Polar V800 gekocht twv 479 euro.
De doos waarin hij zat wees er al op dat het horloge al gebruikt was.
Toen ik alles probeerde te installeren deed de hartslagmeter deed het niet. Toen ik naar Run2Day ging zeiden ze dat de batterij leeg was, omdat hij lang heeft aangestaan in het magazijn en dat ik een nieuwe kon kopen tegenover bij de fotowinkel.
Twee maanden later was er sprake van een disfunctie tussen horloge en hartslagmeter, waarop ik het terug heb gebracht naar de winkel. Maand lang niets gehoord en toen weer terug naar de winkel om te vragen waar mijn horloge bleef. Ze zeiden dat ze het waren vergeten en er vaart achter zullen zetten. Paar dagen later kreeg ik een email met dat het horloge vervangen is en dat ik wel bij moest betalen voor een nieuwe strap.
Toen ben ik boos naar de winkel weer gegaan om mijn geld terug te vragen, omdat dit ongehoord is. Dat kon niet, maar hij zou overleggen met de manager wat hij voor mij kon betekenen. Ik heb hem nog een email gestuurd, maar niets teruggekregen. Zie foto voor emailgeschiedenis voor het verloop en dat ik mij netjes als een trouwe klant heb gedragen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ivo
|
Schoenen gekocht. Bleken in de praktijk niet geschikt, werden zo omgeruild voor een ander model, ook al waren ze gedragen. Helemaal top!
8.8
0
Klant van Run2Day
|
Vaak zelf sportieve mensen als personeel, derhalve verstand van zaken.
7.5
0
Klant van Run2Day
|
Prima winkel, goed getraind personeel en prima kwaliteit!
Ze zijn geduldig en erg vriendelijk.
8.5
0
Klant van Run2Day
|
Een winkel met specialistische kennis en op maat gemaakt advies. Ze helpen je goed bij het zoeken naar het juiste schoeisel en willen altijd helpen als je iets zoekt. Zijn op de hoogte van de nieuwste trends en kunnen je hier ook genoeg over vertellen. Niet altijd alleen maar uit op geld verdienen en iets verkopen maar als ze je niet kunnen helpen geven ze dat ook aan.
17 Reviews Plaats review
Mick
|Polar V800 gekocht twv 479 euro.
De doos waarin hij zat wees er al op dat het horloge al gebruikt was.
Toen ik alles probeerde te installeren deed de hartslagmeter deed het niet. Toen ik naar Run2Day ging zeiden ze dat de batterij leeg was, omdat hij lang heeft aangestaan in het magazijn en dat ik een nieuwe kon kopen tegenover bij de fotowinkel.
Twee maanden later was er sprake van een disfunctie tussen horloge en hartslagmeter, waarop ik het terug heb gebracht naar de winkel. Maand lang niets gehoord en toen weer terug naar de winkel om te vragen waar mijn horloge bleef. Ze zeiden dat ze het waren vergeten en er vaart achter zullen zetten. Paar dagen later kreeg ik een email met dat het horloge vervangen is en dat ik wel bij moest betalen voor een nieuwe strap.
Toen ben ik boos naar de winkel weer gegaan om mijn geld terug te vragen, omdat dit ongehoord is. Dat kon niet, maar hij zou overleggen met de manager wat hij voor mij kon betekenen. Ik heb hem nog een email gestuurd, maar niets teruggekregen. Zie foto voor emailgeschiedenis voor het verloop en dat ik mij netjes als een trouwe klant heb gedragen.
Ivo
|Schoenen gekocht. Bleken in de praktijk niet geschikt, werden zo omgeruild voor een ander model, ook al waren ze gedragen. Helemaal top!
Klant van Run2Day
|Vaak zelf sportieve mensen als personeel, derhalve verstand van zaken.
Klant van Run2Day
|Prima winkel, goed getraind personeel en prima kwaliteit!
Ze zijn geduldig en erg vriendelijk.
Klant van Run2Day
|Een winkel met specialistische kennis en op maat gemaakt advies. Ze helpen je goed bij het zoeken naar het juiste schoeisel en willen altijd helpen als je iets zoekt. Zijn op de hoogte van de nieuwste trends en kunnen je hier ook genoeg over vertellen. Niet altijd alleen maar uit op geld verdienen en iets verkopen maar als ze je niet kunnen helpen geven ze dat ook aan.