Houdbaarheid producten teleurstellend. Klantenservice verschuilt zich achter standaardmails Ik heb pas boodschappen gedaan bij het nieuwe pick up point van Jumbo te Schiedam. De formule (met auto de boodschappen ophalen) is ideaal voor het doen van de week-inkopen voor een gezin. Helaas maakt Jumbo dit ideaal onbereikbaar. Het gros van de producten (melk, broodbeleg, vlees, vleeswaren etc.) bleek niet langer houdbaar dan twee dagen, soms zelfs maar één dag. Het meeste weg moeten gooien dus. Hierover een mail aan de Jumbo klantenservice gestuurd. Deze is door Jumbo 'beantwoord' met een standaardmail die net zo gedateerd is als de Jumbo vleeswaren. Sorry Jumbo, ik ga weer terug naar Albert Heijn. Ik betaal liever meer voor mijn boodschappen met de garantie dat ik ze ook daadwerkelijk kan consumeren dan dat ik jullie voordelige A-producten in mijn kliko sta te mikken.
1 Review Plaats review
BezorgdeConsument
|Houdbaarheid producten teleurstellend. Klantenservice verschuilt zich achter standaardmails
Ik heb pas boodschappen gedaan bij het nieuwe pick up point van Jumbo te Schiedam. De formule (met auto de boodschappen ophalen) is ideaal voor het doen van de week-inkopen voor een gezin. Helaas maakt Jumbo dit ideaal onbereikbaar. Het gros van de producten (melk, broodbeleg, vlees, vleeswaren etc.) bleek niet langer houdbaar dan twee dagen, soms zelfs maar één dag. Het meeste weg moeten gooien dus. Hierover een mail aan de Jumbo klantenservice gestuurd. Deze is door Jumbo 'beantwoord' met een standaardmail die net zo gedateerd is als de Jumbo vleeswaren. Sorry Jumbo, ik ga weer terug naar Albert Heijn. Ik betaal liever meer voor mijn boodschappen met de garantie dat ik ze ook daadwerkelijk kan consumeren dan dat ik jullie voordelige A-producten in mijn kliko sta te mikken.