Goed geholpen door team Leeuwarden. Zeer tevreden over levering en prijs-kwaliteit verhouding en na lang zoeken eindelijk een prachtige badkamer.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mark
|
- Verkeerd bad geleverd (nooit over links bad gehad en toch stond die voor ons klaar) - Kapotte kraan geleverd (verhaal zie onder) -Verkeerde pootjes radiator geleverd (verhaal zie onder) -Rubber bij chivon zat in verpakking maar volgens onze monteur kon dat geen nieuwe zijn zo slecht was hij -Bij het toilet schoot iets los wat onze monteur gelukkig zag, anders hadden we hele erge waterschade gehad Daarnaast hebben ze talloze keren gezegd dat ze contact met me op zouden nemen, gebeurd niet! Ik heb heel vaak zelf maar weer gebeld. DE KRAAN: 24 mei 13.04 contact gehad met de service afdeling over een lekkende kraan, ze zouden op 1 juni een goede kunnen komen installeren. Dat duurde mij te lang (alles duurt door andere problemen al langer waardoor wij nog steeds ergens anders moeten douchten), op dat moment kwam onze installateur langs lopen die zie dat ze maar een nieuwe kraan moesten opsturen en hij hem wel zou installeren. Dat zouden ze doen!!!! Krijg ik heel netjes zoals beloofd op vrijdag 26 mei een pakketje van sanidirect binnen met daarin GEEN nieuwe kraan, maar een omstelbinnenwerk waar onze installateur (die daarvoor weer langs is gekomen) niks mee kon. Weer vaak contact gezocht maar er werd niet gereageerd zoals beloofd, kreeg alleen een mail dat het onderdeel wat opgestuurd was het probleem was en dat het niet iets anders was. Daarnaast kwam het door vuil en dat was door onze installateur gekomen. Uiteindelijk 9-6 monteur van sanidirect langs gehad en de kraan (bij de aansluiting) was het probleem (wat dus niet kon). DE RADIATOR: Telefonisch vorige week (24 mei 11.30) contact gehad met de service afdeling over dat de bevestiging voor de radiator voor een scheve radiator was en wij een rechte hebben. Daarnaast ging de bevestiging moeilijk om de radiator heen en komt daar wellicht beschadiging (we hebben ze er daarom om laten zitten en dat heb ik ook verteld in het gesprek). Ze zouden er naar kijken en waarschijnlijk een nieuwe sturen. Ik moest foto’s sturen naar de serviceafdeling, wat ik heb gedaan!!! krijg ik de vraag via de mail om foto’s te sturen (26 mei 9.40). Zaterdag met Cor gesproken, die zou er achteraan maar laat niks horen. Zomaar liggen er nieuwe pootjes in de brievenbus (nu wel de goede), maar verder zonder iets van ze te horen. Moesten we de andere bevestigingen van de radiator halen? Wat als er dan beschadiging zou zitten? We hebben ze er maar af gehaald en er zat beschadiging, gemeld en foto’s gestuurd. Ze zagen niets op de foto’s, ik heb 2 mensen de foto’s laten zien en die zagen het gelijk. Zelfde foto’s opgestuurd met een cirkel om de beschadiging en toen zagen ze het blijkbaar wel want er kon (pas meer dan 2 weken later) iemand gaan komen om een nieuwe radiator op te hangen. Al met al vonden ze in het laatste telefoongesprek dat ze alles goed hadden opgelost, niks geen excuses, alle problemen kwamen door ons zelf. HEEL ERG SLECHT BEDRIJF, filiaal in Leeuwarden, de service afdeling en waar ze het spul vandaan halen.
3 Reviews Plaats review
Marleen marssum
|Gewoon super slecht
Jaarsma
|Goed geholpen door team Leeuwarden. Zeer tevreden over levering en prijs-kwaliteit verhouding en na lang zoeken eindelijk een prachtige badkamer.
Mark
|- Verkeerd bad geleverd (nooit over links bad gehad en toch stond die voor ons klaar) - Kapotte kraan geleverd (verhaal zie onder) -Verkeerde pootjes radiator geleverd (verhaal zie onder) -Rubber bij chivon zat in verpakking maar volgens onze monteur kon dat geen nieuwe zijn zo slecht was hij -Bij het toilet schoot iets los wat onze monteur gelukkig zag, anders hadden we hele erge waterschade gehad Daarnaast hebben ze talloze keren gezegd dat ze contact met me op zouden nemen, gebeurd niet! Ik heb heel vaak zelf maar weer gebeld. DE KRAAN: 24 mei 13.04 contact gehad met de service afdeling over een lekkende kraan, ze zouden op 1 juni een goede kunnen komen installeren. Dat duurde mij te lang (alles duurt door andere problemen al langer waardoor wij nog steeds ergens anders moeten douchten), op dat moment kwam onze installateur langs lopen die zie dat ze maar een nieuwe kraan moesten opsturen en hij hem wel zou installeren. Dat zouden ze doen!!!! Krijg ik heel netjes zoals beloofd op vrijdag 26 mei een pakketje van sanidirect binnen met daarin GEEN nieuwe kraan, maar een omstelbinnenwerk waar onze installateur (die daarvoor weer langs is gekomen) niks mee kon. Weer vaak contact gezocht maar er werd niet gereageerd zoals beloofd, kreeg alleen een mail dat het onderdeel wat opgestuurd was het probleem was en dat het niet iets anders was. Daarnaast kwam het door vuil en dat was door onze installateur gekomen. Uiteindelijk 9-6 monteur van sanidirect langs gehad en de kraan (bij de aansluiting) was het probleem (wat dus niet kon). DE RADIATOR: Telefonisch vorige week (24 mei 11.30) contact gehad met de service afdeling over dat de bevestiging voor de radiator voor een scheve radiator was en wij een rechte hebben. Daarnaast ging de bevestiging moeilijk om de radiator heen en komt daar wellicht beschadiging (we hebben ze er daarom om laten zitten en dat heb ik ook verteld in het gesprek). Ze zouden er naar kijken en waarschijnlijk een nieuwe sturen. Ik moest foto’s sturen naar de serviceafdeling, wat ik heb gedaan!!! krijg ik de vraag via de mail om foto’s te sturen (26 mei 9.40). Zaterdag met Cor gesproken, die zou er achteraan maar laat niks horen. Zomaar liggen er nieuwe pootjes in de brievenbus (nu wel de goede), maar verder zonder iets van ze te horen. Moesten we de andere bevestigingen van de radiator halen? Wat als er dan beschadiging zou zitten? We hebben ze er maar af gehaald en er zat beschadiging, gemeld en foto’s gestuurd. Ze zagen niets op de foto’s, ik heb 2 mensen de foto’s laten zien en die zagen het gelijk. Zelfde foto’s opgestuurd met een cirkel om de beschadiging en toen zagen ze het blijkbaar wel want er kon (pas meer dan 2 weken later) iemand gaan komen om een nieuwe radiator op te hangen. Al met al vonden ze in het laatste telefoongesprek dat ze alles goed hadden opgelost, niks geen excuses, alle problemen kwamen door ons zelf. HEEL ERG SLECHT BEDRIJF, filiaal in Leeuwarden, de service afdeling en waar ze het spul vandaan halen.