Verschrikkelijke service! Via thuisbezorgd bestelt. 1,5 uur gewacht. Gebeld. Voicemail. 2 uur later belt restaurant terug. Zeggen ze dat ze dichtgaan, dat mn eten niet meer komt, dat ze geen refund geven en dat dit bovendien allemaal mijn eigen probleem is. Hoorn op de haak. Dat was het. Ik ben echt verbijsterd. Eindstand: geen eten, 50 euro lichter, verpeste avond.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Olga Huizen
|
Vanmiddag Rotti lams gekocht,
De Rotti smaakt helemaal niet als Rotti.
Geen stukje kerrie proef ik erin en is het smaakt flauw..
Heb voor Rottilams en 2 barbas 18 96 euro voor betaald.vind het best duur.
2 Reviews Plaats review
Rick Bakker
|Verschrikkelijke service! Via thuisbezorgd bestelt. 1,5 uur gewacht. Gebeld. Voicemail. 2 uur later belt restaurant terug. Zeggen ze dat ze dichtgaan, dat mn eten niet meer komt, dat ze geen refund geven en dat dit bovendien allemaal mijn eigen probleem is. Hoorn op de haak. Dat was het. Ik ben echt verbijsterd. Eindstand: geen eten, 50 euro lichter, verpeste avond.
Olga Huizen
|Vanmiddag Rotti lams gekocht,
De Rotti smaakt helemaal niet als Rotti.
Geen stukje kerrie proef ik erin en is het smaakt flauw..
Heb voor Rottilams en 2 barbas 18 96 euro voor betaald.vind het best duur.