Ik ben geholpen door verkoper Martijn. Ik wilde mijn badkamer graag eens gaan upgraden maar dan wel zonder teveel gedoe. Ik kreeg zeer deskundig advies en er was toch veel mogelijk waardoor de badkamer er eigenlijk perfect kwam uit te zien naar mijn wens. Daar ik niet over 1 nacht ijs ga heeft verkoper Martijn 4 x de offerte moeten aanpassen daar ik toch steeds de dingen wilde aanpassen dit was geen enkel probleem dit werd zeer snel en correct gedaan. De prijs was goed en ik ben akkoord gegaan daar ik niet in de gelegenheid was om naar de winkel te gaan heeft verkoper Martijn er zorg voor gedragen dat ik de offerte ter akkoord op afstand kon ondertekenen en retourneren en heeft hij alles tot in de puntjes verzorgd zodat de levering gepland kon gaan worden. Ik ben zeer tevreden en ik ga zeker terug naar Martijn als ik mijn keuken en of badkamer opnieuw wil gaan aanpakken want hij heeft mij op hele mooie en goede ideeën gebracht waar ik zelf nooit opgekomen was.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Hele middag van Martijn uitgebreide en prima informatie gekregen op een plezierige manier. Maar na maar liefst 4,5 uur advies en keuzes maken met een zeer slecht gevoel uiteindelijk weg gegaan. De sfeer veranderde aan het eind totaal toen de verkoper merkte dat we nog geen beslissing wilden nemen en we zijn mogelijke aanbod wel in overweging wilden nemen maar daar nog wel een nachtje over wilden slapen. Brugman was het eerste adres voor onze nieuwe badkamer en het lijkt me niet onlogisch dat je wel een vergelijk wil hebben.
Overigens hadden we ook al eerder laten weten, dat we geen mensen zijn die over 1 nacht ijs gaan. Maar het meest teleurstellende en ook zeer onbegrijpelijk was dat de verkoper na 4,5 uur geen prijs wilde geven, alleen als we ter plekke een beslissing wilden nemen zouden we die mogen krijgen. Anders moesten we nog een keer terugkomen en een nieuwe afspraak maken. Deze nieuwe afspraak zou zeker nog eens 2 uur in beslag nemen, in onze ogen zwaar overdreven we hadden alles tot in detail al uitgezocht en waarom zou het wel kunnen als we die dag nog een beslissing zouden nemen. Een vreemde en irritante manier van verkopen.
Daar komt nog bij dat we hem hadden laten weten dat we in eerste instantie bij Brugman kwamen aankloppen omdat we 17 jaar geleden voor ons toen nieuwe woning ook bij hen de volledige inrichting van badkamers en toiletruimte hadden gekocht, we stonden nog in het systeem, waarop de verkoper zei dat loyaliteit wordt beloond. Ja…dat hebben we gemerkt. Uiteindelijk had ik nog een telefoontje verwacht van de verkoper, maar na ruim een week nog niets gehoord. Dit voelt niet goed en Brugman heeft veel, heel veel credits verloren door deze nogal arrogante houding van deze verkoper. Gelukkig er zijn veel meer aanbieders.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Louwes
|
ontzettend leuk gesprek, alle tijd ervoor genomen en goed geïnformeerd en meegedacht.
9.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Abma
|
Service en ontvangst zeer goed.
8.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Pranger
|
Personeel heel vriendelijk, ter zake zeer kundig, neemt alle tijd om goede voorlichting te geven,
adviseert zoals het hoort.
82 Reviews Plaats review
Ivanhoe
|Ik ben geholpen door verkoper Martijn. Ik wilde mijn badkamer graag eens gaan upgraden maar dan wel zonder teveel gedoe. Ik kreeg zeer deskundig advies en er was toch veel mogelijk waardoor de badkamer er eigenlijk perfect kwam uit te zien naar mijn wens. Daar ik niet over 1 nacht ijs ga heeft verkoper Martijn 4 x de offerte moeten aanpassen daar ik toch steeds de dingen wilde aanpassen dit was geen enkel probleem dit werd zeer snel en correct gedaan. De prijs was goed en ik ben akkoord gegaan daar ik niet in de gelegenheid was om naar de winkel te gaan heeft verkoper Martijn er zorg voor gedragen dat ik de offerte ter akkoord op afstand kon ondertekenen en retourneren en heeft hij alles tot in de puntjes verzorgd zodat de levering gepland kon gaan worden. Ik ben zeer tevreden en ik ga zeker terug naar Martijn als ik mijn keuken en of badkamer opnieuw wil gaan aanpakken want hij heeft mij op hele mooie en goede ideeën gebracht waar ik zelf nooit opgekomen was.
Jan
|Hele middag van Martijn uitgebreide en prima informatie gekregen op een plezierige manier. Maar na maar liefst 4,5 uur advies en keuzes maken met een zeer slecht gevoel uiteindelijk weg gegaan. De sfeer veranderde aan het eind totaal toen de verkoper merkte dat we nog geen beslissing wilden nemen en we zijn mogelijke aanbod wel in overweging wilden nemen maar daar nog wel een nachtje over wilden slapen. Brugman was het eerste adres voor onze nieuwe badkamer en het lijkt me niet onlogisch dat je wel een vergelijk wil hebben.
Overigens hadden we ook al eerder laten weten, dat we geen mensen zijn die over 1 nacht ijs gaan. Maar het meest teleurstellende en ook zeer onbegrijpelijk was dat de verkoper na 4,5 uur geen prijs wilde geven, alleen als we ter plekke een beslissing wilden nemen zouden we die mogen krijgen. Anders moesten we nog een keer terugkomen en een nieuwe afspraak maken. Deze nieuwe afspraak zou zeker nog eens 2 uur in beslag nemen, in onze ogen zwaar overdreven we hadden alles tot in detail al uitgezocht en waarom zou het wel kunnen als we die dag nog een beslissing zouden nemen. Een vreemde en irritante manier van verkopen.
Daar komt nog bij dat we hem hadden laten weten dat we in eerste instantie bij Brugman kwamen aankloppen omdat we 17 jaar geleden voor ons toen nieuwe woning ook bij hen de volledige inrichting van badkamers en toiletruimte hadden gekocht, we stonden nog in het systeem, waarop de verkoper zei dat loyaliteit wordt beloond. Ja…dat hebben we gemerkt. Uiteindelijk had ik nog een telefoontje verwacht van de verkoper, maar na ruim een week nog niets gehoord. Dit voelt niet goed en Brugman heeft veel, heel veel credits verloren door deze nogal arrogante houding van deze verkoper. Gelukkig er zijn veel meer aanbieders.
Louwes
|ontzettend leuk gesprek, alle tijd ervoor genomen en goed geïnformeerd en meegedacht.
Abma
|Service en ontvangst zeer goed.
Pranger
|Personeel heel vriendelijk, ter zake zeer kundig, neemt alle tijd om goede voorlichting te geven,
adviseert zoals het hoort.