Zes keer op vakantie geweest met Ross Holidays, vijf keer tevreden, laatste keer zeer ontevreden. In maart 2017 via Ross appartement geboekt voor twee weken in augustus op Samos. In het verleden was dat appartementencomplexje bevolkt door Nederlandse echtparen omdat Ross een exclusief contract met de eigenaar had gesloten en hadden wij het er zeer naar onze zin: schoon, rustig, vriendelijk. In augustus 2017 werden de studio's niet meer exclusief via Ross verhuurd, maar deed de eigenaar dat rechtstreeks. Het gevolg: onze groep medebewoners bestond uit een grote Turkse familie van bijna twintig mensen die alle studio's buiten die van ons hadden afgehuurd. Ross had verzuimd ons deze verandering te melden. De familie heeft onze vakantie verziekt omdat ze dag en nacht zorgde voor (geluids)overlast (muziek, hard praten, schreeuwende kinderen, kotsende pubers, slaande deuren, schuivende meubels etc.). Na klachten hierover (en lang door'zeuren') bood Ross ons een alternatief: een moeilijk bereikbare zolderkamer (via een wankele wenteltrap) in een plaats op een half uur rijden van onze bewust gekozen vakantiebestemming. Aangezien de eigenaresse niet kon garanderen dat de Turkse gasten die na enkele dagen zouden arriveren, niet ook voor kabaal zouden zorgen, weigerden we de 'alternatieve' locatie. Voor Ross was dat voldoende om verder niets meer voor ons te doen. Helaas besliste de Geschillencommissie Reizen in het voordeel van Ross: een reisorganisatie is niet verantwoordelijk voor onvoorziene overlast in een gehuurde vakantie-accommodatie. Een vreemde beslissing en een rare, klantonvriendelijke opvatting over verantwoordelijkheid nemen voor je product,, maar we moeten het ermee doen. In elk geval nooit meer Ross voor ons. Een prima organisatie als alles goed gaat, maar erg onwillig en haast vijandig als er zich onvoorziene problemen voordoen en je daarvoor een passende oplossing vraagt.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Van Ginkel
|
Geweldige accomodatie hier op Kea.
Super gastvrij ontvangst en goede service.
Heerlijk om zo je vakantie door te brengen.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Klaas
|
Samen met mijn vriendin naar Epiros en Lefkas geweest. Prachtig het Zagoria gebied met de Vikos- kloof. De service van de hostess was super en fijne service aan de telefoon. Wij boeken zeker nog een keer bij Ross!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Eva
|
Vorig jaar met deze organisatie een autorondreis door Corfu, Parga en Lefkas gemaakt. Perfecte vakantie gehad, mede door de uitstekende tips ter plekke van de hostess! Accommodaties waren erg mooi en authentiek.. Wij boeken dit jaar zeker weer!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Alexander Janssen
|
De eerste keer naar Griekenland was met Ross Holidays, Lefkas en Parga. Een uitstekende verzorgde reis, accommodaties buiten massatoerisme.
Alles was ook zoals beloofd was, geen overdreven foto's of beschrijvingen. Echt een top organisatie!
Inmiddels al veel onbekende eilanden gezien.
22 Reviews Plaats review
De Gruiter
|Zes keer op vakantie geweest met Ross Holidays, vijf keer tevreden, laatste keer zeer ontevreden. In maart 2017 via Ross appartement geboekt voor twee weken in augustus op Samos. In het verleden was dat appartementencomplexje bevolkt door Nederlandse echtparen omdat Ross een exclusief contract met de eigenaar had gesloten en hadden wij het er zeer naar onze zin: schoon, rustig, vriendelijk. In augustus 2017 werden de studio's niet meer exclusief via Ross verhuurd, maar deed de eigenaar dat rechtstreeks. Het gevolg: onze groep medebewoners bestond uit een grote Turkse familie van bijna twintig mensen die alle studio's buiten die van ons hadden afgehuurd. Ross had verzuimd ons deze verandering te melden. De familie heeft onze vakantie verziekt omdat ze dag en nacht zorgde voor (geluids)overlast (muziek, hard praten, schreeuwende kinderen, kotsende pubers, slaande deuren, schuivende meubels etc.). Na klachten hierover (en lang door'zeuren') bood Ross ons een alternatief: een moeilijk bereikbare zolderkamer (via een wankele wenteltrap) in een plaats op een half uur rijden van onze bewust gekozen vakantiebestemming. Aangezien de eigenaresse niet kon garanderen dat de Turkse gasten die na enkele dagen zouden arriveren, niet ook voor kabaal zouden zorgen, weigerden we de 'alternatieve' locatie. Voor Ross was dat voldoende om verder niets meer voor ons te doen. Helaas besliste de Geschillencommissie Reizen in het voordeel van Ross: een reisorganisatie is niet verantwoordelijk voor onvoorziene overlast in een gehuurde vakantie-accommodatie. Een vreemde beslissing en een rare, klantonvriendelijke opvatting over verantwoordelijkheid nemen voor je product,, maar we moeten het ermee doen. In elk geval nooit meer Ross voor ons. Een prima organisatie als alles goed gaat, maar erg onwillig en haast vijandig als er zich onvoorziene problemen voordoen en je daarvoor een passende oplossing vraagt.
Van Ginkel
|Geweldige accomodatie hier op Kea.
Super gastvrij ontvangst en goede service.
Heerlijk om zo je vakantie door te brengen.
Klaas
|Samen met mijn vriendin naar Epiros en Lefkas geweest. Prachtig het Zagoria gebied met de Vikos- kloof. De service van de hostess was super en fijne service aan de telefoon. Wij boeken zeker nog een keer bij Ross!
Eva
|Vorig jaar met deze organisatie een autorondreis door Corfu, Parga en Lefkas gemaakt. Perfecte vakantie gehad, mede door de uitstekende tips ter plekke van de hostess! Accommodaties waren erg mooi en authentiek.. Wij boeken dit jaar zeker weer!
Alexander Janssen
|De eerste keer naar Griekenland was met Ross Holidays, Lefkas en Parga. Een uitstekende verzorgde reis, accommodaties buiten massatoerisme.
Alles was ook zoals beloofd was, geen overdreven foto's of beschrijvingen. Echt een top organisatie!
Inmiddels al veel onbekende eilanden gezien.