Ging op mijn bril zitten en glas sprong eruit. Kon direct langskomen en de reparatie was gratis. Inclusief kop koffie en “smiles all around”. Gewoon prettig & professioneel.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Astrid Moojj
|
Prachtige bril gekocht , alleen het bleef mij pijn doen . Een aantal keren terug geweest en het mocht niet baten. Gelukkig mocht ik een ander montuur uitzoeken welke beter zou zitten. Daarmee ben ik ook een keer mee teruggegaan. Ik werd continue enorm fijn geholpen door een enorm aardige en kundige vrouw . Alleen het is niet leuk om te horen op het moment dat ik de Sandman in loop een aantal achter de toonbank zie staan en vervolgens tegen een collega roepen “ O daar is je grote vriendin weer “. Voor mij kwam dit over ; “ zo daar heb je die zeikerd weer. Ik heb enorm veel geld uitgegeven voor een bril en vind het zelf ook niet leuk om weer de boel aan te passen. Ik was dus duidelijk een vervelend mens . Geen fijn gevoel bij Sandman meer , en ga hier ook niet meer naar binnen .
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Suzanne
|
Na een eerste bril aanschaf die al snel helaas niet prettig zat, goede service gekregen en alle aandacht voor een andere bril van ander materiaal, waardoor ik nu met een stralende glimlach wel heel blij ben met de bril. Dank voor de kundigheid en betrokkenheid van zowel de compagnons als de medewerkers.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Barbara de Ruijter
|
Vergeten daglenzen te bestellen voor de vakantie. Gratis en voor niks nog een paar mee gekregen om de vakantie door te komen. Weer dikke tien voor het team van Sandman. Bedankt!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Aart
|
Zeer deskundige medewerkers die alleen maar het beste voor hun klanten voor ogen hebben. Top service, ook als je na een jaar met een probleem met je bril langskomt, gewoon gratis.
10 Reviews Plaats review
Paul Spendel
|Ging op mijn bril zitten en glas sprong eruit. Kon direct langskomen en de reparatie was gratis. Inclusief kop koffie en “smiles all around”. Gewoon prettig & professioneel.
Astrid Moojj
|Prachtige bril gekocht , alleen het bleef mij pijn doen . Een aantal keren terug geweest en het mocht niet baten. Gelukkig mocht ik een ander montuur uitzoeken welke beter zou zitten. Daarmee ben ik ook een keer mee teruggegaan. Ik werd continue enorm fijn geholpen door een enorm aardige en kundige vrouw . Alleen het is niet leuk om te horen op het moment dat ik de Sandman in loop een aantal achter de toonbank zie staan en vervolgens tegen een collega roepen “ O daar is je grote vriendin weer “. Voor mij kwam dit over ; “ zo daar heb je die zeikerd weer. Ik heb enorm veel geld uitgegeven voor een bril en vind het zelf ook niet leuk om weer de boel aan te passen. Ik was dus duidelijk een vervelend mens . Geen fijn gevoel bij Sandman meer , en ga hier ook niet meer naar binnen .
Suzanne
|Na een eerste bril aanschaf die al snel helaas niet prettig zat, goede service gekregen en alle aandacht voor een andere bril van ander materiaal, waardoor ik nu met een stralende glimlach wel heel blij ben met de bril. Dank voor de kundigheid en betrokkenheid van zowel de compagnons als de medewerkers.
Barbara de Ruijter
|Vergeten daglenzen te bestellen voor de vakantie. Gratis en voor niks nog een paar mee gekregen om de vakantie door te komen. Weer dikke tien voor het team van Sandman. Bedankt!!
Aart
|Zeer deskundige medewerkers die alleen maar het beste voor hun klanten voor ogen hebben. Top service, ook als je na een jaar met een probleem met je bril langskomt, gewoon gratis.