik zoeken slechte bril had gekocht. Daarna moest ik een vraag beantwoorden over het materiaal van de bril daar deze zeer ondeskundige verkopers dat blijkbaar niet zelf konden zien of lezen. Ton werd er weer gesteld dat het niet belangrijk was deze schade op vier plaatsen aan mijn bril.
Vervolgens werd er voorgesteld met een lakstift te werken. Die ze hadden ze niet in de winkel. En dan moest ik ook nog uitleggen dat de kleur waarover de verkoper sprak niet correct was. Bizarre ervaring waar ik ook nog voor heb moeten betalen. Eens maar nooit weer dat hele onbeschofte en incompetente Schmidt optiek.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jerry
|
Ik
Kwam mn zonnebril laten repareren, dat werd gezien als service, wat een service!????????
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anne
|
Echt een top winkel. Mijn zonnebril (Celine) was uitgezet door de warmte en aangezien ik hem ook soms op het hoofd had gedragen. Toen kwam ik naar de winkel en hebben ze mij gratis geholpen en de bril heel snel gemaakt. Zeker een aanrader, ik zal hier in de toekomst al mijn zonnebrillen kopen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Puk
|
Medewerkers hebben meer aandacht voor elkaar dan voor de klant. Ze doen niet wat ze zeggen en informeren de klant niet.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wisse
|
Ik was op zoek naar een nieuwe zonnebril en ben op het Rokin zeer goed geholpen. Heb de bril nu twee jaar en nog steeds erg blij. Er zat een schroefje los vorige zomer en deze hebben ze zonder extra kosten vastgezet! Goede service!
7 Reviews Plaats review
Harry
|Mannelijke medewerker met zwart haar an rond de vijftig heeft mijn bril beschadigd op 4 plaatsen bij vervangen onderdeel. Hij vond het niet nodig dit aan mij te melden. Toen ik terug ging naar de winkel ontkende hij de helft van de schade veroorzaakt te hebben aan mijn nieuwe bril. Ook bood hij geen oplossing aan. Hij von eigelijk dat het neit erg was omdat ik zelf niet kon zien als ik de briel ophad.
Ik heb nogmaals aangedrongen op een oplossing. Die kwam pas toen er een vrouw met zwart haar bij kwam staan. Nou ja ik moest eerst beledig worden dat ik zoeken slechte bril had gekocht. Daarna moest ik een vraag beantwoorden over het materiaal van de bril daar deze zeer ondeskundige verkopers dat blijkbaar niet zelf konden zien of lezen. Ton werd er weer gesteld dat het niet belangrijk was deze schade op vier plaatsen aan mijn bril.
Vervolgens werd er voorgesteld met een lakstift te werken. Die ze hadden ze niet in de winkel. En dan moest ik ook nog uitleggen dat de kleur waarover de verkoper sprak niet correct was. Bizarre ervaring waar ik ook nog voor heb moeten betalen. Eens maar nooit weer dat hele onbeschofte en incompetente Schmidt optiek.
Jerry
|Ik
Kwam mn zonnebril laten repareren, dat werd gezien als service, wat een service!????????
Anne
|Echt een top winkel. Mijn zonnebril (Celine) was uitgezet door de warmte en aangezien ik hem ook soms op het hoofd had gedragen. Toen kwam ik naar de winkel en hebben ze mij gratis geholpen en de bril heel snel gemaakt. Zeker een aanrader, ik zal hier in de toekomst al mijn zonnebrillen kopen.
Puk
|Medewerkers hebben meer aandacht voor elkaar dan voor de klant. Ze doen niet wat ze zeggen en informeren de klant niet.
Wisse
|Ik was op zoek naar een nieuwe zonnebril en ben op het Rokin zeer goed geholpen. Heb de bril nu twee jaar en nog steeds erg blij. Er zat een schroefje los vorige zomer en deze hebben ze zonder extra kosten vastgezet! Goede service!